טחור חיצוני חוזר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טחור חיצוני חוזר
    רועי
    31/10/2015

    שלום

    לפני כחודשיים יצא לי טחור חיצוני בודד, לא מפריע לי בשום דבר (בפעם הראשונה קצת גרד).
    פרוקטולוג בדק (רקטוסקופיה) ואמר שזה יעבור תוך שבועיים ושיש לי טחוריים פנימיים בדרגה 2 אבל אסימפטומטים ושאין מה לגעת כרגע.
    נתן לי רק משחת הידרואגיסטן למרוח באיזור.
    לאחר כחודש ביצעתי בדיקה נוספת אצל רופא אחר (אנדוסקופיה) ואמר שהכל בסדר בשלב זה ואין צורך לבצע התערבות.
    הטחור החיצוני נוטה להופיע לפעמים אחרי יציאות (לא תמיד) אבל אחרי כמה דקות חוזר בחזרה.

    האם יש מה לעשות בעניין? יש צורך לעשות משהו?
    אציין שאני בן 28 ובריא בד"כ, הולך לחדר כושר באופן קבוע.

    תודה ושבת שלום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טחור חיצוני חוזר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טחור חיצוני חוזר - תגובה

    ד``ר רפאל אלון
    31/10/2015

    הטיפול בהתקפי טחור חיצוני הוא בעיקר-מניעתי. אם ההתקפים באים בשל יציאות קשות-יש לדאוג ליציאות רכות ע"י כלכלה עשירה בסיבים ושתיה מרובה. אם ההתקפים קשורים למאמץ כמו בחדר כושר רצוי להמנע ממאמצים המעלים את הלחץ התוך בטני. אם יש התקף כואב ניתן להשתמש בכל משחה לטחורים (ולאו דוקא בהידרואגיסטן)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו