טחור חיצוני בגודל 1 ס"מ בפי הטבעת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טחור חיצוני בגודל 1 ס"מ בפי הטבעת
    מוטי
    15/10/2016

    שלום ד"ר, לפני כחודשיים הייתה לי יצאה אחת ממש קשה, כאבי בטן מטורפים, לחצת חזק ומאותו יום יצא לי טחור חיוצוני בגודל 1 ס"מ, בחור בן 30 בריא, הפרקטולוג נתן לי משחה בשם נפדיפין. אני כבר חודשיים מורח שלוש פעמים ביום, יציאות חלקות, ונגמרה לי המשחה, מה שאני מרגיש זה פחות כאבים חמישים אחוז פחות ממה שהיה, אבל העניין הוא שעדיין יש נפיחות בפי הטבעת שלא יורדת, גם אחרי חודשיים של מריחות משחה ושטיפות.
    השאה שלי זה אם זה לא עבר עד עכשיו זה מחייב ניתוח? האם להמשיך עם המשחה היא נותנת טיפול או רק הרגעה של המקום?
    אני רוצה טיפול לא להיות כל היום תלוי במשחות.
    עדיין יש כאבים לפעמים חזק יותר, לפעמים פחות, ומה שמרגיז בגלל שהאזור נפוח, יש תחושה כאילו משהו תקוע לי בישבן, לא יודע איך להתפטר מהצרה הזו, ממש הורסת שגרת חיים כל היום הראש שלי רק בזה.
    זה יכול לעבור אחרי כמה חודשים או שאם זה לא עבר עד עכשיו חייב ניתוח?
    האם קושרים טחור חיצוני כזה גדול או רק ניתוח?
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טחור חיצוני

    ד``ר רפאל אלון
    18/10/2016

    טחור חיצוני כפי שתארת ניתן להסיר רק בניתוח. אני מציע שתתייעץ עם מומחה בתחום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו