פיסטולה? או סתם פצע ליד פי הטבעת?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פיסטולה? או סתם פצע ליד פי הטבעת?
    שני
    14/01/2011

    שלום, שמי בר ואני בת '21. אובחנה אצלי פיסורה לפני כ4 חדושים , כנראה בגלל שהייתי מפעילה לחץ בזמן היציאות שלי... לפני כחודש-חודשיים יצא לי פצע ממש ליד פי הטבעת אך לא בדיוק עליו.. הוא היה עגול ודי גדול.. טאני לא יודעת אם היה מוגלתי אך כשהייתי מנגבת אז לא ראיתי איזושהי הפרשה חריגה כמו מוגלה או דם. זה עבר לי מעצמו אחרי 3-4 ימים ומאז לא חזר.. לאחרונה יש לי בעיות במעיים.. כאבי בטן, בחילות , צרבות והרגשה כללית לא טובה.. נמצא אצלי חיידק ההליקובקטר שנאמר לי שכנראה מתקשר לצרבות והבחילות (סיימתי לקחת את הטיפול המשולש ואני צריכה לעשות בדיקה נוספת להימצאות החיידק) , לגבי כאבי הבטן לפי השערתו של הגסטרולוג יש לי מעי עצבני וזאת לאחר בדיקת סיגמואידוסקופיה בה המעי הגס נמצא תקין עד רוחב של 50 סמ ובדיקת אולטרסאונד של בטן עליונה ותחתונה שיצאה תקינה לחלוטין. שאלתי היא - האם עליי לבדוק לעומק את הפצע הזה? כי הוא היה, ועבר.. ומאז לא חזר.. זה קרה לי פעם אחת וזה היה לפני כחודשיים.. יש לציין שאחותי חולה במחלת הקרוהן. אודה לתשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיסטולה? או סתם פצע ליד פי הטבעת? - תגובה

    ד''ר מרט חייקין
    15/01/2011

    צריך לבדוק כל המעי הגס כולל מעי דק בשביל לשלול קרוהן ואם נשלל - מעקב פרוקטולוגי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו