דחוף!!! דימום לאחר טיפול ב HAL

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דחוף!!! דימום לאחר טיפול ב HAL
    שרון
    16/07/2013

    שלום עשיתי טיפול אצל פרופסור שכטר לפני שבוע ימים ואתמול היו לי ארבע יציאות רכות עם דימום מוגבר, אני מציין שבכל ההוראות אני עומד, אם זה בשתייה שלוש ליטר מים ביום וסיבים. לקראת הערב חשתי מאוד חלש ואני מתאר לעצמי שזה מפני שאיבדתי כמות של דם. דיברתי עם הפרופסור והוא אמר לי ללכת למיון כדי לעבור בדיקת דם. אני חייב לציין שהגעתי לפרופסור הוא המליץ לי על הטיפול ואמר לי שעדיף טיפול זה מאשר ללכת לבית החולים ששם זה כלל לא נעים והקשבתי לו, אך אתמול הוא אמר לי אכן לגשת. טיפול זה הוא מאוד יקר ועשיתי אותו על מנת שיעזור לי למניעת דימום ביציאות וזה פשוט הגביר לי את הדימום מה שלא היה כקודמו. המכשיר קשר לי 4 עורכים פנימיים.
    1) מהי הסיבה להגברת הדימום?
    2) האם זה מסוכן ויכול להוות בעיות אחרות?
    3) אם בבית החולים יחליטו לתפור, אז במה הטיפול הכל כך יקר הזה מועיל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוף!!! דימום לאחר טיפול ב HAL - תגובה

    ד``ר רפאל אלון
    18/07/2013

    שרון,
    גם אחרי הטפול שעברת יכול להיות דימום. רצוי שתבדק על ידי המנתח שלך. לגבי כל התהיות שהעלית-איני יכול להשיב עליהן..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו