טחורים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טחורים
    אבי פרידלנדר
    10/07/2010

    בתאריך 2.6.2010 עברתי ניתוח מעקפים בלב, לאחר שישה ימים במחלקת טיפול נמרץ הועברתי למחלקה
    שם קיבלתי חוקן קטן לזרוז היציאה, יציאה לא היתה אך יצאו לי מעין אשכול של טחורים (סבלתי בעבר מטחורים אך תמיד הצלחתי להכניסם לאחר יציאה) הכאבים היו בלתי נסבלים עד כדי כך שנזקקתי לזריקות מורפיום, אופטלגין וכדורים לשיכוך כאבים, לאחר יומיים נלקחתי לפרוקטולוג שאמר שאי אפשר לעשות כלום ורק למרוח משחת פרוקטוצרין , וקומפרסים של מגנזיום ונרות בשלב יותר מאוחר כי עכשיו הם טרומבוזיים ואי אפשר להחדירם ושנשאר לו רק להשתתף בצערי. כיום הטחורים חלקם נראים לא טרומבוטיים אך ישנם שלושה הנמצאים כאילו במעגל הפנימי שהם אדומים הכל עדיין כואב אבל הרבה פחות, אני משתמש במשחה ובנרות לא סובל מעצירות.אפשר כבר לטפל בי חודש לאחר הניתוח? כמה זמן עלי לחכות עד שאפשר לטפל? שאלתי האם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טחורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר מרט חייקין
    11/07/2010

    אם הכל מסתדר וזה ארוע ראשון לא חייבים מיד ללכת לניתוח. תשמור על יציאות רכות וסדירות ותיהיה במעקב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו