מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלוםליאנה27/09/2012
מזה זמן רב יש לי מעין "טיקים" של משיכה באף... אני בת 29, ואני זוכרת שכבר מהילדות היה לי את זה, ולא התייחסתי לזה אף פעם.
בנוסף יש לי מדי פעם מן חוסר שקט בגוף שמתבטא בצורך לכווץ את השרירים בעיקר בגפיים (זה נקרא טיקים?)- לפעמים זה בא לי בהתקפים שנמשכים אפילו שעה...
אני שמה לב שזה קורה לי כשאני לא רגועה...
האם זה מצריך בירור?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום - תגובה
אייל קליין29/09/2012אם מפריע לתפקודך היומיומי אז כדאי להתייעץ עם מישהו בתחום הפסיכולוגיה או פסיכיאטריה. אם לא מפריע ואת חיה עם זה בשלום המשיכי בחייך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי- המשך
ליאנה02/10/2012תודה על התשובה.
ברור לי שזה גם קשור למשהו נפשי, שאלתי היא האם זה לא גם משהו פיזי?
את הטיקים באף יש לי מילדות למשל.....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גולה בעורף מצד שמאל מלווה בכאבי ראשאבי26/09/2012
שלום רב,
מידי פעם יש לי גולה מצד שמאל מאחורי הראש שמתנפחת וגורמת לכאבי ראש, נבדקתי כבר לפני כשנתיים - בדיקות דם לאיתור מחלות כרוניות, CT ראש, מיפוי עצמות, MRI. האבחון היה כנראה שומן שלוחץ על העצב.
לא שאני מטיל ספק באבחון אבל האם זה סוף הסיפור? אין טיפול. זה לא כאב סופני אבל הוא מאוד עז ונעלם לאחר כמה שעות (בד"כ 6-8) במידה ואני מקרר את האיזור
אשמח לקבל המלצה כלשהי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גולה בעורף מצד שמאל מלווה בכאבי ראש - תגובה
ד``ר רונית גלעד27/09/2012אם זה גולה ויש בלוטת שומן אז ניתן להוציאה . אם זה כאב שמופיע מדי פעם אז אין שם שום ממצא ואולי מדובר בסוג מסוים של מיגרנה שחוזר ונעלם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה גולה שמופיעה מידי פעם
אבי27/09/2012בעיקר אם אני לא ישן כמו שצריך או יום עמוס בלימודים\עבודה זה מתנפח ואיתו באים גם הכאבים
האם ההוצאה נחשבת הליך מסובך או שזה ניתוח פשוט. אני יודע שהמושג סבוך הוא יחסי, רק רציתי לדעת האם יש סיכוי גבוה לנזק או שמא זה הליך פשוט.
תודה בכל מקרה
אבי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםדנה26/09/2012
שלום, לביתי בוצע ניתוח אסטרוציטומה לפני כ6 שנים. בזמן הניתוח נפגע פלג גופה הימני והתפתחותו עוקבה.
כתוצאה מכך יד ימין משותקת כמעט לגמרי ורגל ימין קצרה יותר וצרה יותר הברבה מרגל שמאל
רציתי לשאול האם הטיפול כבר פתוח? למי לפנות?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום - תגובה
ד``ר רונית גלעד27/09/2012מצטערת לא יודעת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מסגרת לביצוע EEGMaleficarum25/09/2012
שלום רב,
אני סובל זה מספר שנים ממצב רפואי בלתי מוגדר. על מנת לנסות ולאפשר גיבוש אבחנה, אני מעוניין לעבור בדיקת EEG (אלקטרואנצפלוגרם). האם נעשית במסגרת פרטית או בניסויים? אשמח לפרטים נוספים; אני מתגורר באזור המרכז.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מסגרת לביצוע EEG - תגובה
ד``ר רונית גלעד27/09/2012נעשית דרך הקופה וגם באופן פרטי בכל מכון EEG של הקופה או בבתי החולים .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התנפחות בכף יד ימין ומין חולשה בידאמא24/09/2012
בת 31 (2 ניתוחים קייסרים) אנמית(המוגלובין נמוך ברזל נמוך) בבדיקת דם האחרונה INR 1.21 (חריגה שהרופאה לא ממש התייחס) לאחרונה חווה התנפחות בכף יד ימין ומין חולשה ביד..לא נרדמת בלילה משתעלת המון (חוסר אויר) כאב גב איום ממש באמצע הגב מין כאב שממש משתק!! בנוסף כאב סביב לעין ימין גם ליד הרקה במשך כל היום ממש יש לי סחרחורות ומרגישה ממש חלשה
אם תוכלו לענות לפני כיפור...כי אני ממש לא יודעת אם לצום..כבר שנתיים שאני חווה כאבי ראש איומים ואז הקאות שנמשכות עד לאחר צאת הצום..
וכמובן הכוונה לאיזה בדיקות עליי לבצע.
לתשובתכם אודה
+ הוספת תגובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סחרחורות - תגובה
ד``ר רונית גלעד27/09/2012באמת הרבה דברים יחד קשה לי לענות לך בלי לבדוק אותך אני מציעה שתפני לנוירולוג וראומטולוג .
מקוה שלא צמת .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול לשים עצביםמשה24/09/2012
שלום,
רציתי להתייעץ בנוגע לאבא שלי, בן 64 שעבר ניתוח להסרת גידול לא ממאיר מצווארו לפני 11 שנים, בעקבותיו הוא נותר עם חולשות בידיים וברגליים, בעיות עצירות קשות, וכאבים כרוניים.
אני חושב שמצבו הנוכחי נובע מבעיה עצבית ורציתי לשאול האם יש טיפול כלשהו שיכול לעזור לו? (אני מתכוון לטיפול לשיקום עצבים)
בתודה מראש,
משה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול לשים עצבים - תגובה
אייל קליין24/09/2012יש צורך להתייעץ עם נוירולוג על מנת לבצע הערכה לגבי מקור הבעיה. ייתכן מאוד שבמהלך הניתוח נפגעו עצבים מסוימים ואז יש מקום להמשך טיפול גם תרופתי וגם פיזיותרפי. לגבי טיפול להחייאת העצבים עצמם שנפגעו לצערי הדברים האלה עדיין בשלבים ניסיוניים מוקדמים ביותר ואינם זמינים כרגע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר שיווי משקל כבר יותר מחצי שנהסיון24/09/2012
יש לי חוסר שיווי משקל הנמשך כבר יותר מחצי שנה הוא מפריע לי בשכיבה בהליכה בעמידה ובישיבה אני כל הזמן מרגישה כאילו אני עומדת ליפול וסחרחורות רק לפעמים ותחושות עילפון כמעט על בסיס יום יומי וגם הרגשת זרמים בכל הגוף. הבדיקרות אותם ביצעתי הם א.א.ג נוריולוג בדיקת שמיעה בדיקות דם סי טי מוח הכל יצא תקין.
מה זה יכול להיות ומה עליי לעשות כדי להעלים את החוסר שיווי משקל.
תודה מראש...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר שיווי משקל
ס...28/09/2012?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוסר שיווי משקל
ס...09/10/2012???????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגל שנרדמת אחרי לידהנרי23/09/2012
שלום רב,
ילדתי לפני כחודש, בלידה קיבלתי זריקת אפידורל אך לא הספקתי "להנות" ממנה, ילדתי מיד בתום ההזרקה. התופעות של הזריקה קרו בערך 20 דקות אחרי הלידה. עכשיו, בערך כשבוע אני חשה שרגל שמאל נרדמת לי, כמו ההרגשה באפידורל אבל רק בכף הרגל ובשוק של רגל שמאל ומעט בכף רגל ימין....אני יכולה להזיז את הרגליים וכו' אבל הרגשת כבדות וסוג של הרדמות מלווה אותי.זה קורה פעמיים שלוש ביום. אודה לקבלת יעוץ בנושא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגל שנרדמת אחרי לידה - תגובה
אייל קליין24/09/2012ייתכן שמדובר בתופעת לוואי מהזריקה אך לעיתים קרובות מדובר אורטופדית הקשורה לגב התחתון ובמקרה מקושרת לזריקה בגלל הסמיכות. אני מציע להיבדק על ידי נוירולוג על מנת להעריך האם יש פגיעה עצבית כלשהי ובמקביל לקבל הפניה לפיזיותרפיה שם יוכלו לעשות הערכה נוספת ולטפל בבעיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיגרנהמאיה23/09/2012
אני סובלת ממיגרנות קשות עם אאורה (כבר 8 שנים), כשמתגברות כאשר אני לא אוכלת באופן מסודר, בשעות שינה לא מסודרות וכשאני אוכלת מאכלים מסויימים.
השאלה היא האם מבחינה בריאותית מותר לי לצום ביום כיפור מאחר שאם אני לא אוכלת באופן מסודר או מחסירה ארוחות אני עלולה לקבל התקף מיגרנה שיכול להופיע באותו יום או ביומיים שלאחר מכן.
אוכל מסודר אצלי הכוונה אכילה בשעות קבועות 3 פעמים ביום.
האאורה יכולה להופיע יותר מפעם אחת בשבוע , ויש לציין שאני נכנסת לחרדה גדולה בזמן התקף האאורה.
בברכת שנה טובה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיגרנה - תגובה
ד``ר רונית גלעד27/09/2012ניתן לצום אבל לשתות . התשובה הגיעה באיחור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושת נימול ברגלייםחן22/09/2012
אני חודשיים לאחר ניתוח מעקף קיבה,בשבועיים האחרונים אני סובלת מהרגשת נימול וזרמים ברגליים שמחמירה בעיקר בלילה ואינה מאפשרת לי לישון, אני נוטלת כדור מולטיויטמין אחד ביום וb12 .רציתי לדעת מה אני יכולה לעשות? למי לפנות,אני סובלת נורא,ואשמח לקבל עזרה
תודה
חן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושת נימול ברגליים - תגובה
ד``ר רונית גלעד27/09/2012יש לפנות לנוירולוג . אולי הכדורים של ויטמינים לא נספגים ולכן את צריכה זריקות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- MRI חרשות פתאומית חשש לארוע מוחינורית21/09/2012
שלום, זה הסיכום בסריקת MRI: מסלולי שמע בגדר הנורמה. נצפים נגעים מרובים בחומר הלבן תת קורטיקאלי ופרונטאלי דו"צ, בעלי אות גבוהה בשיקלול T2. ואינם ניצפים בשאר השיקלולים או לאחר הזרקת גדוליניום- ככל הנראה על רקע נזק ישן טראומטי? זיהומי? מבקשת פירוש? לא היו לי ארועים בעבר, לפני כ 10 שנים סבלתי שנה שלמה ממגרנות אולם הCT טען שהכל תקין. למה הכוונה נגעים? גידולים/ ציסטות? ולמה הכוונה אות גבוה? התרבות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר MRI חרשות פתאומית חשש לארוע מוחי - תגובה
ד``ר רונית גלעד27/09/2012נגעים אלה הם שינויים וסוכלריים ככל הנראה יש לעשות ברור בכוון של הפרעה של כלי דם . ממצאים כאלה מוצאים היום יותר ויותר מאז שעושים יותר בדיקות מרי .
כדאי לפנות לנוירולוג לא מדובר בגדולים או ציסטות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהגיל20/09/2012
שלום בבדיקתemg פגיעה עיצבית קלה אני חולה סוכרת אם זה לא מהסוכר ממה יכול להיות ואיך אפשר לבדוק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
אייל קליין20/09/2012ישנן סיבות רבות היכולות לגרום לפגיעה עצבית החל מפגיעה בעמוד השדרה ועד לחץ כלשהו לאורך העצב הפריפרי. יש לבצע בדיקה מקיפה על מנת להתאים בין הממצא ב EMG לבין המצב הקליני. ממצא הדמייתי בלבד אינו יכול לתת אבחנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אטרופיה בורמיס ובגע המוחגילבר צב16/09/2012
שלום הנני בחור בן 50 מאובחן עם - CEREBELLAR ATAXIA .לאחונה בצעתי MRI מוח והודגמה : אטרופיה בורמיס ובבזע המוח . שאלתי - האם אטרופיה זו במוח עשויה לפגוע בי קוגנטיבית ? ולגרום לדמנציה וכדומה . או שהשפעתה הנה בעיקר על שיווי משקל?
בתודה מראש
גניקו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אטרופיה בורמיס ובגע המוח - תגובה
אייל קליין18/09/2012אין קשר למצב הקוגניטיבי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי יציבותמיכל13/09/2012
שלום, אני בחורה בת 28 . לפני כשנה חוויתי תופעה של אי יציבות בהליכה, לא סחרחורת סיבובית, הרגשת שהגוף מתנדנד, כאילו דוחפים אותי הצידה. התופעה חלפה לאחר כשלושה חודשיים . לפני כשבועיים שוב חזרה התופעה הזו, אני מרגישה כשאני הולכת כאילו מישהו מטלטל את הגוף שלי דוחף אותי קלות גם הרגשה כאילו הראש לא במקום כבד כזה וחולשה ברגל שמאל. אני מורה במקצועי, מלמדת 3 פעמים בשבוע לשלוש שעות כל פעם. אני מרגישה שהתחושה הולכת וגוברת כאשר אני על הרגליים ומעבירה שיעור, בהתחלה אני בסדר מרגישה טוב ותוך כדי השיעור לאט לאט אני מתחילה להרגיש את האי יציבות. אחרי שאני מגיעה הביתה ונחה קצת התופעה עוברת, גם אחרי שאני ישנה וקמה בבוקר אני מרגישה בסדר. ברגע שאני מתחילה להסתובב הרבה בבית או בחוץ אני מתחילה להרגיש את חוסר היציבות, אחרי מנוחה בבית זה בדרך כלל יותר טוב ואפילו עובר לי. לפני שנה הייתי פעמיים אצל ניורולוג שבדק אותי ואמר שהכל בסדר, שלח אותי רק לבדיקת EEG שהייתה תקינה וטען שזה מלחץ נפשי. הייתה לי תקופה של שמונה חודשים שהרגשתי מצויין ועכשיו שוב ההרגשה חזרה. מה עליי לעשות? האם זה נשמע כמו בעיה ניורולוגית או אולי קשור לעמוד שדרה או אוזניים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אי יציבות - תגובה
ד``ר רונית גלעד14/09/2012ומלץ לבצע ברור כולל MRI מוח וכן בדיקות של לחץ דם בשכיבה ועמידה בהפרש של 2 דקות על מנת לוודא אם יש שינויים בלחץ דם אולי אפילו לבצע הולטר לחץ דם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
מיכל14/09/2012האם חס וחלילה זה יכול להיות גידול בגזע המוח? עברה שנה מאז שזה התחיל הייתה הפסקה ושוב חזר אחרי שנה, האם אחרי כל כך הרבה זמן שלא התווסף תסמין נוסף ואפילו הייתה הפוגה של 9 חודשים זה עדיין יכול להיות גידול בגזע המוח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש וציפצופים באוזנייםאיציק13/09/2012
שלום.
לפני כחצי שנה התחילו כאבי ראש וציפצופים בשתי האוזניים מה שמוזר זה כל פעם שאני מכופף טיפה את הראש או מסובב יש נקודה מסויימת של ציפצופים חזקים באוזניים בנוסף כל לחיצה על הראש מגביר את הציפצופים,לפני שלוש שנים היו כאבי ראש הייתי אצל רופא עיינים שראה הרמה קלה של דיסקה ימנית הייתי אצל נויורואופתלמולוג עברתי CT דיקור מותני בדיקת שדה ראיה הכל היה תקין ,עכשיו שוב ביקרתי אצל נויורואופתלמולוג ולא ראה שינוי וגם אצל רופא אף אוזן גרון ונויורולוג עשיתי בדיקת שמיעה תקינה ובדיקת ברה תקינה לאף אחד אין תשובה מה לעשות,
האם יש משהו נוסף שצריך לבדוק?
תודה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש וציפצופים באוזניים - תגובה
ד``ר רונית גלעד14/09/2012אם בדיקת שמיעה תקינה לחלוטין וגם ברה וכל הברור הנוירולוגי יש לנסות טיפול בהרגעה כמו קלונקס לזמן קצר כי זה ממכר ולראות את התגובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

