אין דם, אך צריבה חזקה מאד מבפנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אין דם, אך צריבה חזקה מאד מבפנים
    שמואל
    25/06/2016

    שלום,

    אני סובל כבר שנה מטחורים אשר לראשונה הופיעו לאחר עצירות קשה, טופלתי ע"י נרות (CIRKAN) ומשחת אולטראפרוקט. בעזרת תזונה נכונה הטחורים נרגעו ונעלמו לחצי שנה.

    בשבועיים האחרונים, עוד פעם חוויתי כאבים עזים, אך שונים מבעבר.
    בעבר, היציאות לוו בכאב רב ודם בכל פעם.
    כעת, היציאות הן רכות וללא דימום אך לאחר מכן יש לי כאב צריבה מאד חזק שמורגש כאילו מבפנים ולא מבחוץ שמשבית אותי לפחות ל20 דקות במיטה כדי להתאושש. אני גם נראה מאד חיוור לאחר מכן. התחלתי שוב לטפל בנרות ובמשחה הנ"ל.
    האם אלו טחורים פנימיים? האם יש אילו סוגי מזון פחות חומצתיים שעלי לקחת? או האם להמשיך עם המון ירקות ופירות?

    רוב תודות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין דם, אך צריבה חזקה מאד מבפנים - תגובה

    ד``ר רפאל אלון
    25/06/2016

    לפי תיאורך אני בספק אם זו בעיית טחורים. ייתכן ויש לך פיסורה. פנה לבדיקה וקבלת טיפול מתאים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו