טחורים?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טחורים?
    לירן
    09/06/2015

    שלום רב ד"ר.
    אני בן 36, בריא בדר"כ. בשבוע האחרון יש לי תחושת אי נעימות בפי הטבעת. מעין צריבה קלה, כאילו כל האזור מכווץ מעט. סבלתי לפני 15 שנה מטחורים שעברו קשירה ומאז המצב היה בסדר. כשאני מסתכל על פי הטבעת, אין ממש טחורים חיצוניים, יש בליטה קטנה (כ- 1 ס"מ) שלא ברור לי אם היא חיצונית או פנימית, שכן אני רואה אותה אבל היא ממש בקו פי הטבעת. הבליטה הזו אינה מנופחת או כואבת (כמו שאני מכיר מטחורים), היא די רכה. אחרי יציאות היא מעט מתנפחת ומתקשה. שאלתי, האם המצב והסימפטומים שאני מתאר מתאימים לטחורים? חיצוניים, פנימיים? אזכיר שוב שהכאב הוא אינו כאב פיזי במגע של טחור סורר ומנופח כי אם יותר אי נעימות וצריבה ברמה הכללית. אין דימום כלשהו.
    תודה רבה על המענה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טחורים?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טחורים? - תגובה

    ד``ר רפאל אלון
    10/06/2015

    המצב המתואר מתאים לטחור חיצוני שהוא בעייה החולפת מעצמה. ניתן לטפל בכל משחה לטיפול בטחורים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו