חתיכת עור נפול לאחר טחורים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חתיכת עור נפול לאחר טחורים
    אני
    04/10/2010

    אני סובלת שנים מטחורים חיצוניים בעיקר. שהייתי בהריון לפני כשנתיים יצאו לי טחורים מאוד גדולים אשר נמשכו מספר חודשים ולא נבראו בעקבות כובד ההריון (כך אמר הרופא).
    לאחר הלידה הטחורים הובראו אך נשארה לי חתיכת עור רפויה בפי הטבעת. רופא כירורג אמר שזה כתוצאה מכך שסבלתי מספר חודשים רב מטחורים ואין מה לעשות עם זה כרגע. ניתוח הוא לא ממליץ וזה ישאר לכל החיים.
    כיום אנני סובלת מטחורים ואכן מה שיש לי כרגע לא כואב אך זה לא נעים לי אסתטית. רציתי לדעת האם בכל זאת יש אפשרות לעשות ניתוח ולהסיר זאת? האם שי לתופעה שם? האם כדאי בכלל לעשות ניתוח כרגע או לחכות לאחר הריונות נוספים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתיכת עור נפול לאחר טחורים - תגובה

    ד''ר מרט חייקין
    06/10/2010

    אם זה מפריע לך ואת רוצה לכרותם - אפשר בהחלט. האם לחכות או לא - זו החלטה שלך כי אין שום דחיפות וזה רק עיניין של איכות החיים שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו