פורום נוירולוגיה, שבץ מוחי, אירוע מוחי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עצה טיפולית
    Maleficarum
    07/08/2012

    שלום,

    זה כשלושה שבועות שאני עוסק בצפיה ישירה בשמש בשעת הזריחה על מנת לטפל בעצמי, ובעקבות עיסוק זה אני חווה כעת שיפור אותו לא חוויתי במהלך תשע השנים האחרונות, בהן אני סובל מכך שמוחי כבד, אטי וכמו לא מגיב לגירויים חיצוניים וגופי תשוש ביותר ורגיש ולו לחוסר שינה קל, בעוד שכעת נדמה שהמח שלי פעיל וחי כפי שלא היה זה שנים רבות. אני מסוגל להפיק מחשבות בהירות, לקלוט מגוון גירויים, להשתמש בו והוא משרת אותי, להבדיל מתחושת העבר שהוא רדום וכבוי לחלוטין. אני אנרגטי בדומה לכל אדם אחר ומוחי פעיל בדומה לזה של כל אדם אחר.

    הצפיה הישירה באור השמש, במסגרת השיטה המכונה sungazing, ידועה כמגבירה את פעילות בלוטת האצטרובל ויותרת המח. מאחר שאני סבור זה שנים שמוחי כבוי, למעשה, אני תוהה אם אני סובל מתת-פעילות כלשהי שאינה בתחום הפסיכיאטרי. האם ייתכן כך, לדעתכם? האם ניתן לאמת זאת בדרך כלשהי ולטפל בכך? מיהו איש המקצוע המתאים?

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצה טיפולית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצה טיפולית - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    09/08/2012

    השיטה הזו לא קשורה לנוירולוגיה ואני לא מודעת לשיטה זו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איני שואל לעניין השיטה, אלא ההפרעה.

    Maleficarum
    09/08/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח פשוט לבדיקת EEG
    רנא עמר
    06/08/2012

    נעקצתי ע"י עכביש שושן חום קטן אושפזתי במח' עור קיבלתי טיפול אנטיביוטי +סטירואידים תוך כדי אשפוז היה 2 אירועים של פרכוסים קטנים לפי שמסרו לי .....בעקבות זה ביצעו בדיקת EEG להשלמת תהליך הטיפול תוצאות התרשים : אי סדירות איטית פרוקסיטמלית ומוקד תטא חדים באיזורים הטימורלים בעיקר משמאל לאורך התרשים נצפו מס' התפרצויות ....

    נא להסביר לי בפשטות מה זה אומר
    תודה מראש...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פענוח פשוט לבדיקת EEG

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח פשוט לבדיקת EEG - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    09/08/2012

    לפי תוצאת הבדיקה יש נטיה לאפילפסיה כדאי להתיעץ עם נוירולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגל קופצת
    לחמית
    06/08/2012

    בת 60. ל.ד.ג מטופלת בנורמיטן. מאתמול בלילה התחיל בזמן שינה מרגישה שרגל אחת כאילו קופצת מעט. מאוד מאוד מודאגת. מה זה אומר? למי לפנות? נשמע משהו דחוף או להמתין כמה ימים אולי יעבור מעצמו? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רגל קופצת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגל קופצת - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    09/08/2012

    תופעה לא מספיק ברורה כדאי להבדק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    אלכס
    04/08/2012

    שלום רב !
    אני בן 32 . ברקע בעיה של ילד מאוזנת עם תרופות .
    בזמן האחרון אני התחלתי לסבול מ
    הרגשה של "משיכה" באיזור הפנים .
    הרגשה של חולשה בידיים וברגליים .
    לחצים מאחורי הראש .
    התופעות עוברות אחרי זמן אולם הן מטרידות אותי נורא
    חשוב שאציין שבזמן האחרון הייתי נתון במצבי מתח נורא גדולים
    אולי זה הכל מזה ?
    דעתך בבקשה מה לעשות האם זה יעבור לבד או שמה עדיף לפנות לבירור ?
    המון תודה !!
    אלכס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    09/08/2012

    יש להפבדק עי נוירולוג . אבל אכן התופעות נשמעות כקשורות למתח זה רק בתנאי שהבדיקה הנוירולוגית תקינה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סחרחורות
    דודי
    04/08/2012

    אני בן 58 וחצי לפני כחודש וחצי לא הרגשתי טוב היו לי סחרחורות וקושי בהליכה פוניתי לבית החולים ועשו לי בדיקות אקג. CTובדיקות דם ניבדקתי על נורולוג לא אובחנה מחלה כול שהיא ולמחרת שוחחרתי הביתה ורשימת בדיקות.דופלאר צוארי .אקו לב .אגרומטריה ..והולטר למשך 24 שעות.חזרתי לרופא קרדיאולוג.הוא בדק אותי ואמר לי שיש לי 3 הפרעות קצב .אני רוצה לצין שמאז שאני השתחררתי מבית נחולים אני לוקח כדור לדילול הדם אספרין.הוא ביקש שאקח כדור CARDILOC 2.5 אני הלכתי להתיעצות למנהל מחלקה בנושא קרדיאולוגיה והוא אמר לי לעשות בדיקה של הולטר למשך חודש ימים.וכמו כן לא להשתמש עם הכדור CARDILOC2.5 .הבדיקה נעשה לפני כשבוע ץעכשיו כמה ימים יש לי סחרחורות לרוב בשעות הבוקר כשאני קם מהמיטה ולאחר שאני קם הכול בסדר .רציתי לדעת האם זה תופעות לואי מהכדור אספרין או שישנם עוד סחיפים מהאירוע שהיה לפני כחודש וחצי.אני אדם בריא בדרך כלל עושה צעידות ורוקד פעמים בשבוע .אני רוצה לציין שאני טס בעוד שבוע וחצי למשך 8 ימים .האם לבטל את הטיול ?מה עלי לעשות? בתודה מראש דודי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סחרחורות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סחרחורות - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    09/08/2012

    סחרחורות בקימה מהמיטה לא קשורות לבעיה של לב בדכ קשור לבעיה אזנית כדאי להבדק עי אאג מומחה לסחרחורות . אין צורכ לבטל את הטיול .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • cerebrovascular diesease
    יולי
    02/08/2012

    פניתי לנאורולוג עם תלונה של סחרחורת ובעיות קלות בדיבור
    ע"ס תלונות הללו הפנו אותי לסידרת בירורים כגון ct ראש -שמצאו אוטמים לקונרים בשני צדדים של mca
    דוופלר צבר שהיה בסדר
    אקו לב וחולטר לב שגם היו בסדר
    בסיכום הטיפול המומלץ לקחת אספירין 100 מג כל יום
    כעט אני מאוזן בלחץ דם עם תרופה קמיפריל 3.75 מג
    עושה חדר קושר כל יום
    ועדיין התופעות שבגללם פניתי לרופא לא פסקו
    מה לעשות
    לשלים עם אלה כתופעות לוואי של תרופת לחץ דם או יש אמצעי אחרים
    בברכה
    יולי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    cerebrovascular diesease

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • cerebrovascular diesease - תגובה

    אייל קליין
    09/08/2012

    ניתן להמשיך את בירור נושא הסחרחורות אצל רופא א.א.ג ובמידת הצורך לקבל הפניה לפיזיותרפיה ווסטיבולרית. לגבי בעיית הדיבור ניתן לפנות לקלינאית תקשורת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התכווצות שרירים וספסטיות
    יוסי
    02/08/2012

    מה ההבדל בין התכווצות שרירים ברוב שעות היום וספסטיות בינונית ברגליים. לא בסיבות אלא בתחושה וביכולת ההליכה? הסיבות אצלי עדיין בגדר תעלומה כל רופא
    אומר משהו אחר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התכווצות שרירים וספסטיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התכווצות שרירים וספסטיות - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    02/08/2012

    התכוצויות שרירים זה מה שאתה מרגיש ספסטיות זה סימן נוירולוגי שמוצאים בבדיקה ורק הרופא הנוירולוג יכול להתרשם מכך אם אכן יש ספסטיות או לא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רעד בידיים
    פ.מ
    01/08/2012

    שלום אני מקבלת כדורים מסוג prolol 40 mg -לוקחת 2 ביום, אך יש לי חוסר איזון
    בגוף כלומר סחרחורת קלה , אני בת 75, ומקבלת מרופא משפחה הרבה כדורים
    לסוכר, כולסטרול, לב וכו,
    רציתי לדעת האם כדאי לקחת 2 כדורים לבעיית הרעד, במיוחד שאני מרימה כוס
    או צלחת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רעד בידיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רעד בידיים - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    02/08/2012

    פרולול זה טיפול טוב לרעד אבל אם זה גורם לסחרחורות יש לבדוק אם לא גורם לך לדופק נמוכ וכן ירידה בלחץ דם יש אפשרות לקחת סלו דרלין 80 מג אחד ביום תנסי .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דקירות מאחורי הראש
    שרה
    01/08/2012

    שלום, אני בת 24 ובשבועיים האחרונים יש לי סחרחורת מדי יום, בעיקר בצהריים והערב. הסחרורות מלוות בדקירות בראש מאחורה ותחושת כבדות בראש, אני גם חשה עייפות כבדה בשעות מוקדמות של הצהריים. ביקרתי אצל הרפאה והיא מדדה לי לחץ דם בישיבה, שהיה תקין ובעמידה שהיה מעט נמוך. היא נתנה לי "סטונרון" להקלה בסחרחורות אך זה לא עוזר. היא גם שלחה אותי לעשות צילום עמוד שידרה צווארי. הכאבים והסחרחורות מקשים עלי בתפקוד כך שאני עושה את הדברים מהר וחייבת לשבת( יצאתי לשיעור אירובי ועזבתי באמצע בגלל הסחרחורת..הרגשתי שאני עומדת ליפול) -חשוב לציין שלפני כחודשיים בערך היתה לי שפעת שלאחריה הרגשתי כבדות בצד הימני של הראש אך ללא דקירות, זה חלף לאחר זמן אך חזר מדי פעם. אודה לעזרתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דקירות מאחורי הראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דקירות מאחורי הראש - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    02/08/2012

    תמונה לא ברורה יש לבצע בדיקות דם מקיפות כולל לוירוסים יתכן שעל רקע שפעת וירלית נשארה חולשה כללית . לבצע גם בדיקות לוירוסים CMV ו EBV

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מלפורמציה מוחית וטיסה לחו"ל
    יוסי
    01/08/2012

    לד"ר שלום רב
    לי יש מלפורמציה מוחית avm שנסגר חלק גדול ממנוה ע"י שילוב הקרנה וצינתורים .
    נשאר החלק שהוקרן שצריך מטבע הדברים זמן עד שזה ייסגר באופן טוטאלי והסכנה לדמום עדיין קיימת מהחלק שהוקרן .
    האם לאור הנתונים הנ"ל יש סכנה לדימום אם אני טס לחו"ל ( סכנה שavm ) ידמם בעקבות הנסיעה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מלפורמציה מוחית וטיסה לחו"ל - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    02/08/2012

    נראה לי שטיסה לא מסוכנת יותר מכל מצב אחר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח MRI לאחר חשש לאירוע מוחי
    בת 28 מהמרכז
    01/08/2012

    שלום,
    אני בת 28,
    לפני כחודשיים בערך הרגשתי למספר דקות (15-10)תחושה של בלבול, טשטוש, יד ימין ורגל ימין והלשון נרדמו, באותו לילה פניתי למיון ועשו לי בדיקת עיניים והכול היה תקין, מאז מידי פעם יש לי תחושה לא נעימה ביד ימין/רגל ימין מעין הרדמות של היד/רגל אבל לא באותה עוצמה כמו באותו הלילה שפניתי למיון.
    לאחר מכן פניתי לנוירולוגית והיא הפנתה אותי ל-EEG והיה תקין ולבסוף הופניתי ל-MRI ואני מבקשת עזרה בפענוח שלו,

    MRI מח כולל הזרמת ח.נ.:
    פרטים קלינים - כאבי ראש מיגרנה, בשאלה של מחלה דמיאלינטיבית או וסקולרית.
    טכניקה - הבדיקה ברצפים דיפוזיה,GRET2, מלווה הזרקת ח.נ.,3DSPGR, T1 , T2 ,FLAIR
    מעבר קרניו-צרביקלי בטווח התקין.
    חדרי המח וחלליו תקינים בגודל ובמיקום.
    ב-T2 וב-FLAIR מספר מוקדים היפראנטנסים סובוקורטיקלים, איזור היפו-היפראנטנסי
    בסמוך לקרן האחורית משמאל הנראה מתאים לשינוי ישן, ייתכן שינוי איסכמי ישן או שינוי אנצפלומלצי ישן.
    גזע המח וצרבלום תקינים.
    זוויות צרבלו-פונטיניות חופשיות.
    ללא עדות לתהליך מיצר מקום.

    לסיכום:
    מוקדים בודדים היפראנטנסים סובקורטיקלים אשר אינם ספציפיים ואינם מתאימים בפיזור לשינוי דמיאלינטיבי.
    מוקד היפראנטנסי בסמוך לחדר הצדדי משמאל באספקט האחורי נראה מתאים לשינוי ישן איסכמי? אנצפלומלצי?
    אין עדות לתהליך מיצר מקום, אין עדות לממצא מוקדי נוסף.

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח MRI לאחר חשש לאירוע מוחי - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    02/08/2012

    יש ממצא ישן משמאל אולי קבלת מכה לפני שנים או נפלת וגם זה יכול להיות אחראי לתלונות שלך . בנוסף מספר נקודות שיכולות להיות קשורות לפגיעה מינימלית של כלי דם קטנים יש לעשות ברור לחקרישיות יתר . זה גם יכול ללכת עם התקיפ מיגרנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עשיתי בדיקות קרישת דם לאחר הפלה

    אישה בת 28
    02/08/2012

    שלום ד"ר רונית,

    בהמשך לתשובתך,
    עשיתי בדיקות קרישת דם לאחר הפסקת הריון בחודש ינואר השנה,
    הבדיקה הראשונה היתה בפברואר, היו לי שתי תוצאות לא תקינות,גבוליות לפי ההמטולוג
    LAC-SCREEN-RVVT 48
    SCR RV/CONF RV 1.45
    הבדיקה השנייה היתה במאי, היו לי אותן שתי תוצאות לא תקינות,גבוליות לפי ההמטולוג
    LAC-SCREEN-RVVT 48
    SCR RV/CONF RV 1.46
    הוא המליץ שרק בהריון אצטרך להזריק קלקסן 40 מ"ג, ללא אספירין, ביום יום אין צורך באף אחד מהם.

    עוד דבר שגיליתי היום, אימי אמרה לי שהייתי מאוד קטנה נפלתי חזק וסבלתי מזעזוע מוח,אולי בגיל שנה או שנתיים, האם זה יכול להיות קשור לפענוח? האם שרושמים "ישן" בפענוח מתכוונים למאוד ישן? אין הכוונה למקרה מלפני מספר חודשים? (הייתי במיון בחודש מרץ עקב חוסר תחושה בלשון, ביד ימין, רגל ימין וטשטוש ראייה ובלבול)

    בנוסף אני סובלת ממיגרנות פעם בחודש,לפני המחזור בד"כ, הכאבים בערך ליומיים שלושה, די חזקים, לוקחת כדורים להרגעה של RELERT

    אודה שוב להתייחסותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר רונית אודה לתשובה נוספת שלך

    אישה בת 28
    02/08/2012

    שלום ד"ר רונית,

    בתגובה אחת למעלה רשמתי לך פרטים נוספים בעקבות התייחסותך הראשונה לפענוח MRI שלי,
    אודה לך על התייחסות נוספת לדברים הנוספים שרשמתי לך

    תודה ושבת שלום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סחרחורות וקפיצות בעין
    שירה
    30/07/2012

    שלום, אשמח לחוות דעת רפואית -
    אני בחורה בת 22, לפני כשנה אושפזתי בבית חולים לאחר חשד לאירוע מוחי \ מיגרנה (איבוד שדה ראיה שמאלי, נימול בצד שמאל של הגוף ובלשון- המיאנופסיה קראו לזה) - מבדיקות התגלה שיש לי חור במחיצת הלב , אך בשום שלב לא התגלה בוודאות אירוע מוחי. השתחררתי מבית החולים לאחר שבועיים עם מדללי דם למשך שנה ונאמר לי להפסיק לקחת גלולות.
    בשבועיים האחרונים אני סובלת מסחרחורות וחוסר שיווי משקל וקפיצות תכופות מאד בעין שמאל.

    האם להגיע לבית חולים? לקבוע פגישה עם נוירולוג (דרך קופ"ח זה לוקח לפחות חודשיים ולרופא שטיפל בי זה לוקח גם 5-6 חודשים) ? האם אפשר לחכות עם זה או שזה מצריך בדיקה באופן בהול?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סחרחורות וקפיצות בעין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סחרחורות וקפיצות בעין - תגובה

    אייל קליין
    30/07/2012

    אם מדובר על תופעה חדשה אז אני מציע לפנות בהקדם לנוירולוג. אם התורים ארוכים והתופעה נמשכת ניתן לפנות למיון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נימול בקצות האצבעות בידיים וברגליים
    ניקה
    30/07/2012

    שלום
    חולת סכרת בת 55 לא מאוזנת שנים רבות
    לאחרונה מרגישה נימול בקצות אצבעות הידיים והרגליים.
    בידיים אף קילוף עור קל בקצות האצבעות
    הנימול בא והולך - לסירוגין לפעמים יום ללא ולפעמים כל כמה דקות נעלם וחוזר
    שאלתי היא: אם זו נירופטיה היקפית? ואם כן, האם זה הפיך ??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נימול בקצות האצבעות בידיים וברגליים - תגובה

    אייל קליין
    30/07/2012

    ייתכן ומדובר בנוירופטיה אך יש לבצע את הבירורים הנדרשים על מנת לשלול אבנות נוספות. יש לפנות לנויולוג להתחלת הבירור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות CT אגיו
    אריה
    30/07/2012

    אני חולה לב בסיכון גבוה (30%) ובנוסף לאחר cva
    נשלחתי לבדיקת CT אגיו של עורקי הצואר, בגלל בעיות חוסר שווי משקל ובעיות ביציבות.
    התוצאה ארוכה ולסיכום נכתב:

    התרשמות: היצרות קשה בביפורקציה של הקורטיס הימני.
    חסימה מלאה של העורק הוורטבלי הימני.

    מה הפרוש של התרשמות זו?
    האם יש דחיפות בפניה לרופא?
    (הרופאה שלי בחו"ל ונקבע לי תור רק לסוף אוקטובר)

    אריה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות CT אגיו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות CT אגיו - תגובה

    אייל קליין
    30/07/2012

    אני מציע לפנות בהקדם לרופא נוירולוג עם תוצאות הבדיקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התכווצויות, חולשה ועייפות
    ליה
    28/07/2012

    שלום רב,

    אני בת 34, מזה שנים ( 4+-) סובלת מחולשה הולכת וגוברת ברגליים ובידיים. לפני כשנתיים ביצעתי EMG שהיה תקין. כל הבדיקות הכלליות תקינות. משקל 75 גובה 174...זה התחיל מנימול והתכווצויות, הומלץ לי ע"י רופא משפחה להתחיל לקחת מגנזיום. אני לוקחת כל יום.( כדורי מגנזיום במיוחד להתכווציות ברגליים) הכאבים מהתכווצויות אכן נעלמו, אך אני עדיין מרגישה "אצבע" קופצת ברגל, או כף רגל מתעוותת בעיקר אם אני נמצאת במזגן. בנוסף, יש לי חולשה גדולה בידיים ( לא מצליחה לאורך זמן להחזיק את הדוש במקלחת מעל הראש) וכו..לפני יומיים היתי צריכה לרוץ בשביל להספיק לעלות לאוטובוס - וברגע מסויים פשוט לא הרגשתי את הרגל. תחושה כאילו הרגליים מצמר גפן.אני מתעייפת המון, שמתי לב שכל הזמן מנסה לשבת , לא יכולה לעמוד באופן ממושך...נרדמת ( הולכת לישון) בכל הזדמנות.סובלת מסחרחורות בקימה, ממש משחיר בעיניים ולוקח כמה שניות עד שאני מתחילה לראות שוב. יכול להיות שמדובר בפיברומיאלגיה/טרשת נפוצה? מה עליי לעשות כעת בשביל לברר ותר לעומק?אילו בדיקות לעבור? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך- משהו נוסף

    ליה
    28/07/2012

    לפני כשש שנים באופן פתאומי "נתפס" לי הגב, כאב חד ששיתק אותי לשבוע , עד כדאי כך שלא יכולתי לעלות על המיטה. מאז אני סובלת מכאבי גב ( תחתון) . הייתכן ומדובר בפריצת דיסק אשר גורמת לכל התופעות הללו? איזו בדיקה עליי לדרוש? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה שלא נענתה- בבקשה..

    ליה
    31/07/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום