גירוד בפי הטבעת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גירוד בפי הטבעת
    כרמית
    15/05/2011

    שלום רב,

    השבוע הייתי אצל פרוקטולוג בפעם הראשונה בחיי בעקבות עצירות קשה.

    הוא בדק אותי עם אצבע בפי הטבעת ועד כמה שהבחנתי הוא עשה זאת עם כפפות.

    אציין כי הוא לא שטף ידיים קודם לכן ולא החלפתי את הנייר שעליו הייתי, הוא אמר שזה נקי והאמנתי לו.

    פתאום החל לי גירוד בלתי פוסק בפי הטבעת, ומידי פעם בנרתיק וגם אדום וצורב שם, האם זה צירוף מקרים, האם ייתכן כי הדביק אותי בזיהום כולשהו או במחלת מין?

    האם הוא מחויב לרחוץ ידיים לפני שהוא בודק אותי? הוא בדק עם כפפות.

    בדרך כלל אני מאוד קפדנית ומבקשת לרחוץ לפני טיפול בי, אך הפעם משום מה לא ביקשתי ואני כועסת על עצמי.

    האם על פי נסיונך, אפשר להידבק כך בזיהום כולשהו או במחלה זיהומית?

    אני ממש פוחדת, אני אמא טרייה כחודש וכמה ימים לאחר לידה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גירוד בפי הטבעת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גירוד בפי הטבעת - תגובה

    ד''ר דוד נויפלד
    15/05/2011

    לא נשמע.
    רצוי לרחוץ ידיים לפני ואחרי בדיקה.
    לא עושים בדיקה רקטלית בלי כפפות כך שגם את וגם הרופא מוגנים.
    אין סבירות להעברת מחלות בתנאים האלה ובטח שלא מחלת מין כפי שאין אפשרות להעברת מחלת מין מקרש בשירותים.
    את נשמעת לי סקפטית ומטילה ספק באמיתות ההערה לגבי הניר?!?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו