מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תופעה של קושיי בשחרור גזיםמונה25/03/2015
שלום רב האם יש תופעה מוכרת של קושי בשחרור גזים (מפי הטבעת) או שהדבר לא מוכר או נחשב כנדיר? יש לי תחושה של גזים שלא מצליחים לצאת....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעה של קושיי בשחרור גזים - תגובה
ד``ר רפאל אלון25/03/2015התלונה לא ברורה.פני לבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחורים פנימיים גדושיםמישהי23/03/2015
האם טחורים גדושים פנימיים שנמצאו בבדיקת רקטוסקופיה (ללא צניחה או דימום) יכולים לגרום לתחושת לחץ/ אי התרוקנות בתוך הרקטום ? מחיפוש ברשת הבנתי שרק במקרים רחוקים יש תסמינים לטחורים פנימים מעבר לדימום....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טחורים פנימיים גדושים - תגובה
ד``ר רפאל אלון24/03/2015הבנת נכון.צריך לחפש סיבות אחרות לתלונות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דם בצואהגיל18/03/2015
שלום,
אני בן 29 וראיתי מספר פעמים שהיה לי דם בצואה יחסית טרי ולא שחור שניתן לראות באסלה. אין היסטוריה של ירידה במשקל, לא זכור לי אם היה עצירות או משהו שקדם לכך.
רציתי לדעת האם זה משהו שיש צורך לבדוק אותו (כמובן שאני פחות מעוניין) או שניתן פשוט לעקוב ואם אין משהו מיוחד (או שיש שברים לשים לב אליהם) אז הכל בסדר.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון לקודם
גיל18/03/2015הכוונה לדברים לשים לב אליהם (לא "שברים"..)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון לקודם - תגובה
ד``ר רפאל אלון18/03/2015אני ממליץ שתפנה לבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה קטנה בהמשך..
גיל18/03/2015תודה, אשמח אם תוכל להגיד מה סביר שגורם לכך? וכן האם זה לא משהו שיכול להעלם עם הזמן וזה תקין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רטיבות והפרשות בפי הטבעת אחרי ניתוח פיסורהד``ר רפאל אלון17/03/2015
שלום אני בן 28 לפני כשנתים עברתי ניתוח פיסורה וטחור.
בחודשים האחרונים יש לי רטיבות כל הזמן בפי הטבעת דבר שגורם גם לגרד ואי נוחות בצבע שקוף ללא ריח שמגיעות גם לתחתונים. הכמות גדולה יותר ומגיעה לתחתון שהצואה קרובה לפי הטבעת ואני צריך להכנס לשירותים.
בבדיקת פרוקטולוג ורקטוסקופיה הכל תקין.
בבדיקת לחצים בפי הטבעת התוצאות הן:
לחץ בסיסי תקין
לחץ בזמן הכיווץ מוגבר.
ישנה התכווצות פרדוקסלית בזמן PUSH
ממצאים יכולים להתאים לאנזימוס איך אין קלינקה.
לגבי ההתכווצות בזמן הPUSH לדעתי פחדתי בתת מודע לשחרר באמת כמו בשירותים שלא יברח משהו. אין לי עצירות להפך אפילו מעי רגיז 3-4 פעמים ביום אני משתחרר בקלות בשירותים. המליצו לי לעשות קולנוסקופיה.
ממה זה יכול להיות ? האם יכול להיות קשר לפיסטולה?
מה עושים אני סובל מאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רטיבות והפרשות בפי הטבעת - תגובה
ד``ר רפאל אלון17/03/2015אניזמוס מתבטא בקושי משמעותי בהתרוקנות, משהו שלא קיים אצלך. פיסטולה מתבטאית בהפרשה עכורה-דמית, בכאב ברב המקרים-מה שלא קיים אצלך. גם פיסורה וטחורים מתבטאים בצורה אחרת.
הפרשה שקופה היא בד"כ הפרשה של רירית המעי הגס וצריך לבדוק מה הסיבה לכך. אם ברקטוסקופיה לא נמצא דבר חריג השלב הבא הוא קולונוסקופיה להשלמת בירור המעי הגס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדוקטור רפאל אלון
אבי17/03/2015על פי הבדיקות אני מבין שאין לי בעיה בסוגר? לפעמים ההפרשה היא עם צואה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדוקטור רפאל אלון - תגובה
ד``ר רפאל אלון17/03/2015בדיקת המנומטריה שציטטת מראה על לחצים תקינים בסוגר. מקרה מסוג כמו שלך מחייב מפגש עם רופא מומחה בתחום, בדיקה גופנית ובדיקות נוספות ולא יוכל להגיע לאבחון ופתרון דרך פורום אינטרנטי...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליטה בפי הטבעת והרגשה של גירודד``ר רפאל אלון16/03/2015
שלום לכם
אתן הקדמה קצרה כי אולי ישר קשר לבעיה שלי.
אני לא אוכל (בשר ומוצרי חלב ) כבר תקופה של שנה ומקפיד על תזונה מגוונת ובריאה.
לפני 3 חודשים (תקופה שהייתי בסטרס) התחיל אצלי תופעה של מעי רגיז (המון גזים ואי נוחות בבטן) ולאחר חודשים בערך עד עכשיו (חודש וחצי) יש לי בליטה בפי הטבעת והרגשה של גירוד, אין לי כאבים ויש יציאות רכות ללא עצירות.
היה פעם אחת שהיה כמה טיפות של דם.
המעי הרגיז כבר לא רגיז (חזרתי לאכול הכל במידה) אבל עדיין הבליטה קיימת
אני מכניס את עצמי לפחדים שאולי זה סרטן (קראתי הרבה באינטרנט) וכל הזמן חושב על זה.
התחלתי היום למרוח קרם פרוקטו.
מה זה לפי התמונה? האם יש סיבה לדאגה ?
תוך כמה זמן זה צריך לעבור ?
תודה רבה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצ"ב תמונה
רונן16/03/2015תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטחורים - תגובה
ד``ר רפאל אלון17/03/2015רונן,
קשה להבין מהתמונה מה הבעייה. קרוב לודאי שאין לך שום דבר מסוכן אך כדי להיות בטוח פנה לבדיקת כירורג/פרוקטולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח פיסורהימית16/03/2015
אני צריכה לעשות ניתוח לפיסורה ורציתי לדעת אם בשלב הלחיצות בלידה יש סיכוי שהיא תחזור ואם כן מה ניתן לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח פיסורה - תגובה
ד``ר רפאל אלון16/03/2015הסיכוי לחזרה של פיסורה לאחר ניתוח הוא נמוך מאד מאד, בלי קשר ללידה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף!האם מותר להשתמש בתחילת הריון?ליאת11/03/2015
ב-
NIFEDIPINE 0.2% &ISDN 0.2%
לפיסורה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף!האם מותר להשתמש בתחילת הריון? - תגובה
ד``ר רפאל אלון11/03/2015אפשר להשתמש. ההשפעה היא מקומית בלבד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבצס פריאנליריט11/03/2015
שלום,
אני בן 26 ועברתי לפני כחודשיים ניתוח לניקוז אבצס פריאנלי. לקח כמה שבועות עד שהפסיקו ההפרשות לאחר הניתוח והכל חזר לשגרה. ביומיים האחרונים התחילו דימומים בעת יציאה וכאב ולחץ באיזור. קבעתי תור לכירורג בעוד שבוע אך בינתיים הייתי רוצה לדעת מה ניתן לעשות ומה יכולה להיות הסיבה לדימום?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבצס פריאנלי - תגובה
ד``ר רפאל אלון11/03/2015לא ניתן לענות על שאלתך בלי בדיקה. עליך לדעת שברוב המקרים העוברים ניקוז מורסה פריאנלית מתפתחת פיסטולה הדורשת טיפול כירורגי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבצס פריאנלי
ריט11/03/2015תודה על התשובה המהירה. האם לדעתך ניתן להמתין שבוע לתור לכירורג או כדאי להגיע קודם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבצס פריאנלי - תגובה
ד``ר רפאל אלון11/03/2015אין כל דחיפות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוקןלי10/03/2015
עשיתי חוקן בבוקר ומאז יש לי צורך בהתרוקנות לשווא.... האם זה מוכר התופעה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוקן - תגובה
ד``ר רפאל אלון10/03/2015זה יכול לקרות. אם התופעה תימשך-פני לבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משחת רקטוגסיק וקולו סקופיהמאיה10/03/2015
היי, לבעלי יש קולנסקופיה בשבוע הבא, סובל מפיסורה לאחרונה ומורח משחת רקטוגסיק. האם הוא יכול להמשיך להשתמש במשחה סמוך לבדיקה וביום הבדיקה עצמה או שזה אסור? אם אסור, כמה זמן לפני הבדיקה עליו להפסיק למרוח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משחת רקטוגסיק וקולו סקופיה - תגובה
ד``ר רפאל אלון10/03/2015ניתן להשתמש במשחה גם לקראת קולונוסקופיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המורואיד - שטף דםisar10/03/2015
יש לי כאבים בישיבה וגוש בפי הטבעת. הפרוקטולוג איבחן את זה לפני חודשיים כהמורואיד - שטף דם ואמר שזה חולף מעצמו. זה לא חלף. האם יש לך המלצה כלשהי. כמו להשרות עם מים בסודה לשתיה. או בפונגימון. משחות להקלה ומגבונים רק החמירו את המצב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המורואיד - שטף דם - תגובה
ד``ר רפאל אלון11/03/2015הטיפול בשלב זה הוא רק סבלנות... הכל יחלוף לאיטו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיסורה- דילגת על ההודעה שלי אז כותבנעמה09/03/2015
כחודש וחצי אחרי הלידה (אני בת 23) הופיעה לי פיסורה, במשך 6 שבועות מרחתי ניפדיפין, שתיתי נורמלקס ושמן פרפין וגם בקושי אכלתי מהפחד שיכאב לי ואכלתי בעיקר ירקות וקוואקר. בביקורת אצל הרופא הוא אמר שנשארה צלקת ולהמשיך לקחת נורמלקס וכן התחלתי לאכול קצת יותר דברים. לפני יומיים הרגשתי דקירה בזמן היציאה וראיתי דם והבנתי שהפיסורה נפתחה. מה עליי לעשות עכשיו? האם כל החיים זה יילך ויחזור? אני רוצה לחזור להיות אני! מה הפתרון שמעלים את הצרה הזו לגמרי??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיסורה- דילגת על ההודעה שלי אז כותב - תגובה
ד``ר רפאל אלון10/03/2015אני מציע שתפני לבדיקה נוספת אצל הרופא או לחוות דעת שניה אצל מומחה נוסף. בכל מקרה צריך לדעת שכמו שסנונית אחת אינה מבשרת את בוא האביב כך גם תחושת דקירה אחת אינה מבשרת את בוא הפיסורה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקותלי08/03/2015
שלום רב מבקשת לקבל מידע לגבי 2 שאלות: 1.היכן ניתן לבצע בדיקת אולטראסונד פרינאלי דינאמי באופן פרטי?אם יש המלצה על מכון או רופא מסוים זה יהיה נהדר. האם דר מרט חייקן נחשב אופציה טובה? 2. לגבי בדיקת מנומטריה ממה שקראתי הבנתי שזאת בדיקה שכמעט תמיד מזהה אנזימוס ולמעשה אנזימוס אמיתי זה משהו נדיר ושהבדיקה לרוב מזהה בעיה כזאת או אחרת.... האם קורה שבדיקת מנומטריה יוצאת תקינה לחלוטין? האם הלחץ הנפשי של הנבדק לא יכול להניב תוצאות שגויות? תודה מראש על המענה המסור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות - תגובה
ד``ר רפאל אלון09/03/2015בדיקת המנומטריה בודקת לחצים בשרירי הסוגר האנאלי ותגובת הרקטום ללחצים שונים. התוצאות מתורגמות לאבחנה כזו או אחרת. הרבה בדיקות יוצאות תקינות. איני יכול להעריך אם מצב נפשי משפיע על התוצאות.
הפורום אינו ממליץ על רופא כזה או אחר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בפי הטבעתיעל נבון03/03/2015
שלום רב לאחרונה אני מרגישה כאב בלילה בפי הטבעת אני בת 49 בריאה . הכאב מופיע בלילה במהלך השינה כאב עצום קשה לתאר כואב ותחושה כאילו גם צורך ליציאה ( לעשות צרכים ) זה קרה מספר פעמים החודש הזה. יש לציין שיש לי טחורים לפעמים הם יוצאים. כעת הם לא בולטים חיצונית. אני לא מדממת. יציאות תקינות ללא עצירות לא כל יום אומנם. אשמח לקבל תשובה מודאגת. כי כשזה מופיע זה מאוד כואב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בפי הטבעת - תגובה
ד``ר רפאל אלון09/03/2015קודם כל עלייך לפנות לבדיקה אצל מומחה בתחום. קרוב לוודאי שאין קשר לטחורים. בפנייתך אין מספיק פרטים כדי לנסות לאבחן את מהות הבעיה ויש גם צורך בבדיקה גופנית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זריקת הטרשה לטחוריםדן02/03/2015
דר שלום
אני מעוניין לעבור טיפול בטחורים דרגה 1 שמדממים בזריקת הטרשה שמזריקים לטחור
האם זה יעיל? איפה ניתן לבצע את הטיפול הזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זריקת הטרשה לטחורים - תגובה
ד``ר רפאל אלון09/03/2015הטפול בהזרקה לטחורים אינו מקובל כ"כ בימינו. איני יודע היכן מבוצע טיפול זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

