פיסורה - טיפול במשחות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פיסורה - טיפול במשחות
    מירית
    28/02/2011

    דר' שלום,
    אני נבדקתי אצל פרוטולוג - לאחר שנבדקתי אצל רופאת משפחה שחשבה שיש לי טחורים -הפרוטולוג הבחין שיש לי פיסורה. לקחתי כשבוע וחצי רקטוג'סיק ולאחר שלא עזר נתן לי ג'ל ניפדיפין 4% , למרוח 4 פעמים ביום- בנוסף אני לוקחת 2 כפות סיבים תזונתיים ו2 כפות שמן פראפן.. בשבועיים הראשונים לאחר שאובחנה הפיסורה היו לי כאבים בלתי פוסקים, סבל נוראי במיוחד לאחר יציאות, בשבוע האחרון לאחר שבועיים עם הניפדיפין חלה הקלה מסויימת, כאבים רק לאחר יציאות במשך מס' שעות ולאחר מכן כאבים פה ושם. האם יש סיכוי שהפיסורה תרפא לגמרי רק עם המשחות? כי באיזשהו שלב לפני כשבוע הרופא דיבר איתי על ניתוח (כן, אני אצלו כמעט כל שבוע..)ואם ואמן שהיא תעבור, איך אני יכולה להבטיח שהדבר הנוראי הזה לא יחזור? אודה על תשובתך, תודה גלית -

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיסורה - טיפול במשחות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיסורה - טיפול במשחות - תגובה

    ד''ר דוד נויפלד
    01/03/2011

    התשובה בשאלה.
    כדי שלא יחזור - ניתוח.
    אם הכאבים לא חלפו אחרי שבועיים טיפול נאות - כפי שאת עושה - כנראה ניתוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו