טחורים פנימים וחיצונים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טחורים פנימים וחיצונים
    רוזי
    14/06/2011

    שלום רב,

    אני סובלת מזה מספר שנים מטחורים פנימיים וחיצונים, דימומים מידי פעם ביציאות, יותר מכתם על הנייר, טפטוף של טיפות דם אחרי יציאה, לעיתים זה נמשך כשבועיים אחרי כל יציאה. לפני שנתיים הייתה לי גם פיסורה, קיבלתי משחה ניפידיפן שעזרה לי וכיום אין לי פיסורה.

    לפני כחודש חלה החמרה במצבי, ופניתי לפרוקטולוג ובבדיקה נמצא, חיצונית-טחורים חיצונים גדושים בצקתיים ללא קרישי דם,יותר קבוצה אחורית מימין וצדדית משמאל.טחורים פנימים צנוחים באותו המיקום.בדרגה 4 אין סדק.במאמץ נראית צניחה משמעותית ביותר. PR טונוס מוגבר,רגישות בבדיקה,אין גוש.אין דם.הומלץ על ניתוח כריתת טחורים צנוחים מדממים. יתכן ושילוב עם PPH HEMORRHOIDOPEXY במידה ותמצא צניחת רירית פנימית. לדבריו עליי לעבור ניתוח טחורים בשיטה הרגילה (איזמל) לדבריו בשיטת PPH יש סיכוי שהטחורים יחזרו.

    פניתי לפרוקטולוג בכיר נוסף שקבע טחורים ברמה 3 והציע ניתוח בשיטת PPH ו- LIGASURE .

    עכשיו אני ממש לא יודעת מה להחליט, ברור לי שניתוח בשיטה הישנה הינו יותר קשה אולם מצד שני אולי עדיף לסבול עוד כמה ימים ולפתור הבעיה באופן סופי.... אודה לך מאוד על חוות דעתך המקצועית ואולי כדאי ללכת לחוות דעת נוספת ?

    תודה מראש,

    רוזי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טחורים פנימים וחיצונים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טחורים פנימים וחיצונים - תגובה

    ד''ר דוד נויפלד
    15/06/2011

    אין הבדל מהותי בתוצאה או בכאבים בין אזמל או ליגשור.
    מהתאור שלך לא ברור לי למה רוצים להוסיף לך ה-PPH.
    נשמע כמו צורך בניתוח כריתה - וזהו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו