פאפ סמיר אנאלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פאפ סמיר אנאלי
    אריק
    29/07/2010

    שלום רב

    מקווה שתוכלו לעזור לי ולתת לי כיוון - לאחר שפניתי לפורום אחר התשובה שלהם הייתה לפנות לפורום פרוקטולוגיה.

    גיל 33 hiv+ אני מתגורר בארהב - ביצעתי בדיקה אנאלית לפאפ סמיר לאחר שהובחנו אצלי קונדילומות בעבר.

    התוצאה ניראית כך : anal smear satisfactory for evaluation.

    low grade squamous intraepithelial lesion /cin1

    כמה שהצלחתי להבין מהרופאה התוצאה היא טרום סרטני ונידרש רק מעקב כל חצי שנה בערך - וכמו כן נתנה לי קרם אלדרה למריחה 3 פעמים בשבוע למשך 3 חודשים - ככל הנראה זה יכול לעזור...ומבקביל שלחה אותי לאונקולוג שקרא את התוצאה ולא התסכל ולא עשה קלונסקופיה והוא מעוניין להוריד את הנגע בהרדמה מלאה מיידית והוא ציין 3 אופציות - לייזר חיתוך ועוד משהו שלא הבנתי כל כך.
    הוא דיי הלחיץ אותי לאחר שהרופאה ציינה שיש צורך רק במעקב.

    1 - קודם כל האם זה גידול סרטני ? או שזה שהתוצאה מעידה על נגעים של hpv

    2- האם תוכל בבקשה להסביר לי בעברית מהיא התוצאה ?

    3 - האם ישנו סיכוי שזה יכול להתרפא עם משחת האלדרה ? מהוא זמן המעבר מcin1 ל cin2 וכן הלאה ? מתי זה נחשב סרטני cin 4 -5 ?

    4- האם יכול להתפשט לאיזור המעי הגס ?

    מה עליי לעשות אני מאוד מבולבל ( ביופסיה לא בוצעה רק פאפ סמיר )


    תודה רבה וסליחה על כמות השאלות פשוט באנגלית זה מאוד מבלבל ולא ברור

    ניר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פאפ סמיר אנאלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה מורכבת...

    ד''ר דוד נויפלד
    01/08/2010

    בארץ אינה בדיקה מקובלת לכן התשובה שלי מוגבלת.
    1. התוצאה נשמעת כפרה-סרטני. (לפני סרטן) ובהחלט מצדיק מעקב צמוד.
    לחילופין, אפשר לעשות קייס של צריבה, אם רואים מקום חשוד.
    2. בעברית - שינויים ברירית, יכול להיות על רקע המחלה אבל יכול גם להעיד על מצב פרה- סרטני, כאמור.
    3. אין לי מושג.
    4. מה שבטוח שאם סרטן הוא לא קשור למעי הגס אלא לתעלת פי הטבעת. חיה לגמרי אחרת. זה לא שולל הצורך למעקב אחר המעי הגס.
    אם אתה בניו-יורק, יש מספיק כירורגים קולורקטליים המתעסקים ומתמצאים בנושא. תמצא אחד ותתייעץ. שם אחד שאני יכול לתת לך - גוטסמן.
    אם אתה חי באמריקה, כדאי שתלמד אנגלית כראוי ואז זה פחות יבלבל אותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו