האם באמת מדובר בפוליפ אנאלי?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם באמת מדובר בפוליפ אנאלי?
    ד``ר רפאל אלון
    23/01/2014

    בן 38
    לפני פחות מ3 שנים עשיתי קולונוסקופיה, ( עקב דם סמוי) שיצאה תקינה לחלוטין, נראו טחורים פנימיים.

    לפני כ3 חודשים הבחנתי שלאחר יציאה קשה מאוד יש לי כמו נקודה של דם טרי ( ממש גודל של ראש סיכה)

    לפני חודשיים בדיוק ב 22.11.13 הפרוקטולוג ביצע לי אנסקופיה ובדיקה עם האצבע שהייתה תקינה וציין טחורים פנימיים דרגה 1 ללא דמם

    בכל זאת החלטנו לבצע סיגמואידיסקופיה – בוצע אמש ה 22.01.14
    תוצאות : בדיקה תקינה, בפי הטבעת נצפו טחורים פנימיים, בספק פוליפ אנאלי
    מצ"ב תמונה

    הרופא גסטרו אמר לי לחזור לפרוקטולוג שיבצע בדיקה
    לבחון אם מדובר בנלווה לטחור או פוליפ אנאלי ושגם אם מדובר בפוליפ אז אין סכנה מסירים אותו ובזה תם הסיפור

    יש לי שתי שאלות
    1. האם יכול להיות שינוי בחודשיים – הרי הפרוקטולוג ביצע בי בדיקת אנסקופיה לפני חודשיים ולדבריו הכול היה תקין- מה יכול לקרות בחודשיים שיווצר פוליפ
    2. בנוסף קראתי קצת חומר על זה פוליפ אנאלי ואני מבין שזה עלול להיות מסוכן? האם מדובר בממצא שפיר או שלא ניתן לדעת?
    a. הגסטרו אמר לי שלדעתו אין בזה שום סכנה ואם עשיתי כמצוין אנסקופיה לפני חודשיים אז אני יכול להיות ממש רגוע, האם כך?
    צרפתי תמונה - האם באמת מדובר בפוליפ ואם כן ניתן לדעת מה טיבו?
    תודה רבה!!


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוליפ אנאלי - תגובה

    ד``ר רפאל אלון
    23/01/2014

    בתמונה נראה פוליפ אנאלי קטן. הטפול הוא הסרתו-ניתן לביצוע גם בהרדמה מקומית. אין בו שום סיכון (לא בפוליפ ולא בהליך הסרתו)
    ייתכן שהוא גדל תוך תקופה קצרה או שהבודק לא הבחין בו בזמן הבדיקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוליפ אנאלי

    ש
    23/01/2014

    תודה רבה רבה על התשובה
    הרופא שבדק לא אמר לי מה המידה שלו ... מקווה שבאת קטן
    את התצלום קיבלתי ליד ומדדתי על הדף ... לא יודע אם היחס 1 ל 1
    אבל בדף בתצלום זה מופיע כ 8 מ"מ על 5 מ"מ - שוב לא יודע אם היחס בתצלום שקיבלתי אחד לאחד
    אתה בעצם אומר שאין כאן חשש חלילה לממאירות ואני יכול להיות רגוע?
    שוב תודה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוליפ אנאלי מסוג פיברואפיטליאלי

    ש
    24/01/2014

    ד"ר שלום

    הפרוקטולוג שבדק אותי הבוקר

    אמר לי שיש לי שני פוליפים מסוג פוליפ פיברואפיטליאלי בגודל בין 3-4 מ"מ כל אחד . יושבים על טחור

    וקבע לי ניתוח להוצאתם

    מקווה שזה לא סוג מסוכן

    האם אני יכול להיות רגוע??

    תודה ושבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוליפ אנאלי מסוג פיברואפיטליאלי - תגובה

    ד``ר רפאל אלון
    25/01/2014

    אתה יכול להיות רגוע לגמרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו