חשש לפיסטולה ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשש לפיסטולה ?
    חושן
    28/07/2010

    לרופא שלום ,
    לפני מספר חודשים אובחנתי עם פיסורה וחשש לפיסטולה וטופלתי בניפדיפן ואנטיביוטיקה , לפני שבועיים הסדק נרפא , אין דימומים , אין כאבים ואולם בשלושת הימים האחרונים טג עורי שהיה קיים מזה שנים (פיסורה קודמת שחטפתי לפני כעשור) גדל , התרחב , אדום , מודלק , הפך להיות בשרני וכאשר נוגע בו כואב , אפילו כאשר אני מתיישב אני מרגיש בנוכחותו
    בפעם הקודמת שהיתה פיסורה הגודש עבר והטג נשאר .....
    שאלתי היא : האם אלו אכן תסמינים אפשריים לפיסטולה ? או אולי זה חלק מתהליך החלמה אפשרי מפיסורה ? קבעתי תור לרופא מומחה ואולם זה יראה אותי רק לקראת סוף אוגוסט , האם יש בידי לזרז החלמה עד שיגיע התור ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשש לפיסטולה ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש מצב...

    ד''ר דוד נויפלד
    28/07/2010

    של פיסטוליזציה מקצה הפיסורה אל מתחת לאזנית העור ואז האזנית הופכת לכיס מוגלתי.
    המהלך יכול להיות שיתנקז חזרה, שיתנקז החוצה ואזי תתפתח פיסטולה תת-עורית קטנה או שמורידים את האזנית המדלקת וכך פותרים הבעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו