דימום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דימום
    ליאם
    26/07/2010

    תקציר ההודעות הקודמות -
    הריון, שבוע 38
    מזה שבוע טחור טרומבוטי גדול וכואב תחת טיפול מקומי באמבטיות ישיבה, הרטבות מגנזיום וקצף המוקלין.
    ביעוץ טלפוני (ללא בדיקה) עם פרוקטולוג בביקורת מיילדותית לפני 4 ימים בבי"ח - המליץ טיפול שמרני בלבד.
    היום לאחר יציאה רכה וקלה - דימום אדום טרי בניגוב (לא באסלה) בכמות בינונית (לא פס על הנייר אלא כתמי דם בספיגות חוזרות). מדובר באירוע ראשון.
    בנסיון הסתכלות עם מראה נראה כי יש לצרציה שטחית על הטחור.
    יש לי תור לבדיקת פרוקטולוג פרטי בעוד יומיים.

    האם יש לגשת להבדק קודם לכן עקב הדימום החדש?
    האם יש סיכוי שיציע טיפול כירורגי בשבוע הריון כזה או שזו התווית נגד?
    במידה ויבוצע טיפול (קשירה/ צריבה/ חיתוך) - האם יש סכנה בלחיצות בזמן הלידה שהאיזור יפתח וידמם??
    האם יש להמנע לעת עתה מניגוב ולהסתפק ברחצת המקום?
    האם להפסיק עם הטיפולים המקומיים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דימום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הדמומם...

    ד''ר דוד נויפלד
    27/07/2010

    לא מרגש ואפילו אם תהיה פריצה עם דמום חזק. זה קורה לא פעם במצב הזה וזה עובר.
    באשר לניתוח, גם ללא הריון עדיף לחכות שהטבע יעשה את שלו והטחור יסוג - על אחת כמה וכמה בהריון.
    רק אם אין ברירה וזה במידה שווה תלוי בך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו