פורום נוירולוגיה, שבץ מוחי, אירוע מוחי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אמא בת 82 אחרי נפילה ואירוע סיטי
    נאוה
    07/12/2012

    אמא נפלה לפני כחודש ועברה אירוע מוחי. בסיטי לפני אשפוז ואחרי התגלה דימום. עכשיוֹ 3 שבועות אחרי –נעשה סיטי נוסף.
    הממצא גורם ללחץ על המבנים של הסינוס הקרבנוזי ועוטף לטרלית את העורק תרדמה הפנימי, הממצא הנ’ל בולט סופרה סלרית וגורם לחץ באיזור של MCA , התהליך הנ’ל ידוע מבדיקת MRI כמנגיומה, ללא שינו ניכר.
    אין עדות לדימום תוך או חוץ מוחי.
    ההתרשמות אטרופיה מוחית כללית ניצרת עם שינויים דגרנטיבים סביב חדרים הלטרלים. אוטם תת חריף נרחב באונה אוקסיפיטלית מימין עם סימני דימום בשלב נסיגה בתוכו, הממצאים חדרים בהשוואה ל– mri. מנגיומה קברנוזית גדולה מימין ללא שינו מהותי.
    מנגיומה היתה לפני שלושה שבועות –1.84 סמ' ועכשיוֹ 1.9 סמ’
    אמא חולת סכרת, פארקינסון וי.ל.ד.וישנה ירידה בראיה.היא עיפה וישנונית רוב היום למרות שאחנו מוציאים אותה. אנחנו הולכים לנאורולג כירוגי , אבל לא ברור לי מה ניתן לעשות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמא בת 82 אחרי נפילה ואירוע סיטי - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    17/12/2012

    מה שמפריע לה זה הארוע החריף שעברה ולזה יש צורכ בסבלנות שתתאושש הממצא של הגדול השפיר כנראה נמצא שם זמן רב ולא עושה לה בנתיים בעיות .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדור דפאלפט כרונו 750 מג ביום בת90
    חיים מרצקי
    05/12/2012

    שלום אימי בת 90 עד לפני חודש תיפקדה לבד בלי בעיות
    גרה לבד התלבשה ודעגה לכל הצרכים כולל בנקים תשלומים ופעילות ציבורית
    לפני 30 יום קיבלה מכה קלה בגוף כולל בראש
    לקחתי אותה לבית החולים עברה איבחיון נירלוגי היה מציון עברהCT מוח והיהלא דימום קל נשארה להשגחה ולאחר יומים שוחררה
    ב20.11 ישבה במספרה ופתעום לא יכלה לדבר לאחר 2 דקות חזר לה הדיבור
    לקחתי שוב לבית חולים בדיקהCT מוח חוזרת בלי שינוי בדיקה נירלוגית מציונת
    נשרה ללילה להשגחה וקיבלה טיפול ב דפאלפט כרונו 500 מג בוקר 250 בערב
    למחרת השחרור הלכה לרופא המשפחה והרופא הוריד לה את המינון ל 500 מג ביום
    ב26 עוד פעם פתעום לה יכלה לדבר 2 דקות שוב לקחתי אותה לבית החולים שוב
    עברה CT מוח תקין ובדיקה נירלוג ואמר לי שמצבה מציון גם קונקטבית
    הרופא תוען שהפירקוס נגרם מהקטנת המינון מ 750 ליום ל 500 ליום נשארה לילה
    ושחררה למחרת שבמכתב השחרור הרופא מצין שצריך לחזור למינון של 500 מג בבוקר 250 מג בערב ולבצע בדיקה דם לרמות הדפאלפט
    השאלה שלי שבאמת כל הפירוקסים יכולים להיגרם מהפלפסיה???
    שאלה החשובה ביותר תופעות הלאוי של הדפאלפט ... אימי כל הזמן רוצה לישון.בחילות . מבולבלת.. קשה לה לישון בקיצור הזדקנה ב20 שנה
    יכול להיות שהתרופות גורומות לכל זה????
    אימי גם עברה בדיקה חשמלית של פעילות המוח תקינה
    השמח לקבל הסבר נ.ב עולה חדש בארץ סליחה על שגיעות הכתיב
    לי יש רושם שהתרופות מוצעים אותה מאיזון ....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדור דפאלפט כרונו 750 מג ביום בת90 - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    17/12/2012

    יש לבצע רמת תרופות בדם . דפלפט יכולה לעשות את כל הבעיות ואם אכן כך כדאי להתיעץ עם נוירולוג שיחליף את התרופה ללמיקטל .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    ליאור
    04/12/2012

    שלום,אני אובחנתי כסובלת מלחץ תוך גולגולתי אני בשלבי החלמה כרגע...רציתי לדעת בעתיד כשאני אהיה בהריון ואני אשמין מן הסתם ...מה אני אמורה לעשות?הרי השמנה מעלה את הלחץ התוך גולגולתי והרופאים אמרו לי שאני צריכה להימנע מהשמנה....אז אני עושה את זה ואני לא שמנה אבל כשאני אהיה בהריון...?מה עושיםבמצב כמו שלי?תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    17/12/2012

    בזמן הריון יש להיות במעקב זה לא מחייב שגם יהיה לחץ מוגבר . בדכ אחרי ריפוי מהבעיה ושמירה על משקל הבעיה לא חוזרת רק לעיתים רחוקות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השאלה מופנית לד"ר רונית
    יוגב
    03/12/2012

    שלום רב, מזה כחודש וחצי אני חש תחושות מוזרות לארכו של צד ימים של הגוף (יד ורגל בעיקר) כמו נימול ואי נוחות (ועד לפני שבוע אפילו חשתי תחושה כאילו משהו מושך אותי לצד הימני אך זה פסק). כמו כן כשאני מתאמץ אני מרגיש חולשה מתגברת. עשיתי MRI מוח והתשובה הייתה:"בסדרת FLAIR הודגם מוקד היפראינטנסי קטן בקורפוס קלוזום משמאל בצמוד לדופן של החדר הלטרלי השמאלי. בסדרת DWI קיים רושם למוקד היפראינטנסי קלוש באזור. משמעות הממצא איננה ברורה, יתכן מוקד לא ספציפי". והMRI של הצוואר יצא: "המרווח בין חולייתי C6-C7 הודגם בלט דיסק אחורי וימני בינוני עם לחץ קל על השק הטקלי ומוצא השורש מימין". בנוסף עשיתי ניקור מותני CSF אוליגוקלונל חיובי. האם נראה לך בכיוון של טרשת נפוצה או שהכאב עלול לנבוע מהצוואר ללא קשר לטרשת? לתשובתך אודה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השאלה מופנית לד"ר רונית - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    17/12/2012

    יש צורך בהמשך מעקב אבל יכול להיות התחלה של טרשת בגלל הממצא החיובי בנוזל השדרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איבחון סיטי ראש
    LALA
    02/12/2012

    הייתה לי תאונת דרכים, סבלתי ועודי סובלת מכאבי ראש עזים וחזקים, סחרחורות ובחילות. הופנתי לנורולוג ששלח אותי לבדיקת סיטי ראש ללא חומר ניגוד, בבדיקה שיצאה תקינה חוץ ממשפט אחד שאומר " שינויים היפודנסיים בקפסולה אקסטרנה מימין (2-23) יכולים להתאים לשינויים איסכמיים כרוניים". ברוב בילבולי לא שאלתי מה זה אומר. התואילו לפרש לי משפט זה ועל מה זה מעיד?
    אני מודה לכם מראש על התשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איבחון סיטי ראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איבחון סיטי ראש - תגובה

    אייל קליין
    12/12/2012

    מדובר על ממצא ישן יותר, כנראה לא קשור לתאונה ונמצא במקרה. יש לפנות לנוירולוג על מנת להעריך את הקשר בין הסימפטומים לממצא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבץ מוחי בגיל 80
    אלינור
    30/11/2012

    שלום, סבתא שלי עברה שבץ מוחי לפני כחודש בגזע השמאלי של המוח וצד ימין של גופה משותק מאז. היא חולת סכרת, שוקלת 100 קילו אם לא יותר, והלחץ דם שלה היה גבוה כנראה.45% מהמוח שלה עדיין מושפע מהדימום והדם ככל הנראה התייבש. היא ניזונה דרך זונדה כבר מעל חודש. היא כל הזמן ישנה. מתעוררת מדי פעם. ממצמצת מנסה להגיד משהו אבל ללא הצלחה. לפעמים האחות אומרת לה ללחוץ לה על היד והיא לוחצת ולפעמים בכלל לא מגיבה. הרופא טוען שהוא לא יכול להגיד בוודאות אם היא מבינה מה קורה סביבה. היא גם אינה תמיד מזהה את המשפחה.
    היא מאושפזת בבי"ח רמב"ם ואמרו שהם לא יכולים להחזיק אותה יותר כי אין שיפור במצבה. אז או הביתה או למכון שיקום.
    מה הסיכויים שלה להשתקם לפחות חלקית?
    והאם מכון שיקום יוכל להחזיר אותה לרגליים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שבץ מוחי בגיל 80

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבץ מוחי בגיל 80 - תגובה

    אייל קליין
    30/11/2012

    קשה לומר מה יכולת השיקום. נראה כי הפגיעה די נרחבת וצריך להיות ריאליים במטרות שמציבים לשיקום. מה שחשוב זה לא להתייאש, לתת לה ביטחון ותמיכה ואם קיימת אפשרות לעבור למרכז שיקום אז זה עדיף כדי שיוכלו כבר להתחיל לעבוד איתה אפילו על מיומנויות בסיסיות על פי יכולתה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגיעה בשורש s1
    אלי
    29/11/2012

    שלום רב.
    אני סובל מזה חצי שנה מפריצת דיסק גדולה בs1-l5 שלוחצת על השק ועל מוצא שורש s1, קיבלתי שלוש זריקות תחת שיקוף, הידרוטרפיה, פיזיותרפיה ,דיקור סיני וכירופרקטיקה ללא שינוי משמעותי בכאב,ברצוני לברר האם יתכן שבדיקת emg נמצאה תקינה למרות שיש לי זרמים וחולשה ברגל ימין שמלווה בירידה בתחושה בצד החיצוני של השוק וכף הרגל, יש לציין שתופעות אלו מתגברות לאחר מאמץ שגורר לחץ ממושך על הדיסק כגון ישיבה בשירותים נסיעה ארוכה וכ׳ו.בנוסף אציין כי רפלקס אכילס שלי נמצא מספר רב של פעמים ירוד בבדיקות שבוצעו ע״י האורתופד ,
    האם יש לי נזק נורולוגי בשורש ויתכן שלא הובחן בבדיקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פגיעה בשורש s1

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגיעה בשורש s1 - תגובה

    אייל קליין
    30/11/2012

    בהחלט ייתכן, אף בדיקת הדמיה אינה מהימנה ב 100%

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבחון
    אבי
    27/11/2012

    היי.
    אני איש קבע בצה"ל במהלך חודש מאי השנה , נסעתי לאחור עם מלגזה וכשהסתובבתי לאחור
    ניתפס לי כל הצד השמאלי.
    לאורך החודשים ועד היום ביצעתי מספר רב של בדיקות:
    בצילום הסיטי הראשון עמ"ש צווארי- נמצא בלט דיסק מרכזי אחורי בחוליות c3' c4.
    בצילום האחרון סיטי ע"ש מותני נמצא כי:
    l3-l4- בלט דיסק כללי משיק לקאודה.
    l4-l5- היפרטרופיה במפרקים הפצטליים אשר גורמת להיצרות הפורמינות.
    ובלט דיסק אחורי מרכזי עם לחץ קל על הקאודה ועל השורש הניקבי משמאל.
    מפרקי ה- sij - שמורים. מוקד לוצנטי קטן 6 מ"מ באספקט אחורי של עצם הכסל מימין בסמוך ל- sij- אוסטאופניה ממוקמת? אחר? לקורלציה עם מיפוי עצמות.

    מיפוי עצמות - תקין
    בדיקת- MRI-
    c3-c4- היצרות קלה של הפורמינה מימין.
    c4-c5- בספק היצרות קלה משמאל.
    c5-c6- מודגמת התבלטות גרמית פורמינלית משמאל, יתכן וגורמת להיצרות משמעותית של הפרמינה.
    c6-c7- יתכן היצרות של הפורמינה משמאל. אין עדות לבלט דיסק משמעותי.




    בבדיקת ה- EMG האחרונה השבוע להלן התוצאות:
    interpretation and conclusions:
    normal motor and sensory ncs of the li. leg and rt. arm nerves examined .
    normal f-wave latency.
    needle emg did not show spontaneous activity with mild nonactive neurogenic pattern of the selected muscles exmined. no evidence of spontaneous activity in cervical paraspinal m.

    conclusions:
    no evidence of polyneuropathy. signs of mild chronic lumbar radiculopathy l4-l5 lt ' cervical radiculopathy c3-c4 ' c5-c6 rt.

    רציתי לדעת , מה אומרים כל הבדיקות שביצעתי?
    מה הבעיה ואופן טיפולה וזמן ההחלמה?
    והאם במקרה זה ניתן לתבוע את משרד הביטחון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אבחון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבחון - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    28/11/2012

    פי הבדיקות אם נתפס צד שמאל כלומר לא הבנתי בדיוק מה הסימפטומים אם נתפסו י דורלג שמאל זה יכול להיות מהבלט דיסק בצואר כתוצאה מהתנועה שעשית אבל לא כל כך מסביר את הבעיה ברגל . בעצם הבדיקות שלך תקינות אין למעשה ממצאים משמעותיים פרט ל פריצות דיסק בצואר ובגב תחתון . האמת שצריכ לבדוק אותך ואז
    להחליט על הקשר לממצאים . כעת כדאי לבצע פיזיוטרפיה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה חמורה בזכרון
    נירה
    26/11/2012

    כבר זמן מה אני מרגישה ירידה תלולה בזכרון.אני מרבה לשכוח דברים פשוטים ביותר.אני בריאה בדרך כלל. ואני בגיל השלישי.האם חוסר בויטמינים או משהו אחר יכול לגרום לכך ,או שאני מתחילה להיות דימנטית ? איפה אפשר לברר ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה חמורה בזכרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה חמורה בזכרון - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    28/11/2012

    חסר בי 12 ויטמין די וברזל יכולים לגרום לשכחה אבל בגיל הזה הסיבה השכיחה ביותר היא לחץ נפשי .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סחרחורות
    רם
    26/11/2012

    שלום רב,

    כבר כמה שבועות שאני סובל, מסחרחורות עם כאבי ראש קלים באזור הפדחה וכל האזור מסביב לו, הרגשה של איבוד שיווי משקל וצורך לשכב, לפעמים זה מופיע גם באמצע ישיבה, ובערך כל פעם שאני הולך לישון אני מרגיש מעט את הסחרחורת הזאת וכשאני מסתובב על הכר אני מרגיש שוב את הסחרחורת.

    מידע:
    - בדיקות דם תקינות.
    - לחץ דם תקין
    - יש קשקשים לעיתים קרובות.
    - יש צפצופים ורעש מציק באוזן בעת השכיבה.
    - הרגשת חולשה באמצע של החזה טיפה מעל הסרעפת.
    - הרגשת טעם של דם בפה
    - סבלתי בעבר מהתקפי חרדה והפרעות חרדה למינהם.
    - פעם היה לי מקרה מוזר שבו, כאב לי בצורה צורבת באזור הפדחת ולחצתי על המקום והרגשתי כמו משהו נשפך בראש חשבתי שזה דם וכאילו האף שלי נסתם. (מפחיד)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סחרחורות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סחרחורות - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    28/11/2012

    לפי התלונות קרוב לודאי מדובר בחרדות אבל כדיא לבצע סיטי מוח פעם בחיים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי צלעות וזרמים
    מעיין
    26/11/2012

    צהריים טובים.
    שמי מעיין בת 40 ,מיזה כשלושה חודשים התחיל לי כאב בנקודה מסויימת בצלע שמואל,ועבר בצורת חגורה לצלע ימין,נוסף לכאב חזק 24 שעות התבסף נימול כול הגב עליון ,ושריפה.ביצעתי אין ספור בדיקות מקיפות הכוללות רופא נרולוגית,אשר המליצה על אולטראסאונד לאורטה,אקו לב,בדיקות דם מקיפות שלא העלו דבר.גסטרו קולון,מיפוי עצמות,סיטי מכוון לצלעות,סיטי ראות ובטן,ברונוסקופייה,בדיקות מקיפות של דם,הכול תקין.אין לרופא יותר בדיקות לתת לי .הרופאים טוענים שזה פגיעה עיצבית.יש לי תלונות נוספות של אודם בפנים,דופק מהיר,חולשה,עצבנות כתוצאה מכאב,קושי בנשימה,אני מיואשת אולי לכם יש כיון לתת לי להמשך בירור אני מותשת וכואבת ורוצה לחזור לתיפקוד מלא בלי כאבים לפעמים טשטוש ראייה,ועוד..אני אשמח ואודה לכם על תשובתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי צלעות וזרמים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי צלעות וזרמים - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    28/11/2012

    אני ממליצה לבצע MRI עמוד שדרה בגובה המתאים לאזור הכאב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפילפסיה וחיסונים.
    מיטל
    24/11/2012

    שלום.
    הבן שלי היום בן 7 .לפני כ3 שנים היו לו כמה התקפים של פרכוס אובחן אפילפסיה נטל דפלפט במשך שנה ואז .בהתייעצות עם נוירולוג הפסקנו את הטיפול לחלוטין
    ומאז הכל ב"ה הסטוריה.
    יש לי 2 שאלות,

    1}הרופאת שיניים רוצה להשתמש בגז צחוק ולא מוכנה לטפל אם אין לי אישור מרופא שזה בסדר לטפל בגלל הרקע האפילפטי.
    האם יש קשר בין הדברים?

    2}בביה"ס עשו חיסון של שיתוק ילדים ועוד כמה מחלות.והיה רשום בפרוש אם יש אפילפסיה או רקע כזה זה שוב יצרוך אישור רפואי וכו,,,
    שוב האם יש קשר בין נטילת החיסון להתקפים או למחלה??
    תודה מראש על התשובות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפילפסיה וחיסונים.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפילפסיה וחיסונים. - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    28/11/2012

    אין בעיה עם גז צחוק לילד שלך . לגבי חיסונים חיסון לשעלת הוא מעט מסוכן יש להתיעץ עם הרופא שטיפל בילד שלך ולשאול אותו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפילפסיה וקשב וריכוז
    אריאל
    24/11/2012

    בן 29 חולה אפילפסיה ללא התקפים 7 שנים מאוזן אובחנתי כבעל קשב וריכוז אני סטודנט קשה לי מאוד בבחינות יש צורך במתן רטלין האים זה בטוח לקחת אין תגובות נגד אני מטופל בלמיקטל 450 מג ביום האים לא יהיו סיכונים להתקפים ותגובות בין תרופתיות בליקחת הרטלין ?

    בתודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפילפסיה וקשב וריכוז

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפילפסיה וקשב וריכוז - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    28/11/2012

    יש קשר בין ריטלין לאפילפסיה לעיתים ריטלין יכול לגרום להתקפים אפילפטיים למרות שהמטפלים בריטלין טוענים שזה לא מפריע יש לשקול טיפול בריטלין בזהירות בחולי אפילפסיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לופרסור דיויטבס 200 מ"ג למיגרנה
    איריס
    24/11/2012

    שלום
    נוירולוג מומחה נתן לי את הכדור לופרסור דיויטבס 200 מ"ג , כדור ביום, היות וסובלת ממיגרנות, ראיתי שזה בין היתר לטיפול ביתר לחץ דם , יש לציין שהנוירולוג לא בדק לי את לחץ הדם לפני שנתן לי את הכדור, האם הכדור עלול להזיק במידה מסויימת ? כמו כן , האם יש בעיה כלשהי לקחת אותו עם אומגה 3 ?
    אשמח למענה.
    תודה
    איריס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לופרסור דיויטבס 200 מ"ג למיגרנה - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    28/11/2012

    הכדור טוב למיגרנה . מי שאין לו נטיה ליתר לחץ דם הכדור לא מוריד את הלחץ דם .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר אנרגיה
    תום
    24/11/2012

    שלום,
    אני סובל זמן רב מבעיה של חוסר אנרגיה כללי בגוף.
    זאת לא עייפות (אין לי רצון ללכת לישון) זאת הרגשה כאילו הגוף פיזית עייף וחסר אנרגיה. עשיתי בדיקות דם רבות שיצאו תקינות והרופאת משפחה אמרה שהיא לא יודעת מה לבדוק ושהכל תקין אך עדיין יש לי את התחושה הזאת שגורמת לשגרת היום יום שלי להיות לא נוחה (אין לי חשק לזוז, לדבר) אני מרגיש שכל פעולה שאני עושה היא מאומצת (פיזית). האם הבעיה יכולה להיות נויורולוגית? ואיך אם בכלל אפשר בודקים זאת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר אנרגיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר אנרגיה - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    28/11/2012

    לא נראה לי שהבעיה נוירולוגית . יש לבדוק וירוסים כמו CMV ו EBV בדם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום