פיסטולה לאחר כריתת פוליפים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פיסטולה לאחר כריתת פוליפים
    דודו
    08/05/2014

    שלום.
    עברתי ניתוח לכריתת פוליפים פנימיים בפי הטבעת לפני כ3 וחצי חודשים.
    ההחלמה הייתה סיוט שמלווה בכאבים ונפיחות מקומית.
    סבלתי מנפיחות מעל פי הטבעת מלווה באדמומיות והפרשות. בביקורת שנערכה נאמר לי שיש אבצס וניתן לי טיפול אנטיביוטיקה ציפרודקס ודוקסלין..
    הנפיחות ירדה ונשארו הפרשות.
    כשחזרתי שוב לביקורת הרופא אמר שהמקום קצת הסתבך אחרי הניתוח והוא לא שש לנתח שוב ונותן צנס למקום להחלים לבד.
    מאז הנפיחות ירדה לי אבל ישנם הפרשות מוגלה חיצוניות..
    היום 8/5/14 כשהייתי בביקורת הרופא ראה שישנם הפרשות ואמר שיש פיסטולה בשעה 7- נצור שטחי כסיבוך של אחת מכריתות הפוליפים ויש לנתח
    .
    שאלתי: האם הניתוח כואב כמו קודמו? מזה ניתוח פיסטולה? הרופא אמר שעושים חתך פנימי ואמור להיסגר לבד..
    אני חושש מהכאבים ונמצא בדיכאון ממה שאני הולך לעבור עוד פעם.
    האם זה ניתוח שונה? כמה זמן החלמה?

    ישנו גוש פנימי קטן והוא מפריש לי הפרשה כזו ירוקה. יוצאת לי הפרשה כזו..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיסטולה לאחר כריתת פוליפים - תגובה

    ד``ר רפאל אלון
    08/05/2014

    לדודו,
    מתיאורך לא ברור ממה סבלת ואיזה ניתוח עברת. אם אתה סובל מפיסטולה שטחית הטיפול הוא טיפול כירורגי פשוט וההחלמה בד"כ מהירה וללא כאב משמעותי. אתה תמיד יכול לפנות לקבל חוות דעת נוספת ממומחה אחר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום דר

    דודו
    22/05/2014

    הניתוח שעברתי היה כריתת "פוליפים" פנימיים מפי הטבעת. תשובת הפטולוגיה היא שלמעשה היו הם קונדילומות.
    היו לי כאבים עזים לאחר הניתוחח בשל התפרים שהיו לי במקום וממש סבל.
    מאז הכל נרגע וישנם הפרשות מוגלה.. בביקורת נרשם: פתח חיצוני של פיסטולה בשעה 7. נצור שטחי כתוצאה מכריתת הפוליפים.
    שאלתי היא האם זה ניתוח יחסית קל? האם זה באמת רק חתך או פקק וחוט? זה נסבל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לתשובה

    דודו
    24/05/2014

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום דר - תגובה

    ד``ר רפאל אלון
    25/05/2014

    בפיסטולה שטחית מדובר בניתוח קל עם החלמה של האיזור תוך מס שבועות. במהלך ההחלמה אין כאבים אלא יותר מיחושים, צריבה, והפרשה מאזור הניתוח הנמשכת עד שהמקום מחלים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו