פיסורה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פיסורה
    דניאל
    08/02/2011

    שלום רב

    בן 36, שבועיים וחצי לאחר ניתוח פיסורה (lateral sphincterotomy)
    סבלתי מכאבים עזים והרבה הפרשות עם דמם, אך כעת יש שיפור ניכר בכאבים, ויש כאב בעיקר בזמן יציאה (שורף קצת בחלק השמאלי, כנראה איזור הניתוח) ולפעמים כאב עמום שממשיך לאחר היציאה (שלפעמים מקרין לאיזור הישבן השמאלי וקצת לרגל).
    אני משתמש בפדי גזה בשביל ההפרשות, ומחליף מדי כמה שעות בגלל הגרד.
    על הגזה אפשר לראות מין כתם נוזלי בהיר של כמה ס"מ, ובמרכז יש כתם עם הפרשה מוגלתית בצבע ירוק.
    הייתי בביקורת אצל הרופא המנתח לפני כשבוע וחצי וממבט חיצוני הוא לא ראה סימן לזיהום.
    יש לציין שאין לי חום.
    רציתי לשאול :
    1. מה הסיבה לגרד בפי הטבעת ?
    2. האם שבועיים וחצי לאחר ניתוח אמור עדיין להיות הפרשה נוזלית ?
    3. האם ההפרשה המוגלתית יכולה להיות דבר תקין או שזה מצביע על בעיה כלשהי אל אף שאין לי חום?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיסורה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיסורה - תגובה

    ד''ר דוד נויפלד
    09/02/2011

    כן יכול להיות בעיה. יכול להיות שנוצרה פיסטולה כתוצאה מהניתוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ד"ר יקר, והמשך השאלה

    דניאל
    11/02/2011

    כעת אני כבר למעלה משבועיים וחצי, והתור שלי לביקורת אצל המנתח רק בעוד כשבועיים.

    האם אני יכול לחכות ולהיות רגוע עד אז על אף ההפרשות דמויות המוגלה וכו' ? (עיקר החשש הוא מההסתבכות של הניתוח וכדומה, כי חום וכאבים מיוחדים אין לי)

    כמו כן לפעמים אני רואה על פד הגזה (אני מחליף מספר פעמים ביום) צואה, האם זו תופעה מקובלת שיש דליפת צואה ?

    בפעם אחת הרגשתי את הדליפה והיא קרתה כתוצאה מהתעטשות, אבל על פי רוב זה משהו שמתגלה לי כי אני מרגיש רטיבות או בזמן החלפת הפד.



    תודה

    דניאל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ד"ר יקר, והמשך השאלה - תגובה

    ד''ר דוד נויפלד
    13/02/2011

    יכול להיות שיש הפרעה בשליטה.
    אם אין חום, נפיחות רגישה חמה מקומית, אין מקום ללחץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לצוות הפרוקטולוגים.

    אפי
    11/02/2011

    שלום לצוות.

    אני בן 56 נכה קטוע רגל ופגוע קשה ברגל השנייה שלי ורוב זמן (34 שנים)הערות שלי אני יושב או שוכב.
    מזה שנים אני סובל מאבססים חוזרים ונשנים ולא פעם מבלה בבתי חולים לביצוע פתיחת האבססים וניקוזם.
    בשנת 2008 (נובמבר) התהווה לי אבסס נוסף ובעקבותיו פיסטולה המפרישה מוגלה באופן קבוע, כמו גם גזים ודבר זה גורם לי ירידה באיכות החיים.
    הייתי מבקש מהצוות להסביר לי את הגורמים העיקריים להיווצרות הבעיה וכן לתת לי תשובה בבקשה לגבי הקשר בין ה"שיער" שצומח באזור המיפסעה לבין היווצרותם של אבססים ופיסטולות, האם ידוע במחקרים הרפואיים ואו בכלל שה"שיער" הוא גורם להווצרותם ואם כן האם אזור נקי משיער יכול להבטיח לאדם כמוני היושב מרבית זמן העירות שלו פתרון לבעיה זו?.

    בכבוד רב
    ותודה רבה
    אפי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לצוות הפרוקטולוגים. - תגובה

    ד''ר דוד נויפלד
    13/02/2011

    אין אפשרות להסביר ללא בדיקה ראויה כדי להבין בדיוק מה קורה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו