פיסורה - כמה זמן ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פיסורה - כמה זמן ?
    שי
    13/08/2013

    שלום
    אני בן 37, סובל מעודף משקל.
    לפני כחודש איבחן אצלי פרוקטולוג פיסורה.
    אני משתמש מזה כחודש במשחת נדיפין 0.2%. אותה אני מורח לרוב 3 פעמים ביום (לעיתים רחוקות 4), ולוקח כף פגלקס בערב.
    אפשר לאמר שיש הקלה משמעותית מול ההתחלה.
    במשך היום אין לי כמעט כאבים, בדרך כלל יש קצת כאבים בלילה אחרי מקלחת ונקיון האזור.
    לפעמים יש ימים קצת יותר מציקים אז אני מורח פעם נוספת, אבל בהחלט אפשר לאמר שיש הקלה משמעותית, בזמן המריחה של המשחה, אני מרגיש כאב במקום.
    שתי השאלות שלי :
    - כאשר מאבחן פרוקטולוג פיסורה, האם יש פרמטר נוסף כמו חומרה או עומק או פרמטר נוסף, או שהאבחנה היא פיסורה וזהו. ? (במאמר מוסגר אומר שהייתי מאוד לא מרוצה מהפרוקטולוג שבדק אותי שהיה גס, לא מסביר ולא נעים הליכות במצב המביך של הבדיקה)
    - מה לעשות עם המשחה ? האם להתחיל להפחית ל פעמיים ביום (בוקר וערב) ולבדוק מה קורה ? איך אדע מתי להפסיק / להוריד מינון ? מה צפי הירפאות פיסורה ?
    אודה לך מאוד על תשובתך,
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיסורה - כמה זמן ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיסורה - כמה זמן ? - תגובה

    ד``ר רפאל אלון
    13/08/2013

    שי
    בד"כ נותנים טפול תרופתי כ4-6 שבועות. אל תוריד את התדירות בה אתה משתמש. זה שיש הקלה מהווה סימן טוב אם כי לא מבטיח שהפיסורה תתרפא. אם כעבור 6 שבועות עדיין יש סבל משמעותי צריך להבדק שוב ולשקול טפול ניתוחי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו