מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קפל עור לאחר כריתת טחוריםגל02/02/2013
שלום,
בעבר הייתי שותף פעיל מאוד בפורום הזה, והיום, שנה לאחר כריתת הטחורים ותיקון הפיסורה שעברתי, אני אדם חדש. לשווא העברתי שלוש שנים מנעוריי בייסורים...
על כל פנים, כיום, אחרי שהבראתי, יש לי מעל פי הטבעת מעין בליטת עור, שכמו שהרופא בזמנו הסביר לי - היא לא תעלם. אלא היא שם כדי להישאר.
עכשיו, כשאני סוףסוף בריא, היא מפריעה לי. ואני מעוניין מאוד להסיר אותה.
להלן השאלות בעניין:
1) האם יש הליך בו ניתן להסיר אותה
2) האם לאחר הסרתה כל איזור פי הטבעת חוזר (מינוס פלוס) להיראות טוב (ככל שחור בתחת יכול להיראות)
3) האם יש סיכוי שהסרת הבליטה תגרום לחזרה של פיסורה \ טחור
4) האם מדובר בניתוח רציני, בהרדמה מלאה, או בהרדמה מקומית וחיתוך קל
5) כמה זמן יעבור עד להבראה מלאה
6) האם הצלקת באיזור תהיה בולטת
7) אני כעת חייל בחובה, האם אצטרך לשלם על התהליך, או שניתן לעשותו אצל פרוקטולוג בסורוקה לדוגמא
8) האם יש איזושהי מוערבות של פלסטיקאי כדי שהאיזור יראה שום כקדמותו
9) האם פרוקטולוג שאכן יסיר את הבליטה יעשה זו בצורה שתישאר רק צלקת קטנה
תודה רבה לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קפל עור לאחר כריתת טחורים - תגובה
ד``ר רפאל אלון03/02/2013לגל,
הסרת קפל עור מאזור פי הטבעת היא פעולה פשוטה הניתנת לביצוע בהרדמה מקומית ואורכת מספר דקות. בשל הרגישות באזור צפויים כאבים מקומיים במשך שבוע עד שבועיים. אין צורך במעורבות של פלסטיקאי ואין קשר בין הפעולה לחזרה של טחורים או פיסורה. צריך לדעת שבתהליך הריפוי יתכן ובסופו תשאר בליטה או שקע באזור הניתוח, למרות שבשלב המיידי לאחר הניתוח הכל נראה "מושלם". ניתן לעבור את הניתוח במסגרת בי"ח ציבורי או קופ"ח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
גל04/02/2013תודה על תשובתך
כיצד ניתן להימנע משקע או בליטה? האם מדובר בכורח מציאות, או בדבר שניתן - בצורה כזו או אחרת - למניעה?
הטיפול הזה נעשה במרפאת הכירורג, או ממש בחדר ניתוח? הכוונה: האם אני יכול לבצע את ההליך גם במרפאה (המאובזרת היטב) של הפרוקטולוג הקבוע שלי (פרופ' שלמה ולפיש בבאר שבע) או שמא כל מה שהוא יוכל לעשות זה להפנות אותי לניתוח בסורוקה.
בגלל שאני חייל אין באפשרותי להתנתח באסותא, מה שגורם לכך שעד שאזכה לניתוח בסורוקה יבוא המשיח.
שוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת - תגובה
ד``ר רפאל אלון05/02/2013פי שהסברתי השקע או בליטה יכולים להיווצר בבתהליך הריפוי וההצטלקות ולא קשורים לטכניקה הכירורגית. איני מכיר את המרפאה של הרופא שלך כך שעליך להתייעץ איתו לגבי מיקום ביצוע הפעולה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעקבות התייעצות נוספת
גל07/02/2013רופא נוסף אמר לי ש"אתה צריך לקחת בחשבון שמדובר בניתוח כואב כמעט כמו ניתוח לכריתת טחורים." בזמן שהרופא שבדק אותי השבוע אמר שלאחר הניתוח לא יהיו כאבים רקטומיאליים אלא רק חיצוניים, משום שקפל העור חיצוני, ומשתפל מעלה מפי הטבעת.
האמת, רק הפחד מהכאבים מונע ממני לעשות את הניתוח הזה, ואני לא יודע מה לעשות.
בכל מקרה הופניתי לניתוח שהוגדר כהסרת טחור. מדוע, אם זה לא טחור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעקבות התייעצות נוספת - תגובה
ד``ר רפאל אלון09/02/2013הניתוח הינו קל, קצר. בתהליך הרפוי יש כאבים מכיוון שמדובר באזור רגיש מאד. אין לניתוח זה שם מיוחד וגם כריתת קפל עור המוגדר כטחור חיצוני תכונה ניתוח "טחורים".
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשאלה עד כמה כואב
גל09/02/2013לפני שנה עברתי כריתת טחורים חיצוניים ופנימיים ותיקון פיסורה (הכל בבת אחת) ולקח לי חודשיים וחצי להתרפא, והכאבים היו ממש תופת.
אבל אז, כל יציאה בשירותים היה רבע תופת.
היום, אין לי כאבים בכלל, והעור בכלל לא נמצא בתוך הרקטום עצמו, ולכן לא ברור לי כמה כואב זה יהיה, כמה זה ישפיע על היציאות, האם יהיה דם שוב פעם בכל יציאה, האם כל יציאה תהפוך לגיהינום.
כל מה שאני צריך להבין זה מה מידת הכאב, כמה מהר נרפאים, האם יש כאב (כמו בתיקון פיסורה וכריתת טחורים פנימיים וחיצוניים) או שמא מדובר בכאב שטחי משהו, האם יצא דם כל הזמן, האם שוב יהיה לי את הספוג הנוזלי הזה שתקעו לי שם בפעם הקודמת וכו.
כי הרי זה לא כריתת טחורים ותיקון פיסורה, אז למה שבאמת יהיו כל כך הרבה כאבים, זה מה שמוזר לי.
אם אבין שלא מדובר במשהו כל כך כואב, אעשה. אם זה חזרה על הניתוח הקודם אני מעדיף לירות לעצמי בראש או לרטש לעצמי את הפרצוף ולא לחזור עליו.
שוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשאלה עד כמה כואב - תגובה
ד``ר רפאל אלון09/02/2013אני מעריך שמדובר בכאב נסבל שיגיב לטפול במשככי כאבים. בודאי לא כאב כמו בניתוח שהזכרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהולסיכום:
גל09/02/2013יש דם או אין דם?
יש כאב רקטאלי או כאב חיצוני?
תוך כמה זמן בערך חוזרים לעבודה?
אלפי תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהולסיכום: - תגובה
ד``ר רפאל אלון17/02/2013אין דם. יש כאב חיצוני. חוזרים לשגרת בד"כ תוך ימים ספורים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלפי תודות. עזרתך לא תסולא בפז.
גל17/02/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
טחורים או פיסורה כאבים ודימום
נפיחות בפי הטבעת האם מדובר בטחורים?
טחור גדול לאחר ניתוח בקע מפשעתי האם יש קשר?
דימום בצואה - התייעצות במצב של טחורים
וריד נפוח בפי הטבעת לאחר ניתוח טחורים ופיסורה
מותר לקחת נורמלקס כל יום לתמיד?
משחת `המוס` לטיפול בטחורים מותרת בהריון?
כלי דם בולטים כמו טחורים אצל פעוט שלא סובל מעצירות
טחורים בחודש תשיעי להריון וכאבים מייסרים
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

