כאבים עזים בפי הטבעת ושלפוחית השתן אחר לידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים עזים בפי הטבעת ושלפוחית השתן אחר לידה
    מיה
    20/01/2016

    שלום רב, הנני כחודש לאחר לידה (במידה ורלוונטי, ילדתי בשבוע 41, לידה רגילה תקינה אך עובר גדול יחסית 4.300 עם אפידורל). למעשה מתום הלידה אני סובלת מעצירות קשה ומטופלת מזה כמה ימים בסירופ עם סיבים שאמור (ואכן מצליח מעט) לרכך את היציאות. בביקור אצל פרוקטולוג השבוע קיבלתי משחה לפיסןרה ואני מטופלת בה מזה יומיים. השאלה שלי היא לגבי הלחץ העז והכאב בשלפוחית השתן והאם יכול להיות קשור להנ"ל. תרבית ושתן כללית תקינות לחלוטין, יחד עם זאת החל מלפני שבוע וקצת מאז שהעצירות החריפה ממשית בכל פעם שאני עומדת בפרט לאחר יציאה יש לי לחץ גדול על שלפוחית השתן מכאיב ממש ואני חשה צורך לגשת לשרותים, בכל פעם שאני נעמדת גם לרגע. מתן השתן אינו שורף כלל רק לא תמיד יש שתן לתת - פשוט בעמידה יש תחושה שכן. עוד לסיום, בזמן יציאה אני מרגישה שהשלפוחית מצליחה להתרוקן עוד מה שלא קורה בהטלת שתן רגילה (כל לפחות נדמה לי). האם ישנו קשר בין הדברים? מה עלי לעשות והיכן להתייעץ? האם יכול להיות קשר לרצפת האגן שאולי נפגעה בעקבות העבור הגדול הולידה? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים עזים בפי הטבעת ושלפוחית השתן אחר לידה - תגובה

    ד``ר רפאל אלון
    24/01/2016

    עלייך לפנות לאורולוג לבירור מערכת השתן. לא הייתי קופץ למסקנות לגבי פגיעה ברצפת האגן....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו