מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- המלצה לניתוח פיסטולהמחפשת דיעה2יה17/12/2010
אני בת 54 עם עבר של אבצסים/פיסטולות שנישנו כארבע פעמים במהלך תשע עשרה השנים האחרונות. אדביק כאן תוצאות בדיקת
TRUS
שהפרוקטולוג דרש, ושבלעדיהן לא רצה להמשיך קשירות טחורים
שאלותי: 1. האמנם לא מומלץ (או אסור בתכלית האיסור, או אולי אפשר?) לעבור המשך קשירת טחורים עד סיום ניתוח הפיסטולה? 2. כמה מהר אוכל לעבור את ניתוח הפיסטולה וכמה הוא עלול להיות דחוף? 3. אולי אפשר בבקשה להסביר לי בקצרה מה פשר כל הדפקטים האלה/האם זה סיפור מה(( תרתי משמע או שיש תקווה? :) ועכשיו הרי התוצאות (ללא הגהה):
אולטרסאונד אנאלי/רקטלי
סוג מתמר: 1850
7 MHz תדירות:
רקטום:
תעלה אנאלית עמוקה: סוגר הפנימי מעובה בצד הימין ועם דפקטים בשעה 6 ובשעה 11
סוגר החיצוני עם דפקט ההצטלקות בשעה 6
ממצא עם אקוגניות באיזור אינטרספינקטרי
בשעה 5-6
תעלה אנאלית מרכזית סוגר הפנימי מעובה בין השעות 1-20 ועם דפקט
בין השעות 4-19
סוגר החיצוני עם דפקט בשעה 5-6
ממצא היפואקואי באיזורהאינטרספינקטרי בשעות 4-5
תעלה אנאלית שטחית ממצא היפואקואי בשעה 5 ואקוגניות מעורבת בשעה 3
התרשמות: דפקטים ועיבוי בסוגר הפנימי כמתואר בתעלה האנאלית העמוקה והמרכזית.
דפקט בסוגר החיצוני בשעה 5-6 לאורך תעלה האנאלית העמוקה והמרכזית.
דפקט בסוגר החיצוני בשעה 5-6 לאורך תעלה האנאלית העמוקה והמרכזית.
ממצא היפואקואי באיזור האינרטרספינקטרי עם אקוגניות מעורבת לאחר הזרקת מי חמצן מתאים לתהליך מורסתי עם הופעת טרקט של פיסטולה אינטרספינקטרית בשעה 4-6
שאלותי: 1. האמנם לא מומלץ (או אסור בתכלית האיסור, או אולי אפשר?) לעבור המשך קשירת טחורים עד סיום ניתוח הפיסטולה? 2. כמה מהר אוכל לעבור את ניתוח הפיסטולה? 3. אולי אפשר בבקשה להסביר לי בקצרה מה פשר כל הדפקטים האלה/האם זה סיפור מה(( תרתי משמע או שיש תקווה? :) ועכשיו הרי התוצאות (ללא הגהה):
אולטרסאונד אנאלי/רקטלי
סוג מתמר: 1850
7 MHz תדירות:
רקטום:
תעלה אנאלית עמוקה: סוגר הפנימי מעובה בצד הימין ועם דפקטים בשעה 6 ובשעה 11
סוגר החיצוני עם דפקט ההצטלקות בשעה 6
ממצא עם אקוגניות באיזור אינטרספינקטרי
בשעה 5-6
תעלה אנאלית מרכזית סוגר הפנימי מעובה בין השעות 1-20 ועם דפקט
בין השעות 4-19
סוגר החיצוני עם דפקט בשעה 5-6
ממצא היפואקואי באיזורהאינטרספינקטרי בשעות 4-5
תעלה אנאלית שטחית ממצא היפואקואי בשעה 5 ואקוגניות מעורבת בשעה 3
התרשמות: דפקטים ועיבוי בסוגר הפנימי כמתואר בתעלה האנאלית העמוקה והמרכזית.
דפקט בסוגר החיצוני בשעה 5-6 לאורך תעלה האנאלית העמוקה והמרכזית.
דפקט בסוגר החיצוני בשעה 5-6 לאורך תעלה האנאלית העמוקה והמרכזית.
ממצא היפואקואי באיזור האינרטרספינקטרי עם אקוגניות מעורבת לאחר הזרקת מי חמצן מתאים לתהליך מורסתי עם הופעת טרקט של פיסטולה אינטרספינקטרית בשעה 4-6* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה לניתוח פיסטולה - תגובה
ד''ר דוד נויפלד17/12/2010שאלת השאלות - כמה את סובלת או כמה מפריעים הטחורים. אין הוריה לטפל בטחורים אסימפטומטים.
באשר ל"דפקטים" - זה תלוי בדמיונו של הבודק. אלה לא דברים מוחלטים. נשמע לי שעליך לעבור בדיקה בהרדמה בכדי להדגים את המצב לאשורו, ולטפל בהתאם. זה אף פעם לא יעלם או ישתפר ויכול רק להחמיר בהופעת אבצס/ים קליניים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
טחורים או פיסורה כאבים ודימום
נפיחות בפי הטבעת האם מדובר בטחורים?
טחור גדול לאחר ניתוח בקע מפשעתי האם יש קשר?
דימום בצואה - התייעצות במצב של טחורים
וריד נפוח בפי הטבעת לאחר ניתוח טחורים ופיסורה
מותר לקחת נורמלקס כל יום לתמיד?
משחת `המוס` לטיפול בטחורים מותרת בהריון?
כלי דם בולטים כמו טחורים אצל פעוט שלא סובל מעצירות
טחורים בחודש תשיעי להריון וכאבים מייסרים
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

