פיסורה- דילגת על ההודעה שלי אז כותב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פיסורה- דילגת על ההודעה שלי אז כותב
    נעמה
    09/03/2015

    כחודש וחצי אחרי הלידה (אני בת 23) הופיעה לי פיסורה, במשך 6 שבועות מרחתי ניפדיפין, שתיתי נורמלקס ושמן פרפין וגם בקושי אכלתי מהפחד שיכאב לי ואכלתי בעיקר ירקות וקוואקר. בביקורת אצל הרופא הוא אמר שנשארה צלקת ולהמשיך לקחת נורמלקס וכן התחלתי לאכול קצת יותר דברים. לפני יומיים הרגשתי דקירה בזמן היציאה וראיתי דם והבנתי שהפיסורה נפתחה. מה עליי לעשות עכשיו? האם כל החיים זה יילך ויחזור? אני רוצה לחזור להיות אני! מה הפתרון שמעלים את הצרה הזו לגמרי??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיסורה- דילגת על ההודעה שלי אז כותב - תגובה

    ד``ר רפאל אלון
    10/03/2015

    אני מציע שתפני לבדיקה נוספת אצל הרופא או לחוות דעת שניה אצל מומחה נוסף. בכל מקרה צריך לדעת שכמו שסנונית אחת אינה מבשרת את בוא האביב כך גם תחושת דקירה אחת אינה מבשרת את בוא הפיסורה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו