דם אחרי ניתוח פיסורה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דם אחרי ניתוח פיסורה
    ניר
    10/09/2010

    שלום ד"ר
    לפני 10 ימים עברתי ניתוח פיסורה (UHA אם אני לא טועה) , מייד הרגשתי נפלא הכאבים חלפו האיכות החיים חזרה.
    יש לציין כי מידי פעם הרגשתי קצת לחץ כנראה באיזור הניתוח אך אני מניח שזה טבעי היות והמקום עבר סוג של טראומה.
    מאז הניתוח אני עדיין סובל מיציאות קשות למרות שאני מקפיד של סיבים תזותיים (BENIFIBER) ומשתדל לאכול אוכל קל ורך.
    היום לאחר יציאה לא חלקה הופתעתי לגלות דם באסלה , אך יש לציין כי לא חשתי כאב מעבר ללחץ באיזור הניתוח תוך כדי יציאה , עוד יש לציין כי בימים האחרונים אני חש גירוד עז באיזור פי הטבעתץ

    1. האם זה תקין ?
    2. האם דימום כזה אמור לדתליק נורה או שמע הניתוח לא הצליח והפיסורה נפתחה ?
    3. אני נמצא בחו"ל ולכן קצת בלחץ


    ניר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דם אחרי ניתוח פיסורה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובות...

    ד''ר דוד נויפלד
    12/09/2010

    א. הניתוח נועד להפסיק הספזם והכאבים ולא לרפא הפיסורה - זה לוקח זמן.
    ב. אם היציאות לא קלות וויש דימום כמו שאתה מתאר, יתכן ואלו הטחורים שמרימים ראש.
    צריך לדאוג שהיציאות תהיינה קלות. לפחות כף מלאה של בנהפייבר כל בוקר, שתיה מרובה. אם עדיין לא מספיק - להוסיף משלשל קל מסוג לקטולוז בערב לפני השינה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו