הוצאת כספים פורמולת נונא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הוצאת כספים פורמולת נונא
    אילנית
    12/01/2009

    שלום,

    בתור אחת שניסתה את פורמולת נונא ושילמה 800 שקלים אני רוצה להזהיר ולהתריע בפני כל אחד לפני שהוא חושב לרכוש את המוצר, זה לא נגמר ב 800 שקלים בלבד, אח"כ לטיפול שני (גם במקרים הקלים) צריך לשלם עוד 600 שקלים ולא בטוח שזה נגמר פה.

    הטלפון שלי להזהיר ולהתריע: 052-2776044 .

    אילנית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הוצאת כספים פורמולת נונא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פורמולת נונא

    עדי
    21/09/2011

    אני סבלתי מטחורים וניסיתי המון דברים
    ומה שבסופו של דבר עזר לי היה פורמולת נונא
    כל מי שמחפש פתרון אמיתי לבעיית הטחורים אני ממליצה בחום על פורמולת נונא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פורמולת נונא

    סובלת לשעבר
    23/10/2012

    על תאמינו לאף מילה!!
    הפורמולה הזאת - גורמת לכאבי תופת גם בזמן הטיפול וגם שעות אחר כך!!
    לשים חתיכות שום על פצע פתוח - זה פשוט ראיון סדיסתי!!!
    ועוד ב1200 שקל

    רק ניתוח!!
    עברתי לפני כמה ימים ושכחתי לגמרי מכאבים!!

    מישה רוצה - מוכנה לדבר ולהמליץ על רופא!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חושש מניתוח - שאלה ל"סובלת לשעבר"

    סובל מאוד
    17/01/2013

    שלום לך,
    באופן מפתיע מסתבר שיש לי פיסורה כרונית, שני פרוקטולוגים מציעים רק ניתוח.
    אני חושש מזה, בגיו סיבוכים אפשריים..
    אשמח לפרטים לגבי ניתוח ומה מצבך היום
    תודה ומקווה לשמוע ממך בקרוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שימוש בסינטבון לטיפול בפיסורה

    נעמי
    23/10/2012

    אביבה שכתבה בקשר לשימוש בסינטבון לטיפול בפיסורה - לא כתבת איזו כמות של סינטבון את שמה בתוך המים בכל פעם. האם את יכולה להוסיף את המידע החשוב הזה? אני מגיבה להודעה שלך מתאריך 2.2012
    מאד דחוף לי לקבל את התשובה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לאביבה

    דקלה
    12/12/2012

    אביבה שלום,
    אני גם סובלת מאוד מפיסורה ומשתמשת במשחה שהרופא נתן לי וזה לא ממש עוזר, יש לציין שהקל קצת על הכאבים אבל לא עובר לגמרי. האם הסינטבון לא מייבש את המקום ויכול לגרום לגירויים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זהירות פורמולת נונא. - תגובה

    ד''ר מוריס ונטוררו
    12/02/2012

    שלום רב,
    תודה על הערה. אני כירורג פרוקטולוג ומטפל בבעיות טחורים ופיסורה מזה שנים רבות. רוב המטופלים מקבלים טיפול שמרני ללא צורך לשום התערבות כירורגית. לא שמעתי על טיפול נונא. לא ניתן לקבל מידע מעמיק באתר אינטרנט שמפרסם את הטיפול.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אותי פורמולת נונא הצילה מניתוח

    טלי שכטר
    25/11/2015

    לאחר שפרוקטולוג (מנהל מחלקה בבי"ח גדול) קבע שהטחורים מהם סבלתי קשות הם בדרגה 3 (מתוך 4), שבמצב רגיל נדרש לנתח אותם, ולאחר שקבע שבגלל מחלה אחרת שאני סובלת ממנה עדיף לנסות קודם טיפול שמרני:

    מצאתי התייחסויות באינטרנט לפורמולת נונא, והחלטתי שבמצבי אין לי מה להפסיד. רוית מאסטרו המדהימה שוחחה אתי, הסבירה לי את התהליך ועודדה אותי. למחרת הגיעה אלי הפורמולה שהזמנתי והתחלתי בשימוש. בתחילה זה "שרף" מאד מאד, ומדי יום זה השתפר והפסיק לשרוף או לכאוב.

    התוצאות היו מדהימות: מהיום הראשון לשימוש בפורמולה (למשך 5 דקות בלבד) הפסיקו הדימומים שסבלתי מהם, ותוך כשבועיים של טיפול יומיומי החלמתי וחזרתי לתפקוד רגיל וללא כל כאבים.

    אני, בניגוד לאילנה, ממליצה מאד על הפורמולה, ולא פחות מכך, על רוית ומיכאל מאסטרו, שליוו אותי במקצועיות באכפתיות ובאנושיות בלתי רגילה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחלה פורמולה

    אר
    15/10/2016

    אחלה משחה ,פשוט פלאים ,פורמלת נונא עושה את הטיפול באופן ישיר ,כבר אחרי מריחה ראשונה סידרה לי את הפיסורה והחלמתי ישירות,מישהו שמתעצל לבצע את כל הטיפול עם התחבושת והגומיות פשוט ימרח ישירות עשרים דקות על הפיסורה לפני המקלחת וזה יסדר אותו,לי זה פשוט עזר מאוד,אחלה משחה תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פורמולת נונא

    קובי
    06/01/2013

    לאילנית שלום:

    רציתי לספר לך שגם אני טופלתי בפורמולת נונא,לאחר עשרה ימים
    מתחילת הטיפול הוקל לי מאוד,ולאחר שלושה שבועות הכאב נעלם!!!
    ברכה ובריאות טובה

    יעקב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נונא עזרה לי מאד

    גבי
    05/10/2014

    אני לא איש שיווק של נונא, אני גם כועס על המחיר המוגזם אבל אני חייב לשתף אותכם שלי היא עזרה מאד, הייתי מיואש מכל המשחות וברגע כזה אתה מוכן לשלם כל הון העיקר לגמור עם הסיוט הזה.
    נכון החומר לא ממש נעים אך פתר לי את הבעיה.
    כבר שלוש שנים שאני שומר קצת מהחומר אצלי במקפיא.
    אם מישהו צריך עזרה יכול לפנות למייל שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לי הפורמולה של נונא פתרה את הבעיה

    אורן
    01/12/2014

    שלוש שנים אחרי שהשתמשתי בפורמולת נונא, ומעולם לא שבו הטחורים.
    מבחינתי זה היה הפתרון המושלם. לא בעד ניתוחים (ובמשפחתי הם לא הועילו לאורך זמן), שום דבר אחר לא עזר לי, עד שמצאתי את פורמולת נונא. סקפטי אך נואש מספיק לנסות ולשמחתי כאמור הכל עבר.
    בהחלט לא טיפול נעים, אבל עמידה בהוראות שהוסברו בדיוק רק, תוך ימים הורגשה הקלה ולאחר שבועיים היה ולא שב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אותי פורמולת נונא הצילה מניתוח

    טלי שכטר
    25/11/2015

    לאחר שפרוקטולוג (מנהל מחלקה בבי"ח גדול) קבע שהטחורים מהם סבלתי קשות הם בדרגה 3 (מתוך 4), שבמצב רגיל נדרש לנתח אותם, ולאחר שקבע שבגלל מחלה אחרת שאני סובלת ממנה עדיף לנסות קודם טיפול שמרני:

    מצאתי התייחסויות באינטרנט לפורמולת נונא, והחלטתי שבמצבי אין לי מה להפסיד. רוית מאסטרו המדהימה שוחחה אתי, הסבירה לי את התהליך ועודדה אותי. למחרת הגיעה אלי הפורמולה שהזמנתי והתחלתי בשימוש. בתחילה זה "שרף" מאד מאד, ומדי יום זה השתפר והפסיק לשרוף או לכאוב.

    התוצאות היו מדהימות: מהיום הראשון לשימוש בפורמולה (למשך 5 דקות בלבד) הפסיקו הדימומים שסבלתי מהם, ותוך כשבועיים של טיפול יומיומי החלמתי וחזרתי לתפקוד רגיל וללא כל כאבים.

    אני, בניגוד לאילנה, ממליצה מאד על הפורמולה, ולא פחות מכך, על רוית ומיכאל מאסטרו, שליוו אותי במקצועיות באכפתיות ובאנושיות בלתי רגילה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יופי אילנית!

    ד"ר נויפלד
    12/01/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרומולת נונא מעולה ניסיון אישי!

    קובי
    04/02/2009

    שלום לכל המתבלטים, אני סבלתי זמן רב מטחורים ופיסורה והשתמשתי בפורמולת נונא נכון-טיפול יקר קצת,אז מה? שווה את המחיר. טיפול טבעי ויעיל!! ממולץ בחום. באשר אלייך אילנית-תפסיקי להשמיץ זה מאוד לא מכובד,ואת עושה את זה בכל פורום אפשרי. שכל אחד יחליט מה טוב לעצמו. גוף האדם שונה מאדם לאדם מה שטוב לאחד לא בטוח טוב לאחר-זה עדיין לא סיבה לבזות ולהתבזות! קובי אילנית,שוב את...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פורמולת נונא עוזרת לי

    לימור
    26/12/2011

    שלום רב.
    אני סובלת מפיסורה. הבנתי שאני צריכה ניתוח כי שום טיפול שקיבלתי לא עזר לי. החלטתי שלפני שאני נכנסת לחדר ניתוח אני נותת צאנס לפורמולת נונא. התחלתי להשתמש בפורמולת נונא לפני שבועיים ותוך יומים הרגשתי שיפור משמעותי וחזרתי לחיי הרגילים והפעילים והפסקתי לפחד מהכניסה לשירותים. אני מקפידה כל ערב לעשות את הטיפול, אני לוקחת במקביל כמות קטנה של מרככי צואה ומקפידה לאכול הרבה עלים ירוקים, פירות ושתיה מרובה שיחד מרככים את הצואה. הזוג, שממנה רכשתי את הפורמולה, מלווים אותי בטלפון לאורך הטיפול בכל שעה בכל יום. הם נתנו לי טיפים שונים שעוזרים לי במשך היום.

    אני ממליצה בחום.

    אם הטיפול יסתיים בהצלחה אני אחזור ואכתוב פה על העניין :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קובי היקר.

    אילנית
    05/02/2009

    אם תשים לב, אני לא משמיצה, אני אומרת את האמת ויותר מזה, אחרי שניסיתי את הפורמולה ונוכחתי שהיא לא עובדת בגרוש ופירסמתי את דעתי על כך, אני מקבלת בממוצע טלפון ליום מאנשים שניסו ונכוו. אתה צריך לשמוע איזה סיפורים מסמרי שיער שאני שומעת.... אני לא מבזה ואני לא מתבזה, כמו שאתה אומר את האמת שלך אני אומרת את שלי. בברכה אילנית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגמרי מסקימה עם אילנית!!

    סובלת לשעבר
    23/10/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה זה הבלוף הזה "טבעי"??

    ד''ר דוד נויפלד
    05/02/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לד"ר נויפלד

    נעמה
    10/06/2009

    ד"ר נויפלד הנכבד
    אני מאוכזבת מצורת הביטוי שלך
    נכון שהתמודדות עם תרופה שאינה תוצרת מעבדה היא אינה חלק אינטגרלי מסדר היום שלך
    אך אל תשכח שחלק ניכר מהחומרים הפעיליםבתרופות המוכרות לנו היום מקורם בצמחי מרפא שהיו בשימוש ברפואות עממיות שונות
    דרך הביטוי שלך מוכיחה אך ורק על החשש שמא יש אמת בדבר במקום לנסות ולייעץ בצורה פרודוקטיבית לסובלים מהבעיה.
    זוהי עובדה שטיפולים כניתוחים תורופות עובדות בכ 90% מהחולים אך גם בעלות נטייה לחזור
    וקים צורך ממשי למצוא פיתרון קבוע, ועליך לכבד את רצונם של האנשים המבקשים לעצמם מזור
    הגישה שלך אינה תורמת דבר פרט לחוסר רצון לפנות אליך בעת הצורך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לד"ר נויפלד - תגובה

    ד''ר דוד נויפלד
    28/09/2011

    תאמיני במה שאת רוצה. זו מדינה דמוקרטית רק אל תשפכי את אמונותיך הטפלות כאן!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התיעצות

    תמרה
    16/10/2014

    בעברי עברתי 3 נתוחי פיסורה .(אחד היה ממש מיותר, יש גם רפואה חזירית, מה לעשות??).
    בעקבות גרודים נוראיים פצעתי עצמי לפני כ 3 שנים ואני עם נפידיפין 0.2 . מצילחה איכשהו לחיות עם זה....
    בעקבות הגרודים ,המטורפים (הרבה אחרי היציאה , ובלילה בשינה) לצערי הרב מאד !! פצעתי עצמי, ויצרתי פיסורה .נוספת.
    ממשיכה עם 0.2 , אבל הפיסורה "הטריה" לא ממש משפיע הנפידיפין. , רוקח אדיב הציע לי להוסיף את הנפידיםין עם ה ISDN ׂ .
    שאלתי, האם יש אפשרות לעבור בין הנפידיפין, גם אם זה לסרוגין?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיסורה

    דנה
    26/01/2015

    עזרה דחוף.
    רופא כירורג אמר לי פיסורה , נתן לי משחות ושמן פארפין.אין שינוי .אני כל יומיים שותה תרופה לעצירות כדי שיהיה לי קיבה רכה.אני רועדת לפני כניסה לשירותים וכל הלילה שלפני.סיוט של חלמתי עליו.אחרי יציאה כאבי תופת כמעט יממה שלמה וזה המון.
    אני חסרת אונים , יש לי דימומים כל יציאה נכון לעכשיו כבר חודש .לא מרגישה שמשהו עוזר לי , אלא הרגעות בלבד.בזמן היציאה הכל חוזר.
    אני עצובה מאד ולא יודעת מה לעשות.אולי מישהו יכול להמליץ לי על פרוקטולוג מומחה טוב?אני פוחדת לשמוע את המילה ניתוח. כי לשם אני לא רוצה להגיע.וגם הכירורג אמר לי שלא כדאי ניתוח .ושתמיד זה חוזר.ייייייייאוווווווווווווושששששששששששש .אשמח לשמוע כל מי שיכול לעזור לי.תודה ורפואה שלמה לכל הסובלים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיסורה

    סמדר
    02/11/2015

    לא מומלץ להשתמש בפורמולת נונוא כשיש פיסורה זה מעצים את הבעיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיסורה טחורים שללללל שנים

    סמדר
    02/11/2015

    מומלץ מאוד מאוד מאוד להשתמש בחומרים טבעיים של דר פנחס לנדאו הפיסורה יחד עם הטחורים נעלמו אחרי שבועיים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה זה הבלוף הזה טבעי????

    אביחי
    20/02/2012

    כנראה אתה כבר עמוק מאוד בהתמכרות שלך לכימי....

    טבעי ואורגני זה הדבר היחיד שאנחנו צריכים לחזור אליו ולחיות על פיו. הרפואה הקונבנציונלית מזמן כבר לא עושה את העבודה. הרופא מגיע לעשות את המשכורת שלו וטו לא!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשון הרע

    שמשון
    10/03/2009

    קראתי את הודעתך אילנה. כמי שנסה את פורמולת נונא והחלים בעקבות השימוש בפורמולה, יש לי לומר לך רק זאת : ראשית, המעשה המכוער שלך מונע מאחרים את הסיכוי להחלים, זה כשלעצמו עניין חמור מאוד, שכן, מי את שתקבעי מה טוב או מה נכון לאחרים? שנית, המעשה המכוער שלך הוא עברה על החוק!!! חוק לשון הרע קובע שפרסום כגון זה הוא הוצאת לשון הרע - ועצם השארת מספר הטלפון שלך הוא כוונה להרע בזדון. לידיעתך, החוק קובע פיצוי של 100,000 שקל ללא הוכחת נזק, מה שאומר שאם בעלי החברה יחליטו לתבוע אותך את תהיי בצרות גדולות. הצעתי לך היא לנסות לתקן את הבזיון שלך, הוא עלול לעלות לך הרבה יותר משתי פורמולות, ולפי דברייך, כסף זה לא הצד החזק שלך. לכל שאר הקוראים - אל תפלו בפח של מפיצי לשון הרע למיניהם, החליטו בעצמכם. חג פורים שמח!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פורמולת נונא-לא!

    יהודית
    22/05/2014

    לכל החברים הסובלים או שיסבלו בעתיד מטחורים: תתרחקו מפורמולת נונא!
    מלבד זה שהיא יקרה באופן מקומם (הקלות שבה ניתן לשכנע אנשים סובלים...),
    היא טרחנית, מכאיבה ובלתי יעילה. ולטוענים אחרת, אין שום הצדקה לגבות מחיר
    כ"כ גבוה עבור פתרון שאולי עזר לקומץ אותם אלה המעידים על כך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נונא -שרלטנים

    the dude
    11/11/2014

    שלום לכולכם..
    מספר פרטים על הפורמולה
    הפורמולה עשויה בעיקר משום !
    קצת תבלינים .
    ואנרגיות חיוביות מידי המאסטרו
    כל פורמולה עולה ליצר כולל האריזה אפילו לא 20 שקל
    וזה בטח גם מיוצר באיזה מיטבח בבית פרטי

    נ.ב במצרים עדין זה נחשב תרופה מספר אחד בטחורים
    ואמרת נכון.. כשאתה סובל ... אתה תשלם כל מחיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעניין...

    ד''ר דוד נויפלד
    10/03/2009

    תוכיח שאתה אכן החלמת בגלל הנונה ולא למרות הנונה.
    אין שום אפשרות כזו!!!
    לכן אין פה שום לשון הרע!
    נא לא לאוורר פה בפורום כל מיני דעות קדומות ואחרות.
    אין פה טוק בקים שלא לענין!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בכלל לא חוקי לשווק את התרופה הזאת

    יניב
    11/03/2009

    כן אתה שכל כך מקפיד על החוק מענין שאתה לא יודע שכל תרופה צרכה לעבור אישור שאפשר בכלל להשתמש בה גם אם היא תרופת סבתא אישור זה נקרא FDA מכון המזון והתרופות האמריקאי אני לא מכיר את התרופה אבל אם אין לה אישור גם אם היא עוזרת השיווק שלה הוא לא חוקי ואפשר לתבוע את המשווקת לא רק במאה אלף אלה במיליונים אז עדיף שתבדוק עובדות לפני שאתה מטיף מוסר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכן.אין לה שום אישור והיא לא חוקית

    סובלת לשעבר
    23/10/2012

    מציעה לכל נפגעי פורמולה - לעשות תביעה קולקטיבית!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחופה

    אריק
    29/06/2010

    אני משתמש בפורמלה כבר קרוב לחודש ושום דבר לא זז
    הכאב בשלב זה פחת אך אל לנו לשכוח שגם שיניתי את הרגלי התזונה שלי
    ואני מפחית המון בפחמימות , אך בכל זאת ללא תוצאות
    כלומר עדיין הטחור נימצא ואם אחרוג ואוכל מה שארצה בוודאי
    אספוג עוד מהלומת כאב
    האם מישהו מכיר . או יודע ? ניסה ? או שמע ?
    אנא עיזרו לי אני בדרכי לפורמולה השלישית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחופה - תגובה

    ד''ר מוריס ונטוררו
    22/02/2012

    שלום אריק,
    הפורמולה אינה נתמכת ונסמכת מחקרית ולכן איני יכול להמליץ או לתת הנחיות לשימוש.
    טיפול שמרני בטחורים אכן מורכב מתזונה עתירת סיבים, שתייה מרובה והקפדה על הגיינה של האיזור.
    במידה ואין שיפור, כדאי להיבדק על ידי פרוקטולוג ובהתאם לממצאים לשלב גם טיפול במשחות ועוד.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממליצה על המדריך "חיים ללא טחורים"

    רחלי פוקס
    22/02/2015

    המדריך של מוטי רזיאל.
    לא יודעת איך שמים קישור אז חפשו את זה בגוגל, לא ייאמן כמה מידע יש שם והכול בחינם!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו