התייעצות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות
    דניאלה
    28/10/2010

    אני בת 28, מתגוררת בארה"ב בחצי שנה האחרונה.

    לפני כ 8 חודשים התחילו לי דימומים בזמן יציאות.

    חזרתי לארץ הייתי אצל רופא גסטרו אשר בדק אותי ואבחן כי אין לי טחורים אלא פצע והביא לי משחה + גרנולה להכנת משקה.

    חזרתי לארה"ב, ואחרי חודשיים הדימומים הופיעו שוב ובזמן מקלחת הרגשתי בג'ולה קטנה באזור פנים פי הטבעת.

    לפני כחודשיים פניתי לרופאה כללית שנתנה לי טיפול הכולל נרות ומשחה למשך שבועיים, אני רוצה לציין גם שהרופאה בדקה אותי ללא מכשירים ולא ראתה טחור או את הג'ולה.

    הטיפול לא עזר, המצב החמיר, יש לי כאבים נוראים בזמן היציאות, (כמו דקירות)הדימומים התחזקו, ובנוסף התחילה לי עצירות שמעולם לא סבלתי מעצירות.

    לפני כשלושה שבועות התחלתי להשתמש במשחת ניפדיפין שקיבלתי מהארץ מפני חשש לפיסורה (עם התייעצות רופא)
    אני לא מרגישה כי חל שיפור, נהפכו נוספה לי ג'ולה קטנה נוספת.
    מצ"ב תמונת מצב
    ++ מתנצלת על ההודעות הרבות, לא הצלחתי להעלות עם התמונה.

    אודה לך מאוד על חוות דעתך האובייקטיבית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות - תגובה

    ד''ר דוד נויפלד
    28/10/2010

    נשמע כפיסורה אבל תזדקקי לבדיקה יותר מדוקדקת.
    אל תשתמשי בינתיים בנרות.
    בארה"ב - תבדקי ע"י כירורג קולורקטלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו