טחורים - והקשר להרמת משקולות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טחורים - והקשר להרמת משקולות
    רון
    15/07/2010

    בן 55. זכיתי פעם ראשונה לפני כשבוע לחוות טחור חיצוני. בעבר נקבע בבדיקת קולונוסקופיה כי יש לי טחורים פנימיים אך מבחינתי לא סבלתי מכך.
    הטחור החיצוני הופיע בהפתעה גמורה - היציאות שלי סדירות וקיבה רכה כך שאיני יודע איך קרה שהתהווה טחור חיצוני.
    השאלות:
    א. האם הטחור החיצוני , שהוא בעצם כלי דם, בדרך כלל נמצא במקום ומתפתח לאחר מאמץ ביציאה
    או שמופיע סתם כך ללא שום סימן מקדים?

    ב. שאלתי את הכירורג לגבי מאמץ גופני שעשיתי באותו שבוע - כושר גופני, משקולות לידים ולכתפיים וכו' אך הוא אמר שאין שום קשר למאמץ שכזה וזהו מיתוס והטחור הוא כתוצאה מלחץ שהפעלתי כנראה בשעת ישיבה על האסלה. האם אכן כך הדבר ואין קשר למשקולות או פעילות גופנית?

    ג. קבלתי משחה למריחה (פרוקטו גליבונל) אך לאחר כמעט 5 ימים הטחור המלא בדם קרוש לא נעלם, לא הצטמצם ולא מרגיש שיפור דרסטי. מה לעשות וכמה זמן עלי לחכות?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר מרט חייקין
    15/07/2010

    בהחלט ישנו קשר להרמת משקולות.
    תמשיך משחה, אמבטיות ישיבה עם מיים פושרים וריכוך יציאות ואם הזמן זה יסתדר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו