מידע לגבי ניתוח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מידע לגבי ניתוח
    רוי
    29/11/2010

    בעוד שבועיים אני עוברת ניתוח להסרת טחורים, הרופא המליצה לי על ניתוח שבו בו יש סוג של טבעת שמכניסה את הטחורים פנימיה.
    רציתי קצת יותר לדעת לגבי הניתוח, כמה זמן החלמה ממנו? העבודה שלי מתבצעת רק בישיבה והמון לחץ נפשי. האם שבוע לאחר הניתוח כבר אפשר לחזור לעבוד?

    בנוסף, אני מתאמנת המון ורציתי לדעת לאחר כמה זמן אני יכולה לחזור לעשות יוגה, פילטאיס, וספינינג?

    עד היום סבלתי היום מעצירות כרונית ובעיות קיבה, האם הניתוח אמור להקל עלי בעניין?

    אודה לתשובתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מידע לגבי ניתוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מידע לגבי ניתוח - תגובה

    ד''ר דוד נויפלד
    29/11/2010

    מהסוף...
    קודם כל השאלות האלו צריכות להיות מופנות למנתח שלך.
    עצרות היא גורם לטחורים ולא נגרמת על ידם.
    אין בעיה עם ישיבה אבל אם יש הרבה לחץ נפשימ אולי את צריכה עבודה אחרת.
    לגבי התעמלות - לגמרי תלוי באיך תרגישי אחרי הניתוח.
    ההחלמה שונה בין חולה לחולה ובין מנתח למנתח. אותו הניתוח בידיים שונות יתן תוצאות שונות.
    אינני בטוח מה הכוונה בטבעת אבל אם הכוונה לסיכות הרי שאם הניתוח נעשה נכון תוכלילחזור לפעילות תוךת שבוע שבועיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו