אני לא יודע לאיזה רופא לגשת להמשך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני לא יודע לאיזה רופא לגשת להמשך
    תומר
    13/12/2010

    א.ג.נ.
    לפני כשלושה שבועות התחלתי להרגיש בפי הטבעת כאבים.
    אחרי כמה ימים הלכתי לפרוקטולג, כאב לי בפי הטבעת והרגשתי כאילו משהו תקוע לי שם, הרופא בדק אותי ואמר שיש לי טחורים פנימיים נפוחים, ונתן לי נרות לשימוש במשך חמישה ימים (אף פעם לא סבלתי מטחורים).
    אחרי שסיימתי את הטיפול ולאחר שהכאב ואי הנוחות המשיכו והתחיל לשרוף לי מאוד בפי הטבעת (היה לי פצע ), החלטתי ללכת לרופא עור וזה הפנה אותי לכירוג. הכירוג נתן לי משחה אנטיביטות למשך עשרה ימים.
    אני מרגיש טוב יותר אבל אני עדיין מרגיש שיש איזה גולה בפי הטבעת.
    לפעמים שאני מכווץ את שרירי פי הטבעת אני מרגיש כאב חד כאילו חתכו אותי עם סכין ולפעמים שאני מכווץ את שרירי פי הטבעת לא כואב לי.
    יכול להיות שמדובר בפיסטולה?
    מבין שלושת הרופאים שציינתי, לאיזה רופא עליי לפנות להמשך הטיפול, לפרוקטולג או לכיכוג?
    ד"ר מה עליי לעשות לדעתך?
    תומר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני לא יודע לאיזה רופא לגשת להמשך - תגובה

    ד''ר מרט חייקין
    13/12/2010

    לפרוקטולוג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו