מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה הזויה, אבל רצינית מאודאמא בחרדה05/12/2010
חברה התקשרה אלי בהיסטריה.
היא ובעלה "שיחקו" במשחקי מין והוא החדיר לה מעין ויברטור קטן מסיליקון לטוסיק... והדבר הזה נבלע לתוכה.
היה לה צורך להתפנות, אבל מרוב היסטריה היא הורידה את המים ולא בדקה אם הויברטור הזה יצא או לא החוצה עם הקקי.
היא לא תלך בחיים לבדיקה רפואית, בגלל מבוכה והיסטריה.
מה עליה לעשות?
איך היא יכולה לדעת אם זה יצא?
יש לזה השלכות מסוכנות?
תודה בשמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה הזויה, אבל רצינית מאוד - תגובה
ד''ר דוד נויפלד05/12/2010מי החברה??
צלום אגן תחתון פשוט.
אם זה קטן, יצא עם היציאה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
אמא בחרדה05/12/2010החברה - חברה מאוד טובה בלי גישה לאינטרנט.
היא עדיין בהיסטריה, מסכנה.
אם תראה אותם, בחיים לא תאמין שזה מה שהם עושים ;-)
היא לא ידעה למי לפנות.
צילום באמת יכול להראות איפה זה?
זה סיליקון.. לא מתכת או משהו כזה.
אם היא מרגישה טוב, יש סיבה לדאגה?
איך עושים בדיקה כזאת בצורה דיסקרטית?
תודה שוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת - תגובה
ד''ר דוד נויפלד05/12/2010סיליקון צריך להופיע בצילום אם כי יכולה להיות בעיה אם המפענח לא ידע מה הוא מחפש.
לגבי הדיסקרטיות ...???
מצטער - המחסום במחשב העבודה לא מאפשר לי לראות הכתובת ששלחת לי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפי הכתובת שנתתי..
אמא בחרדה05/12/2010זה לא סיליקון אלא ג'ל..
וזה באורך 11 ס"מ.
יש סיכוי שזה יצא ביציאה שלוותה את ה"אירוע"?
אם אין לה שום כאבים או אי נוחות, יש לה סיבה לדאגה?
יש סיכוי שזה יתפרק במעיים, אם זה נשאר שם וטרם יצא?
תודה שוב
היא ממש לא רגועה ולא יודעת מה לעשות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפי הכתובת שנתתי.. - תגובה
ד''ר דוד נויפלד05/12/2010בגודל כזה, היתה צריכה לראות במים.
איזה ג'ל? זה אמור להיות במעטפת כלשהי שתראה בצילום.
כרגע אין סיבה לדאגה. צריך לוודא שיצא או ייצא.
אם יתפרק או לא - אין לי מושג. כנראה שלא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאיזה סימנים לשים לב?
אמא בחרדה05/12/2010היא לא רוצה לפנות לרופא.
אני מנסה לשכנע אותה לגשת להיבדק.
לאיזה סימנים כדאי שהיא תשים לב?
באיזה מצב ללכת לרופא בלי לחשוב פעמיים?
האם זה יכול להיות מסוכן עבורה?
היא בת 25.
אפשר לחיות עם כזה דבר במעיים (במקרה וזה לא יצא עדיין)?
זה יכול עוד לצאת? עטוף בצואה? או יכול להישאר שם?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאיזה סימנים לשים לב? - תגובה
ד''ר דוד נויפלד05/12/2010הגזמנו. יש גבול לבושה.
צריך לפנות לרופא ולעשות הצילום כפי שאמרתי ולהמשיך משם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיא לא מוכנה
אמא בחרדה05/12/2010הם דתיים.
היא פשוט מתה מבושה.
שיתפה רק אותי.
אני דואגת לה.
האם זה מסוכן?
יכול לקרות לה משהו אם זה יישאר שם, או לא ייצא באופן טבעי?
תודה על הסבלנות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
טחורים או פיסורה כאבים ודימום
נפיחות בפי הטבעת האם מדובר בטחורים?
טחור גדול לאחר ניתוח בקע מפשעתי האם יש קשר?
דימום בצואה - התייעצות במצב של טחורים
וריד נפוח בפי הטבעת לאחר ניתוח טחורים ופיסורה
מותר לקחת נורמלקס כל יום לתמיד?
משחת `המוס` לטיפול בטחורים מותרת בהריון?
כלי דם בולטים כמו טחורים אצל פעוט שלא סובל מעצירות
טחורים בחודש תשיעי להריון וכאבים מייסרים
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

