טחורים?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טחורים?
    עמית
    19/10/2010

    שלום.

    אני אהיה בת 20 בעוד חודש, ומזה כשנה יש לי כאבים ביציאות ודימומים לסירוגין.ז"א, יכולים להיות כמה ימים כואבים, ואז הקלה לשבועיים, ושוב כואב. אני חיילת ואצלנו מאוד קשה לראות את רופא היחידה, אז הזנחתי- אמרתי נסבול. הכאב תמיד היה חד וכואב בצד ימין עליון, ובצד השני לא היה כאב... לפני כיומיים סבלתי משלשולים, ובאחת הפעמיים שמתי לב לבליטה אדומה סגולה בפתח פי הטבעת, ולפי תמונות מהאינטרנט נראית כמו טחור יחיד. ניסיתי לגעת בה ולדחוף אותה פנימה כמו שקראתי באינטרנט אך ללא הועיל. מעולם לא נבדקתי ע"י פרוקטולוג ואיני יודעת בוודאות שזה טחור. האם נראה לך לפי הסיפור שמדובר בטחור? ואם כן מאיזה סוג? וכיצד ניתן לטפל? אני נורא מתביישת... האם במצב כזה צריך לנתח?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טחורים?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טחורים? - תגובה

    ד''ר דוד נויפלד
    20/10/2010

    אי אפשר לאבחן בקורספונדנציה.
    אל תוותרי, תפני לרופא היחידה, תגידי מילת הקוד "דם" ותדרשי בדיקת פרוקטולוג. יש לצבא מרפאות מומחים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו