שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלות
    f
    18/07/2010

    שלום,
    אני חודש וחצי לאחר ניתוח לכריתת טחורים בשיטה המסורתית, דרגה 4 חיצוניים ופנימיים, הרופא המנתח אמר שהסיר הכל.
    1. אני מרגישה שיש לי עדיין קבוצת טחורים (ארבעה חמישה), כמו בתקופה שלפני הניתוח רק שאז הם היו ענקיים וגדושים וכעת הם קטנים,
    2.יש סיכוי שבעתיד האיזור יהיה חלק ללא טחורים כלל?
    3.אני עושה 3 יציאות ביום כך היה גם לפני הניתוח, זה מה שגורם לכך שיהיו לי טחורים?
    4. בעתיד אצטרך לעשות שוב ניתוח בגלל ריבוי יציאות(שהריי יתכן ויגדלו שוב לא?)
    5. סליחה על השאלה , אבל לאחר יציאה כשאני מנגבת עם נייר טואלט את האיזור אין כלום על הנייר, לפני הניתוח כשהטחורים היו בחוץ , היה לכלוך על הנייר , הלכלוך נתקע בתוך פי הטבעת?
    6. ניתן לנקות בפנים?
    7. המצב הזה לא הגייני ויכול לגרום לזיהום לא?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובות...

    ד''ר דוד נויפלד
    19/07/2010

    כתבתי תשובה אתמול אבל היא נמחקה ואיתך הסליחה.
    1. מוקדם מדי לשפוט אבל סביר להניח שישארו לך שאריות. לא כורתים ואסור לכרות את כל הרקמה הטחורית שכן אזי יש תופעות לוואי לא רצויות כמו הפרעה בשליטה כמו גם הפרשה מתמדת.
    2. את אף פעם לא תחזרי להיות בת 18.
    3. לא, אלא אם כן את נוהגת להתאמץ לקבלת יציאה.
    4. כנ"ל. לא בגלל ריבוי היציאות אבל אם יחזרו הטחורים תצטרכי לטפל בהם.
    5. ככה צריך להיות ושום דבר לא נתקע בתוך פי הטבעת.
    6. אין לך מה לחפש בפנים.
    7. איזה מצב? לא יגרם לך זיהום בגלל היציאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו