הפנייה למיון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפנייה למיון
    שוני
    08/12/2013

    ערב טוב
    אתמול יום שבת בבוקר היו לי כאבים חזקים ביציאה , היציאות שלי בדרך כלל סדירות ורכות בבוקר פעם אחת ... אני אוכל ירקות ופירות וחיטה מלאה אורז מלא .אוכל בריא .אתמול אחרי שניגבתי בנייר טואלט הרגשתי גוש גדול בצד שמאל ממש ליד ומחוץ לפי הטבעת , מיששתי אותו והתפלאתי מה זה כל כך גדול וכואב . פניתיי למוקד רפואי של הקופה מוקד חירום מהאי וודאות והכאבים הרופאה אמרה לי שזה לא טחור אלא ציסטה ויפתחו לי את זה במיון על ידי. כירורג . הגעתי למיון כירורג בדק אותי הוא התלבט בין ציסטה דלקתית לבין טחור הוא התייעץ עם כירורג בכיר במיון ועשו לי עודבדיקה . הבדיקות דם יצאו תקינות ושיחררו אותי נתנו לי נרות להחדרה לכאבים . עשיתי תור לפרוקטולוג ליום שלישי הקרוב . רציתי לשאול עם מדובר בטחור מה עושים איך מטפלים.. קראתי קצת בפורום על קשירות של טחור פנימי אז הבנתי שיש טחור חיצוני וטחור פנימי אז שלי כנראה טחור חיצוני . מהו הטיפול במצב כזה חוץ מהנירות להחדרה שעוזר לכאבים ... וחוץ מזה שאני לא אשתמש בנייר טואלט אלא רק בשטיפה אשמח לפרטים
    תודה רבה
    שוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפנייה למיון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפנייה למיון - תגובה

    ד``ר רפאל אלון
    08/12/2013

    התיאור מצתאים להתקף של טחור חיצוני שהוא אינו טחור (למרות השם) אלא שטף דם תתעורי על שפת פי הטבעת. הטיפול הוא במשחה (כל משחה לטחורים), אמבטיות חמימות ותכשיר נגד כאבים. כאשר נוצר ב"טחור" קריש דם בלחץ-ניתן לנקזו. נירות פחות יעילים מכיון שמדובר בבעייה חיצונית בלבד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו