לנתח טחור או לחכות?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לנתח טחור או לחכות?
    גיל
    01/10/2013

    שלום, לפני כעשרה ימים גיליתי טחור חיצוני. הכאב היה נורא אז הלכתי למיון וכירורג אמר שזה טחור חיצוני גדוש. לאחר כשלושה ימים דעך וכמעט נעלם אך חזר אחרי יומיים נוספים. והכאב משתק. אפילו לישון לא מצליח. משחה לא עוזרת רק שורפת. תמיסת מגנזיום שהמליץ הכירורג עוזרת קצת.
    השאלה: האם לנתח או לתת לזה עוד הזדמנות להעלם? ומה אפשר לעשות כדי להקל על הכאב אם המשחה גליבנול אינה עוזרת?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לנתח טחור או לחכות?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנתח טחור או לחכות? - תגובה

    ד``ר רפאל אלון
    01/10/2013

    טחור חיצוני הוא בעצם שטף דם מתחת לעור על שפת פי הטבעת. הטפול הוא כמעט תמיד משחה ואמבטיות פושרות-חמימות. כאשר הדם נספג ה"טחור" נעלם. הסיבה להיווצרותו היא בד"כ מאמצים המעלים את הלחץ בבטן-עצירות, הרמת משא כבד וכו'. לעיתים מופיע בעקבות שלשולים. תמיסת מגנזיום אינה מומלצת מכיוון שהרבה פעמים גורמת לצריבה ויעילותה קטנה מאד. לסיכום: הטיפול הוא כפי שציינתי. החשוב הוא הטיפול המניעתי-לדאוג שלא תהיה צירות ולהמנע ממאמצים הגורמים להתקף (אם זה הרמת משקולות או פעולות אחרות).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחכות עם הניתוח?

    גיל
    01/10/2013

    קיבלתי. ותודה על התגובה. אך ברשותך, מה הסטטיסטיקה על הזמנים? או במילים אחרות כמה ימים עוד לתת לזה להיספג?בטרם אתייאש לעבר ניתוח -קשירה זה מה שהומלץ לי. אני כבר עשרה ימים עם הסיוט הזה...
    תןדה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו