קפל עור לאחר כריתת טחורים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קפל עור לאחר כריתת טחורים
    גל
    02/02/2013

    שלום,
    בעבר הייתי שותף פעיל מאוד בפורום הזה, והיום, שנה לאחר כריתת הטחורים ותיקון הפיסורה שעברתי, אני אדם חדש. לשווא העברתי שלוש שנים מנעוריי בייסורים...
    על כל פנים, כיום, אחרי שהבראתי, יש לי מעל פי הטבעת מעין בליטת עור, שכמו שהרופא בזמנו הסביר לי - היא לא תעלם. אלא היא שם כדי להישאר.
    עכשיו, כשאני סוףסוף בריא, היא מפריעה לי. ואני מעוניין מאוד להסיר אותה.
    להלן השאלות בעניין:
    1) האם יש הליך בו ניתן להסיר אותה
    2) האם לאחר הסרתה כל איזור פי הטבעת חוזר (מינוס פלוס) להיראות טוב (ככל שחור בתחת יכול להיראות)
    3) האם יש סיכוי שהסרת הבליטה תגרום לחזרה של פיסורה \ טחור
    4) האם מדובר בניתוח רציני, בהרדמה מלאה, או בהרדמה מקומית וחיתוך קל
    5) כמה זמן יעבור עד להבראה מלאה
    6) האם הצלקת באיזור תהיה בולטת
    7) אני כעת חייל בחובה, האם אצטרך לשלם על התהליך, או שניתן לעשותו אצל פרוקטולוג בסורוקה לדוגמא
    8) האם יש איזושהי מוערבות של פלסטיקאי כדי שהאיזור יראה שום כקדמותו
    9) האם פרוקטולוג שאכן יסיר את הבליטה יעשה זו בצורה שתישאר רק צלקת קטנה

    תודה רבה לך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קפל עור לאחר כריתת טחורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קפל עור לאחר כריתת טחורים - תגובה

    ד``ר רפאל אלון
    03/02/2013

    לגל,
    הסרת קפל עור מאזור פי הטבעת היא פעולה פשוטה הניתנת לביצוע בהרדמה מקומית ואורכת מספר דקות. בשל הרגישות באזור צפויים כאבים מקומיים במשך שבוע עד שבועיים. אין צורך במעורבות של פלסטיקאי ואין קשר בין הפעולה לחזרה של טחורים או פיסורה. צריך לדעת שבתהליך הריפוי יתכן ובסופו תשאר בליטה או שקע באזור הניתוח, למרות שבשלב המיידי לאחר הניתוח הכל נראה "מושלם". ניתן לעבור את הניתוח במסגרת בי"ח ציבורי או קופ"ח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    גל
    04/02/2013

    תודה על תשובתך

    כיצד ניתן להימנע משקע או בליטה? האם מדובר בכורח מציאות, או בדבר שניתן - בצורה כזו או אחרת - למניעה?
    הטיפול הזה נעשה במרפאת הכירורג, או ממש בחדר ניתוח? הכוונה: האם אני יכול לבצע את ההליך גם במרפאה (המאובזרת היטב) של הפרוקטולוג הקבוע שלי (פרופ' שלמה ולפיש בבאר שבע) או שמא כל מה שהוא יוכל לעשות זה להפנות אותי לניתוח בסורוקה.
    בגלל שאני חייל אין באפשרותי להתנתח באסותא, מה שגורם לכך שעד שאזכה לניתוח בסורוקה יבוא המשיח.

    שוב תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת - תגובה

    ד``ר רפאל אלון
    05/02/2013

    פי שהסברתי השקע או בליטה יכולים להיווצר בבתהליך הריפוי וההצטלקות ולא קשורים לטכניקה הכירורגית. איני מכיר את המרפאה של הרופא שלך כך שעליך להתייעץ איתו לגבי מיקום ביצוע הפעולה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעקבות התייעצות נוספת

    גל
    07/02/2013

    רופא נוסף אמר לי ש"אתה צריך לקחת בחשבון שמדובר בניתוח כואב כמעט כמו ניתוח לכריתת טחורים." בזמן שהרופא שבדק אותי השבוע אמר שלאחר הניתוח לא יהיו כאבים רקטומיאליים אלא רק חיצוניים, משום שקפל העור חיצוני, ומשתפל מעלה מפי הטבעת.
    האמת, רק הפחד מהכאבים מונע ממני לעשות את הניתוח הזה, ואני לא יודע מה לעשות.
    בכל מקרה הופניתי לניתוח שהוגדר כהסרת טחור. מדוע, אם זה לא טחור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעקבות התייעצות נוספת - תגובה

    ד``ר רפאל אלון
    09/02/2013

    הניתוח הינו קל, קצר. בתהליך הרפוי יש כאבים מכיוון שמדובר באזור רגיש מאד. אין לניתוח זה שם מיוחד וגם כריתת קפל עור המוגדר כטחור חיצוני תכונה ניתוח "טחורים".

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השאלה עד כמה כואב

    גל
    09/02/2013

    לפני שנה עברתי כריתת טחורים חיצוניים ופנימיים ותיקון פיסורה (הכל בבת אחת) ולקח לי חודשיים וחצי להתרפא, והכאבים היו ממש תופת.
    אבל אז, כל יציאה בשירותים היה רבע תופת.
    היום, אין לי כאבים בכלל, והעור בכלל לא נמצא בתוך הרקטום עצמו, ולכן לא ברור לי כמה כואב זה יהיה, כמה זה ישפיע על היציאות, האם יהיה דם שוב פעם בכל יציאה, האם כל יציאה תהפוך לגיהינום.
    כל מה שאני צריך להבין זה מה מידת הכאב, כמה מהר נרפאים, האם יש כאב (כמו בתיקון פיסורה וכריתת טחורים פנימיים וחיצוניים) או שמא מדובר בכאב שטחי משהו, האם יצא דם כל הזמן, האם שוב יהיה לי את הספוג הנוזלי הזה שתקעו לי שם בפעם הקודמת וכו.
    כי הרי זה לא כריתת טחורים ותיקון פיסורה, אז למה שבאמת יהיו כל כך הרבה כאבים, זה מה שמוזר לי.
    אם אבין שלא מדובר במשהו כל כך כואב, אעשה. אם זה חזרה על הניתוח הקודם אני מעדיף לירות לעצמי בראש או לרטש לעצמי את הפרצוף ולא לחזור עליו.
    שוב תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השאלה עד כמה כואב - תגובה

    ד``ר רפאל אלון
    09/02/2013

    אני מעריך שמדובר בכאב נסבל שיגיב לטפול במשככי כאבים. בודאי לא כאב כמו בניתוח שהזכרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ולסיכום:

    גל
    09/02/2013

    יש דם או אין דם?
    יש כאב רקטאלי או כאב חיצוני?
    תוך כמה זמן בערך חוזרים לעבודה?

    אלפי תודות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ולסיכום: - תגובה

    ד``ר רפאל אלון
    17/02/2013

    אין דם. יש כאב חיצוני. חוזרים לשגרת בד"כ תוך ימים ספורים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלפי תודות. עזרתך לא תסולא בפז.

    גל
    17/02/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו