פיסטולה פריאנלית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פיסטולה פריאנלית
    גל
    30/04/2015

    שלום רב,
    אני סובלת מפיסטולה פריאנלית כבר מעל חצי שנה, כאשר היו ניסיונות של ריפוי בעזרת אנטיביוטיקה מספר פעמים. נאמר לי שהפתרון היחיד שיעזור הוא טיפול כירורגי. הלכתי לשני רופאים שונים ונאמר לי שהפיסטולה שלי היא בערך בגודל של סנטימטר וחצי מפי הטבעת, כלומר קטנה ולכן טיפול בדבק לא יעזור. הטיפול שאני מופנית אליו כרגע הוא טיפול באמצעות חוט סיטון. הבנתי שיש איזשהו חשש לפגיעה בשרירים גם כשמדובר בטיפול באמצעות החוט והייתי רוצה לדעת האם זה נכון. האם שימוש בחוט סיטון יכול לפגוע בשרירים כי בעצם גם הוא פשוט חותך? האם זה תלוי במיקום הפיסטולה? עוד לא עשו לי אולטרסאונד כדי לדעת האם הפיסטולה נוגעת באחד מהשרירים. בהנחה שהיא לא נמצאת על אף אחד מהם, יש עדיין ממה לחשוש ? מהם אחוזי ההצלחה של טיפול בסיטון ? האם ברוב המקרים זה מרפא את הפיסטולה לגמרי ? האם העובדה שהפיסטולה שלי נחשבת לקטנה, זה אומר שההחלמה תהיה קצרה יחסית ?
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיסטולה פריאנלית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיסטולה פריאנלית - תגובה

    ד``ר רפאל אלון
    03/05/2015

    השימוש ב"סיטון" נקבע לפי מידת המעורבות של שרירי הסוגר. אם מהלך הפיסטולה הוא תתעורי או בין השרירים ניתן לנתח בלי להשאיר סיטון. כדי לדעת לפני הניתוח מה מהלך הפיסטולה יש צורך בבדיקת TRUS (אולטרא סאונד טרנס רקטלי). ככל שמהלך הפיסטולה קצר יותר גם ההחלמה קצרה יותר
    )

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו