גוש ליד פי הטבעת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גוש ליד פי הטבעת
    אלמוני
    16/03/2014

    לפני כשבוע הייתה לי מעין רגישות ממש מעל פי הטבעת, ממש במפגש שלו עם "חריץ" הישבן. כבר קרה לי פעם או פעמיים שהרגשתי מעין רגישות שכזו באותו מקום והיא עברה לאחר יומיים שלושה ולא התייחסתי אליה.

    לפני כמה ימים שמתי לב שהרגישות מתחילה לעבור אבל בדיוק במקום הזה אני מרגיש שנוצר מעין גוש עגול ומוצק מתחת לעור ויכולתי גם לראות גם בליטה מתחת לעור. כרגע אין לי שם כאבים אבל אני כן יכול לחוש את הגוש הזה (אולי זה איזה ציסטה או אבסס ?) במישוש ואפילו לראות אותו. לא נראה שהוא ממשיך להתפתח או לגדול.

    מה זה עשוי להיות ?

    קבעתי תור לרופא מומחה לעוד כשבוע וחצי כי אני לא מעוניין לגשת לרופא המשפחה שלי עם זה. האם זה נשמע כמו משהו שדורש בירור דחוף יותר ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גוש ליד פי הטבעת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גוש ליד פי הטבעת - תגובה

    ד``ר רפאל אלון
    18/03/2014

    התיאור מתאים להתקף של טחור חיצוני שהוא בעצם שטף דם תתעורי. בד"כ מלווה בכאב. לא נשמע כדבר דחוף אך ממליץ שתבדק ע"י כירורג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו