טחורים פנימיים - דימום ללא סימן דם?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טחורים פנימיים - דימום ללא סימן דם?
    רון
    28/03/2011

    שלום רב,

    לפני כשנתיים התגלה כי ערך הפריטין בדם, שנבדק לראשונה, נמוך מאד (10). נטלתי כתגובה לכך כדורי ברזל והערכים החלו לעלות עד ערך של 65 וגם עלה ערך ההמוגלובין. לאחר שהפסקתי את נטילת כדורי הברזל נרשמה במהלך השנה האחרונה ירידה חדה בערכי הפריטין(ירידה מ- 65, ל - 40, 27, ולפני כשבועיים ל - 20). וירידה גם בערכי ההמוגלובין והברזל.

    בדיקת הקולונסקופיה שנעשתה לפני כשבועיים - תקינה (למעט פוליפ רקטלי שפיר)

    בדיקת גסטרוסקופיה שנעשתה לפני כ - 3 שנים נתגלו טחורים פנימיים בדרגה 1-2.

    השאלה: האם יתכן כי מקור הדימום בטחורים למרות שאין כל סימנים של דם בעת היציאות וגם לא בעת הבדיקות שנעשו?

    פרקטולוג שבדק את הטחורים הפנימיים קבע שהטחורים בדרגה 1-2 יכולים להסביר דימום אך כאמור אין סימנים של דם בעת היציאות.
    ורופא גסטרו טען כי הפרוקטולוג טועה ואין אפשרות לדימום מהטחורים הפנימיים אם לא רואים סימני דם בשעת היציאות.
    מה דעת המומחה בעניין זה.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טחורים פנימיים - דימום ללא סימן דם? - תגובה

    ד''ר דוד נויפלד
    03/04/2011

    דם זה דם ואם אין אז אין. ממה שאתה מספר - הטחורים הם לא מקור הבעיה.
    לא מבין איך ראו טחורים בגסטרוסקופיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו