מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פאפ סמיר אנאליאריק29/07/2010
שלום רב
מקווה שתוכלו לעזור לי ולתת לי כיוון - לאחר שפניתי לפורום אחר התשובה שלהם הייתה לפנות לפורום פרוקטולוגיה.
גיל 33 hiv+ אני מתגורר בארהב - ביצעתי בדיקה אנאלית לפאפ סמיר לאחר שהובחנו אצלי קונדילומות בעבר.
התוצאה ניראית כך : anal smear satisfactory for evaluation.
low grade squamous intraepithelial lesion /cin1
כמה שהצלחתי להבין מהרופאה התוצאה היא טרום סרטני ונידרש רק מעקב כל חצי שנה בערך - וכמו כן נתנה לי קרם אלדרה למריחה 3 פעמים בשבוע למשך 3 חודשים - ככל הנראה זה יכול לעזור...ומבקביל שלחה אותי לאונקולוג שקרא את התוצאה ולא התסכל ולא עשה קלונסקופיה והוא מעוניין להוריד את הנגע בהרדמה מלאה מיידית והוא ציין 3 אופציות - לייזר חיתוך ועוד משהו שלא הבנתי כל כך.
הוא דיי הלחיץ אותי לאחר שהרופאה ציינה שיש צורך רק במעקב.
1 - קודם כל האם זה גידול סרטני ? או שזה שהתוצאה מעידה על נגעים של hpv
2- האם תוכל בבקשה להסביר לי בעברית מהיא התוצאה ?
3 - האם ישנו סיכוי שזה יכול להתרפא עם משחת האלדרה ? מהוא זמן המעבר מcin1 ל cin2 וכן הלאה ? מתי זה נחשב סרטני cin 4 -5 ?
4- האם יכול להתפשט לאיזור המעי הגס ?
מה עליי לעשות אני מאוד מבולבל ( ביופסיה לא בוצעה רק פאפ סמיר )
תודה רבה וסליחה על כמות השאלות פשוט באנגלית זה מאוד מבלבל ולא ברור
ניר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה מורכבת...
ד''ר דוד נויפלד01/08/2010בארץ אינה בדיקה מקובלת לכן התשובה שלי מוגבלת.
1. התוצאה נשמעת כפרה-סרטני. (לפני סרטן) ובהחלט מצדיק מעקב צמוד.
לחילופין, אפשר לעשות קייס של צריבה, אם רואים מקום חשוד.
2. בעברית - שינויים ברירית, יכול להיות על רקע המחלה אבל יכול גם להעיד על מצב פרה- סרטני, כאמור.
3. אין לי מושג.
4. מה שבטוח שאם סרטן הוא לא קשור למעי הגס אלא לתעלת פי הטבעת. חיה לגמרי אחרת. זה לא שולל הצורך למעקב אחר המעי הגס.
אם אתה בניו-יורק, יש מספיק כירורגים קולורקטליים המתעסקים ומתמצאים בנושא. תמצא אחד ותתייעץ. שם אחד שאני יכול לתת לך - גוטסמן.
אם אתה חי באמריקה, כדאי שתלמד אנגלית כראוי ואז זה פחות יבלבל אותך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
טחורים או פיסורה כאבים ודימום
נפיחות בפי הטבעת האם מדובר בטחורים?
טחור גדול לאחר ניתוח בקע מפשעתי האם יש קשר?
דימום בצואה - התייעצות במצב של טחורים
וריד נפוח בפי הטבעת לאחר ניתוח טחורים ופיסורה
מותר לקחת נורמלקס כל יום לתמיד?
משחת `המוס` לטיפול בטחורים מותרת בהריון?
כלי דם בולטים כמו טחורים אצל פעוט שלא סובל מעצירות
טחורים בחודש תשיעי להריון וכאבים מייסרים
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

