טחורים?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טחורים?
    אביגיל
    29/10/2010

    שלום ד"ר.

    אני בת 23, לפני שבועיים סיימתי טיפולי כימותרפיה בעקבות סרטן בלוטות הלימפה.

    חלק מתופעות הלוואי של הכימו' זה עצירות. ככה שבחצי שנה האחרונה לא התפניתי נורמלי, והייתי מתאמצת ביציאות. ונדמה לי שזה גרם לי לטחורים.

    כשאני מתפנה יש לי כאבים ממש נוראיים וגם דימום. לפעמים אני אפילו מתאפקת לא ללכת לשירותים רק בשביל לא לסבול את הכאבים. אחרי יציאה זה כואב לי למשך כמה שעות ונעלם עד היציאה הבאה.
    בתקופת הטיפולים היציאות היו לעיתים רחוקות יותר, אבל עכשיו זה לעיתים יותר קרובות ואני פשוט סובלת, כאילו המקום לא מספיק להחלים..

    השאלה היא האם זה טחורים בכלל?


    איך אפשר לטפל מבלי ללכת לרופא? (זה קצת מבייש אותי..)
    אני פוחדת להשתמש בסתם משחות או בנרות, כי בטיפולים ההמטולוג אמר לגבי העצירות שעדיף להימנע מנרות וכדאי לשתות שמן פרפין או תה משלשל, כדי להימנע מזיהומים מיותרים. (הספירה הלבנה של היתה נמוכה ברוב הזמן)
    בקיצור, אני כבר לא יודעת מה לעשות... >>>מתפחלצת<<<

    אודה לתשובתך

    אביגיל.

    ש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טחורים?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טחורים? - תגובה

    ד''ר מרט חייקין
    29/10/2010

    זה נשמע יותר כמו פיסורה. חשוב מאוד לרכך יציאות. אפשר לעשות גם אמבטיות ישיבה עם מיים פושרים אך בשביל אבחנה וטיפול נכונים חייבים לבדוק אותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו