טחורים טרומבוטיים בחודש 9

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טחורים טרומבוטיים בחודש 9
    נועה
    09/10/2010

    שלום לכל מאן דבעי אני מיואשת!!!!!

    לפני כעשור בעקבות כאבים בלתי פוסקים של פיסורה וטחורים עברתי ניתוח ממנו היה לי קשה להחלים. במשך העשור האחרון כמעט ולא סבלתי מכאבים חוזרים וגם אם כן זה היה נעלם לאחר מס' שעות-תמיד ללא יוצא מן הכלל. עתה אני בחודש ה-9 להריוני וצפויה ללדת בכל רגע ולדאבוני הרב מיום חמישי אחה"צ סובלת מטחורים חיצוניים שלא נעלמים/מתכווצים/חוזרים חזרה אל תוך הגוף. אני סובלת כאבי תופת, ניסיתי את משחת פרוקטוזורין+אמבטיות אך לשווא איני יכולה לעשות כלום לא ללכת לא לעמוד קשה לי אפילו לשכב. הרופא המטפל שלי אמר שלא אוכל ללדת בצורה כזו מכיוון שהלחיצות יהרגו אותי ושאני חייבת לטפל בזה באופן מיידי- הוא דיבר על כריתת האיזור והדבר פשוט מבעית אותי!!!!!! גם ככה אני חרדה מאוד מכאבי הצירים והלידה ואני זוכרת היטב כמה קשה היה לי להחלים מן הניתוח ואני כותבת לכן כאן כמפלט אחרון: האם יש עוד פתרונות שיכולים להעלים לי את הטחור כלא היה מלבד כריתה? ואם לא אז כיצד נעשה התהליך אני כ"כ מפחדת ולא מפסיקה לבכות מיום חמישי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טחורים טרומבוטיים בחודש 9

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טחורים טרומבוטיים בחודש 9 - תגובה

    ד''ר דוד נויפלד
    10/10/2010

    אין קשר בדברים. כריתה אף היחא תגרום לכאבים רבים כפי שאת כבר יודעת.
    אין מניעה מלידה רגילה אלא במקרים חריגים.
    לאחר הלידה תהיה הקלה ועם הזמן יסוגו הטחורים.
    אני מבין את הכאבים אבל לא את הבכי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוקיי תודה ובכל זאת

    נועה
    10/10/2010

    האם יש עוד משהו שאוכל לעשות בכדי להקל על הכאבים ואולי לגרום לטחור להיכנס חזרה אל תוך הגוף מלבד המשחה שהגיניקולוג נתן לי? (פרוקטוזורין). האמת שמיום שישי הכאבים אכן פחתו במידה מסוימת אך עדיין יש כאב קטן וזה כמובן בחוץ ולא חזר חזרה כתמיד... הבכי נובע מכאבי תופת של הישבן בנוסף לכאבים של סוף ההיריון כגון סימפיזיוליזיס וכד' אשמח לישועה

    תודה ושבוע טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוקיי תודה ובכל זאת - תגובה

    ד''ר דוד נויפלד
    10/10/2010

    קומפרסים בתמיסת מלח אנגלי עד 10%.
    קומפרסים במגבונים אנליים המכילים הממליס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נהדר תודה

    נועה
    10/10/2010

    זהו משהו שלא הציעו לי... בתקווה כי זה ישכיח את הכאב אני ממש מפחדת מן הלידה גם ככה אז בנוסף גם את זה- לא מלבב במיוחד

    תודה על עזרתך הברוכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו