דימום בצואה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דימום בצואה
    אילנה
    18/10/2010

    שלום.
    אני בת 22 ובשבוע וחצי האחרונים גיליתי כי ישנו דם בצואה שיוצאת. הדם טרי ואינו מעוכל.
    עברתי בדיקת דם כדי לראות האם ישנו איבוד דם סמוי וההמוגלובין שלי עומד על 11.6 ונאמר לי כי כנראה עקב איבוד הדם היחסי שהיה לי. רופאת המשפחה שלי הפנתה אותי לפרוקטולוג ממוחה כיון שלא ידעה לאבחן את הבעיה אחרי בדיקה שיטחית של פי הטבעת. ושללה תחורים. לצערי לא הצלחתי לתאם תור לרופא עד ה2.11 (בעוד כשבועיים)
    שאלתי היא, ממה יכול להיגרם הדימום שציינתי? והאם אם סיבה לבהלה ולנסות להשיג רופא אחר המתמחה בתחום, לתאריך קרוב יותר, כדי לאבחן בוודאות ממה נגרם הדימום? יכולות להיות השפעות לזה שהדימום יימשך עוד שבועיים בלי לאבחן ולתת טיפול מתאים?!
    אשמח לתשובתך המהירה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דימום בצואה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימום בצואה - תגובה

    ד''ר דוד נויפלד
    19/10/2010

    1. עם המוגלובין כזה או שאת מדממת המון או שיש בעיה נוספת (?ווסת).
    2. רצוי להבדק ע"י פרוקטולוג. אם צריך יש מסלולים עוקפים לקצר זמן ההמתנה.
    3. הכי מתקבל על הדעת שהדמום שאת מתארת נובע מטחורים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך- דם בצואה

    אילנה
    19/10/2010

    תיקון טעות. יש לי המוגלובין 11.8. ולא קיבלתי מחזור ב3 שבועות האחרונים מאז החל הדימום. (אני צריכה לקבל מחזור במהלך השבוע הקרוב). האם דימום הווסת בשילוב הדימום בצואה יכול להוביל לרמת המוגלובין כזו או שמא יש דימום נוסף שאינו מודעת אליו?
    חשוב לציין כי התחלתי לחוש עצירות במהלך השבועיים האחרונים.
    האם על פי נתונים אלו כדאי להשתמש בדרכים העקיפות לצורך קביעת תור מוקדם יותר או פשוט לחכות עד ב2.11?
    בנוסף, אני נורא חרדה מהסיבה שקראתי מאמרים על הנושא, המקשרים ביחס ישיר את הבעיה לסרטן המעי הגס. האם קיימת אפשרות זו גם בשכבת גילי?
    אשמח לתשובתך בשנית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך- דם בצואה - תגובה

    ד''ר דוד נויפלד
    20/10/2010

    א. תלוי במידת הדמום בווסת. הסיבה מס' אחת לאנמיה באשה צעירה - ווסת חזק מדי.
    ב. בשכבת הגיל שלך - סרטן המעי הגס נדיר ביותר. לעומת זאת, טחורים לא נדיר.
    ג. ההחלטה לגבי מסלול עוקף היא שלך ומידת הלחץ בו את נמצאית. שבועיים זה לא נורא רחוק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו