שאלה בנוגע לריכוך צואה.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה בנוגע לריכוך צואה.
    ג.ל
    29/11/2013

    שלום לחברי הפורום! מיזה מספר חודשים סובל אני מיציאות קשות וגדולות מה שהוביל לפיסורה. אני בן 43, לא מעשן, גובה 1.83 משקל 87 הולך פעמיים בשבוע שעה, אוכל בריא(נמנע מקמח לבן, בשר בקר ומוצריי חלב) ושותה בכמות מספקת. אני לא יודע איך עובד המנגנון בגוף שמווסת את השתייה למתן שתן מצד אחד וריכוך הצואה מהצד השני אבל שמתי לב שאצלי שתייה מרובה מופנית למתן שתן לעיתים תכופות(עד 3 פעמים בלילה) והצואה נישארת קשה. לפני שבועיים התחלתי להשתמש NORMALAX המכיל פוליאתילן גליקול בבוקר ובערב והמצב השתפר. שאלתי היא האם אין מזון טבעי שיכול להחליף את האבקה הזו והאם יש נזק אם משתמשים בNORMALAX לאורך חדשים או שנים? בתודה מראש ג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בנוגע לריכוך צואה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בנוגע לריכוך צואה. - תגובה

    ד``ר רפאל אלון
    29/11/2013

    הדרך "הטבעית" לריכוך צואה היא כלכלה עשירה בסיבים יחד עם שתיה מרובה. כאשר זה אינו מספיק ניתן להשתמש, גם לאורך זמן, בתכשיר כמו זה שאתה נוטל. אם יש שינוי בהרגלי היציאה כדאי גם לבדוק את המעי הגס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו