מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טחורים טרומבוטיים בחודש 9נועה09/10/2010
שלום לכל מאן דבעי אני מיואשת!!!!!
לפני כעשור בעקבות כאבים בלתי פוסקים של פיסורה וטחורים עברתי ניתוח ממנו היה לי קשה להחלים. במשך העשור האחרון כמעט ולא סבלתי מכאבים חוזרים וגם אם כן זה היה נעלם לאחר מס' שעות-תמיד ללא יוצא מן הכלל. עתה אני בחודש ה-9 להריוני וצפויה ללדת בכל רגע ולדאבוני הרב מיום חמישי אחה"צ סובלת מטחורים חיצוניים שלא נעלמים/מתכווצים/חוזרים חזרה אל תוך הגוף. אני סובלת כאבי תופת, ניסיתי את משחת פרוקטוזורין+אמבטיות אך לשווא איני יכולה לעשות כלום לא ללכת לא לעמוד קשה לי אפילו לשכב. הרופא המטפל שלי אמר שלא אוכל ללדת בצורה כזו מכיוון שהלחיצות יהרגו אותי ושאני חייבת לטפל בזה באופן מיידי- הוא דיבר על כריתת האיזור והדבר פשוט מבעית אותי!!!!!! גם ככה אני חרדה מאוד מכאבי הצירים והלידה ואני זוכרת היטב כמה קשה היה לי להחלים מן הניתוח ואני כותבת לכן כאן כמפלט אחרון: האם יש עוד פתרונות שיכולים להעלים לי את הטחור כלא היה מלבד כריתה? ואם לא אז כיצד נעשה התהליך אני כ"כ מפחדת ולא מפסיקה לבכות מיום חמישי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טחורים טרומבוטיים בחודש 9 - תגובה
ד''ר דוד נויפלד10/10/2010אין קשר בדברים. כריתה אף היחא תגרום לכאבים רבים כפי שאת כבר יודעת.
אין מניעה מלידה רגילה אלא במקרים חריגים.
לאחר הלידה תהיה הקלה ועם הזמן יסוגו הטחורים.
אני מבין את הכאבים אבל לא את הבכי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקיי תודה ובכל זאת
נועה10/10/2010האם יש עוד משהו שאוכל לעשות בכדי להקל על הכאבים ואולי לגרום לטחור להיכנס חזרה אל תוך הגוף מלבד המשחה שהגיניקולוג נתן לי? (פרוקטוזורין). האמת שמיום שישי הכאבים אכן פחתו במידה מסוימת אך עדיין יש כאב קטן וזה כמובן בחוץ ולא חזר חזרה כתמיד... הבכי נובע מכאבי תופת של הישבן בנוסף לכאבים של סוף ההיריון כגון סימפיזיוליזיס וכד' אשמח לישועה
תודה ושבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקיי תודה ובכל זאת - תגובה
ד''ר דוד נויפלד10/10/2010קומפרסים בתמיסת מלח אנגלי עד 10%.
קומפרסים במגבונים אנליים המכילים הממליס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנהדר תודה
נועה10/10/2010זהו משהו שלא הציעו לי... בתקווה כי זה ישכיח את הכאב אני ממש מפחדת מן הלידה גם ככה אז בנוסף גם את זה- לא מלבב במיוחד
תודה על עזרתך הברוכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
טחורים או פיסורה כאבים ודימום
נפיחות בפי הטבעת האם מדובר בטחורים?
טחור גדול לאחר ניתוח בקע מפשעתי האם יש קשר?
דימום בצואה - התייעצות במצב של טחורים
וריד נפוח בפי הטבעת לאחר ניתוח טחורים ופיסורה
מותר לקחת נורמלקס כל יום לתמיד?
משחת `המוס` לטיפול בטחורים מותרת בהריון?
כלי דם בולטים כמו טחורים אצל פעוט שלא סובל מעצירות
טחורים בחודש תשיעי להריון וכאבים מייסרים
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

