טחורים מדממים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טחורים מדממים
    מור
    20/10/2010

    שלום,

    אני סובלת מזה כשנה וחצי (מאז ההריון) מטחור שהולך ובא לסירוגין, התחלתי טיפול אצל כירורג שאיבחן טחור ברמה 2 ונתן לי משחה ונרות . לאחר שבועיים החליף את המשחה והנרות לאחרים כי לא היה שיפור במצב . שבוע אחרי הטיפול השני הצחליו להיות לי דימומים בעת יציאה. לפני יומיים היה דימום רציני וארוך, במשך כחצי שעה שממש לא הצלחתי לעצור אותו. היום שוב דימום ארוך לאחר יציאה.

    הייתי אצל רופא אחר שנתן לי שוב משחה אחרת ולעשות קומפרסים עם מלח, שזה שורף נורא וכמעט בלתי אפשרי. הכאב הוא בלתי נסבל מה גם שאני לא יכולה לצאת מהבית בגלל הדימומים האלו.

    שאלותיי- ממה נוצר הדימום הזה? והכי חשוב - איך אני מפסיקה אותו? איך אני מטפלת בטווח ארוך בבעיה הזו?

    סליחה על אורך ההודעה, אודה להתייחסותך המהירה.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טחורים מדממים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טחורים מדממים - תגובה

    ד''ר דוד נויפלד
    20/10/2010

    בלי בדיקה קשה לחוות דעה.
    אם יש לך צניחה חריפה של הטחורים, אזי עליך לשכב במיטה עד שדמום יחלוף.
    לאחר נסיגת הטחורים יש לעשות בדיקה מדוקדקת ואז אפשר יהיה להמליץ על אופן הטיפול הטוב ביותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו