טחורים חיצוניים כואבים ללא דימום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טחורים חיצוניים כואבים ללא דימום
    מיטל
    17/08/2010

    יש לי כנראה(לפי מה שאני קוראת כאן) טחורים חיצוניים. מדובר במספר גושי בשר המקיפים את פי הטבעת וכל נגיעה בהם כואבת וגם במהלך היום אני סובלת מכאבים במהל ישיבה וגם סתם בשכיבנ על הבטן במיטה. אני מורחת פרוקטו גליבנול וזה מקל מקומית אבל כל עוד אני לא מורחת זה ממשיך לכאוב. שאלתי היא איזה סוג טחורים יש לי לפי התיאורשלי ומה הדרך המהירה והכי פחות כואבת לטיפול פרמננטי בבעיה. מה אתם יכולים לומר לי על טכנולוגיית ה"אל-דופלר"? האם זה באמת מהיר וללא כאבים(כמט)? האם מרפאת פרוקטוטק היא באמת היחידה שיש לה טכנולוגיה כזאת לטיפול מהיר וללא כאבים? אני מיואשת ומבקשת את עצתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למיטל

    ד''ר דוד נויפלד
    18/08/2010

    קשה לי לענות אבל נשמע כטחורים משולבים.
    פרוקטוטק היא "מרפאה" פרטיח מסחרית ויש לקחת הצהרותיה בערבון מוגבל. הטכנולוגיה של האל-דופלר נמצאית ברוב בתי החולים בצורה זו או אחרת וכלל לא יחודית. השאלה אם זה הפתרון המתאים לך וזה אפשר לדעת רק אחרי בדיקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו