מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עצה טיפוליתMaleficarum07/08/2012
שלום,
זה כשלושה שבועות שאני עוסק בצפיה ישירה בשמש בשעת הזריחה על מנת לטפל בעצמי, ובעקבות עיסוק זה אני חווה כעת שיפור אותו לא חוויתי במהלך תשע השנים האחרונות, בהן אני סובל מכך שמוחי כבד, אטי וכמו לא מגיב לגירויים חיצוניים וגופי תשוש ביותר ורגיש ולו לחוסר שינה קל, בעוד שכעת נדמה שהמח שלי פעיל וחי כפי שלא היה זה שנים רבות. אני מסוגל להפיק מחשבות בהירות, לקלוט מגוון גירויים, להשתמש בו והוא משרת אותי, להבדיל מתחושת העבר שהוא רדום וכבוי לחלוטין. אני אנרגטי בדומה לכל אדם אחר ומוחי פעיל בדומה לזה של כל אדם אחר.
הצפיה הישירה באור השמש, במסגרת השיטה המכונה sungazing, ידועה כמגבירה את פעילות בלוטת האצטרובל ויותרת המח. מאחר שאני סבור זה שנים שמוחי כבוי, למעשה, אני תוהה אם אני סובל מתת-פעילות כלשהי שאינה בתחום הפסיכיאטרי. האם ייתכן כך, לדעתכם? האם ניתן לאמת זאת בדרך כלשהי ולטפל בכך? מיהו איש המקצוע המתאים?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצה טיפולית - תגובה
ד``ר רונית גלעד09/08/2012השיטה הזו לא קשורה לנוירולוגיה ואני לא מודעת לשיטה זו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיני שואל לעניין השיטה, אלא ההפרעה.
Maleficarum09/08/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח פשוט לבדיקת EEGרנא עמר06/08/2012
נעקצתי ע"י עכביש שושן חום קטן אושפזתי במח' עור קיבלתי טיפול אנטיביוטי +סטירואידים תוך כדי אשפוז היה 2 אירועים של פרכוסים קטנים לפי שמסרו לי .....בעקבות זה ביצעו בדיקת EEG להשלמת תהליך הטיפול תוצאות התרשים : אי סדירות איטית פרוקסיטמלית ומוקד תטא חדים באיזורים הטימורלים בעיקר משמאל לאורך התרשים נצפו מס' התפרצויות ....
נא להסביר לי בפשטות מה זה אומר
תודה מראש...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח פשוט לבדיקת EEG - תגובה
ד``ר רונית גלעד09/08/2012לפי תוצאת הבדיקה יש נטיה לאפילפסיה כדאי להתיעץ עם נוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגל קופצתלחמית06/08/2012
בת 60. ל.ד.ג מטופלת בנורמיטן. מאתמול בלילה התחיל בזמן שינה מרגישה שרגל אחת כאילו קופצת מעט. מאוד מאוד מודאגת. מה זה אומר? למי לפנות? נשמע משהו דחוף או להמתין כמה ימים אולי יעבור מעצמו? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגל קופצת - תגובה
ד``ר רונית גלעד09/08/2012תופעה לא מספיק ברורה כדאי להבדק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאלכס04/08/2012
שלום רב !
אני בן 32 . ברקע בעיה של ילד מאוזנת עם תרופות .
בזמן האחרון אני התחלתי לסבול מ
הרגשה של "משיכה" באיזור הפנים .
הרגשה של חולשה בידיים וברגליים .
לחצים מאחורי הראש .
התופעות עוברות אחרי זמן אולם הן מטרידות אותי נורא
חשוב שאציין שבזמן האחרון הייתי נתון במצבי מתח נורא גדולים
אולי זה הכל מזה ?
דעתך בבקשה מה לעשות האם זה יעבור לבד או שמה עדיף לפנות לבירור ?
המון תודה !!
אלכס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר רונית גלעד09/08/2012יש להפבדק עי נוירולוג . אבל אכן התופעות נשמעות כקשורות למתח זה רק בתנאי שהבדיקה הנוירולוגית תקינה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורותדודי04/08/2012
אני בן 58 וחצי לפני כחודש וחצי לא הרגשתי טוב היו לי סחרחורות וקושי בהליכה פוניתי לבית החולים ועשו לי בדיקות אקג. CTובדיקות דם ניבדקתי על נורולוג לא אובחנה מחלה כול שהיא ולמחרת שוחחרתי הביתה ורשימת בדיקות.דופלאר צוארי .אקו לב .אגרומטריה ..והולטר למשך 24 שעות.חזרתי לרופא קרדיאולוג.הוא בדק אותי ואמר לי שיש לי 3 הפרעות קצב .אני רוצה לצין שמאז שאני השתחררתי מבית נחולים אני לוקח כדור לדילול הדם אספרין.הוא ביקש שאקח כדור CARDILOC 2.5 אני הלכתי להתיעצות למנהל מחלקה בנושא קרדיאולוגיה והוא אמר לי לעשות בדיקה של הולטר למשך חודש ימים.וכמו כן לא להשתמש עם הכדור CARDILOC2.5 .הבדיקה נעשה לפני כשבוע ץעכשיו כמה ימים יש לי סחרחורות לרוב בשעות הבוקר כשאני קם מהמיטה ולאחר שאני קם הכול בסדר .רציתי לדעת האם זה תופעות לואי מהכדור אספרין או שישנם עוד סחיפים מהאירוע שהיה לפני כחודש וחצי.אני אדם בריא בדרך כלל עושה צעידות ורוקד פעמים בשבוע .אני רוצה לציין שאני טס בעוד שבוע וחצי למשך 8 ימים .האם לבטל את הטיול ?מה עלי לעשות? בתודה מראש דודי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סחרחורות - תגובה
ד``ר רונית גלעד09/08/2012סחרחורות בקימה מהמיטה לא קשורות לבעיה של לב בדכ קשור לבעיה אזנית כדאי להבדק עי אאג מומחה לסחרחורות . אין צורכ לבטל את הטיול .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- cerebrovascular dieseaseיולי02/08/2012
פניתי לנאורולוג עם תלונה של סחרחורת ובעיות קלות בדיבור
ע"ס תלונות הללו הפנו אותי לסידרת בירורים כגון ct ראש -שמצאו אוטמים לקונרים בשני צדדים של mca
דוופלר צבר שהיה בסדר
אקו לב וחולטר לב שגם היו בסדר
בסיכום הטיפול המומלץ לקחת אספירין 100 מג כל יום
כעט אני מאוזן בלחץ דם עם תרופה קמיפריל 3.75 מג
עושה חדר קושר כל יום
ועדיין התופעות שבגללם פניתי לרופא לא פסקו
מה לעשות
לשלים עם אלה כתופעות לוואי של תרופת לחץ דם או יש אמצעי אחרים
בברכה
יולי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר cerebrovascular diesease - תגובה
אייל קליין09/08/2012ניתן להמשיך את בירור נושא הסחרחורות אצל רופא א.א.ג ובמידת הצורך לקבל הפניה לפיזיותרפיה ווסטיבולרית. לגבי בעיית הדיבור ניתן לפנות לקלינאית תקשורת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התכווצות שרירים וספסטיותיוסי02/08/2012
מה ההבדל בין התכווצות שרירים ברוב שעות היום וספסטיות בינונית ברגליים. לא בסיבות אלא בתחושה וביכולת ההליכה? הסיבות אצלי עדיין בגדר תעלומה כל רופא
אומר משהו אחר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התכווצות שרירים וספסטיות - תגובה
ד``ר רונית גלעד02/08/2012התכוצויות שרירים זה מה שאתה מרגיש ספסטיות זה סימן נוירולוגי שמוצאים בבדיקה ורק הרופא הנוירולוג יכול להתרשם מכך אם אכן יש ספסטיות או לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רעד בידייםפ.מ01/08/2012
שלום אני מקבלת כדורים מסוג prolol 40 mg -לוקחת 2 ביום, אך יש לי חוסר איזון
בגוף כלומר סחרחורת קלה , אני בת 75, ומקבלת מרופא משפחה הרבה כדורים
לסוכר, כולסטרול, לב וכו,
רציתי לדעת האם כדאי לקחת 2 כדורים לבעיית הרעד, במיוחד שאני מרימה כוס
או צלחת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רעד בידיים - תגובה
ד``ר רונית גלעד02/08/2012פרולול זה טיפול טוב לרעד אבל אם זה גורם לסחרחורות יש לבדוק אם לא גורם לך לדופק נמוכ וכן ירידה בלחץ דם יש אפשרות לקחת סלו דרלין 80 מג אחד ביום תנסי .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דקירות מאחורי הראששרה01/08/2012
שלום, אני בת 24 ובשבועיים האחרונים יש לי סחרחורת מדי יום, בעיקר בצהריים והערב. הסחרורות מלוות בדקירות בראש מאחורה ותחושת כבדות בראש, אני גם חשה עייפות כבדה בשעות מוקדמות של הצהריים. ביקרתי אצל הרפאה והיא מדדה לי לחץ דם בישיבה, שהיה תקין ובעמידה שהיה מעט נמוך. היא נתנה לי "סטונרון" להקלה בסחרחורות אך זה לא עוזר. היא גם שלחה אותי לעשות צילום עמוד שידרה צווארי. הכאבים והסחרחורות מקשים עלי בתפקוד כך שאני עושה את הדברים מהר וחייבת לשבת( יצאתי לשיעור אירובי ועזבתי באמצע בגלל הסחרחורת..הרגשתי שאני עומדת ליפול) -חשוב לציין שלפני כחודשיים בערך היתה לי שפעת שלאחריה הרגשתי כבדות בצד הימני של הראש אך ללא דקירות, זה חלף לאחר זמן אך חזר מדי פעם. אודה לעזרתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דקירות מאחורי הראש - תגובה
ד``ר רונית גלעד02/08/2012תמונה לא ברורה יש לבצע בדיקות דם מקיפות כולל לוירוסים יתכן שעל רקע שפעת וירלית נשארה חולשה כללית . לבצע גם בדיקות לוירוסים CMV ו EBV
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מלפורמציה מוחית וטיסה לחו"ליוסי01/08/2012
לד"ר שלום רב
לי יש מלפורמציה מוחית avm שנסגר חלק גדול ממנוה ע"י שילוב הקרנה וצינתורים .
נשאר החלק שהוקרן שצריך מטבע הדברים זמן עד שזה ייסגר באופן טוטאלי והסכנה לדמום עדיין קיימת מהחלק שהוקרן .
האם לאור הנתונים הנ"ל יש סכנה לדימום אם אני טס לחו"ל ( סכנה שavm ) ידמם בעקבות הנסיעה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מלפורמציה מוחית וטיסה לחו"ל - תגובה
ד``ר רונית גלעד02/08/2012נראה לי שטיסה לא מסוכנת יותר מכל מצב אחר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח MRI לאחר חשש לאירוע מוחיבת 28 מהמרכז01/08/2012
שלום,
אני בת 28,
לפני כחודשיים בערך הרגשתי למספר דקות (15-10)תחושה של בלבול, טשטוש, יד ימין ורגל ימין והלשון נרדמו, באותו לילה פניתי למיון ועשו לי בדיקת עיניים והכול היה תקין, מאז מידי פעם יש לי תחושה לא נעימה ביד ימין/רגל ימין מעין הרדמות של היד/רגל אבל לא באותה עוצמה כמו באותו הלילה שפניתי למיון.
לאחר מכן פניתי לנוירולוגית והיא הפנתה אותי ל-EEG והיה תקין ולבסוף הופניתי ל-MRI ואני מבקשת עזרה בפענוח שלו,
MRI מח כולל הזרמת ח.נ.:
פרטים קלינים - כאבי ראש מיגרנה, בשאלה של מחלה דמיאלינטיבית או וסקולרית.
טכניקה - הבדיקה ברצפים דיפוזיה,GRET2, מלווה הזרקת ח.נ.,3DSPGR, T1 , T2 ,FLAIR
מעבר קרניו-צרביקלי בטווח התקין.
חדרי המח וחלליו תקינים בגודל ובמיקום.
ב-T2 וב-FLAIR מספר מוקדים היפראנטנסים סובוקורטיקלים, איזור היפו-היפראנטנסי
בסמוך לקרן האחורית משמאל הנראה מתאים לשינוי ישן, ייתכן שינוי איסכמי ישן או שינוי אנצפלומלצי ישן.
גזע המח וצרבלום תקינים.
זוויות צרבלו-פונטיניות חופשיות.
ללא עדות לתהליך מיצר מקום.
לסיכום:
מוקדים בודדים היפראנטנסים סובקורטיקלים אשר אינם ספציפיים ואינם מתאימים בפיזור לשינוי דמיאלינטיבי.
מוקד היפראנטנסי בסמוך לחדר הצדדי משמאל באספקט האחורי נראה מתאים לשינוי ישן איסכמי? אנצפלומלצי?
אין עדות לתהליך מיצר מקום, אין עדות לממצא מוקדי נוסף.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח MRI לאחר חשש לאירוע מוחי - תגובה
ד``ר רונית גלעד02/08/2012יש ממצא ישן משמאל אולי קבלת מכה לפני שנים או נפלת וגם זה יכול להיות אחראי לתלונות שלך . בנוסף מספר נקודות שיכולות להיות קשורות לפגיעה מינימלית של כלי דם קטנים יש לעשות ברור לחקרישיות יתר . זה גם יכול ללכת עם התקיפ מיגרנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעשיתי בדיקות קרישת דם לאחר הפלה
אישה בת 2802/08/2012שלום ד"ר רונית,
בהמשך לתשובתך,
עשיתי בדיקות קרישת דם לאחר הפסקת הריון בחודש ינואר השנה,
הבדיקה הראשונה היתה בפברואר, היו לי שתי תוצאות לא תקינות,גבוליות לפי ההמטולוג
LAC-SCREEN-RVVT 48
SCR RV/CONF RV 1.45
הבדיקה השנייה היתה במאי, היו לי אותן שתי תוצאות לא תקינות,גבוליות לפי ההמטולוג
LAC-SCREEN-RVVT 48
SCR RV/CONF RV 1.46
הוא המליץ שרק בהריון אצטרך להזריק קלקסן 40 מ"ג, ללא אספירין, ביום יום אין צורך באף אחד מהם.
עוד דבר שגיליתי היום, אימי אמרה לי שהייתי מאוד קטנה נפלתי חזק וסבלתי מזעזוע מוח,אולי בגיל שנה או שנתיים, האם זה יכול להיות קשור לפענוח? האם שרושמים "ישן" בפענוח מתכוונים למאוד ישן? אין הכוונה למקרה מלפני מספר חודשים? (הייתי במיון בחודש מרץ עקב חוסר תחושה בלשון, ביד ימין, רגל ימין וטשטוש ראייה ובלבול)
בנוסף אני סובלת ממיגרנות פעם בחודש,לפני המחזור בד"כ, הכאבים בערך ליומיים שלושה, די חזקים, לוקחת כדורים להרגעה של RELERT
אודה שוב להתייחסותך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר רונית אודה לתשובה נוספת שלך
אישה בת 2802/08/2012שלום ד"ר רונית,
בתגובה אחת למעלה רשמתי לך פרטים נוספים בעקבות התייחסותך הראשונה לפענוח MRI שלי,
אודה לך על התייחסות נוספת לדברים הנוספים שרשמתי לך
תודה ושבת שלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורות וקפיצות בעיןשירה30/07/2012
שלום, אשמח לחוות דעת רפואית -
אני בחורה בת 22, לפני כשנה אושפזתי בבית חולים לאחר חשד לאירוע מוחי \ מיגרנה (איבוד שדה ראיה שמאלי, נימול בצד שמאל של הגוף ובלשון- המיאנופסיה קראו לזה) - מבדיקות התגלה שיש לי חור במחיצת הלב , אך בשום שלב לא התגלה בוודאות אירוע מוחי. השתחררתי מבית החולים לאחר שבועיים עם מדללי דם למשך שנה ונאמר לי להפסיק לקחת גלולות.
בשבועיים האחרונים אני סובלת מסחרחורות וחוסר שיווי משקל וקפיצות תכופות מאד בעין שמאל.
האם להגיע לבית חולים? לקבוע פגישה עם נוירולוג (דרך קופ"ח זה לוקח לפחות חודשיים ולרופא שטיפל בי זה לוקח גם 5-6 חודשים) ? האם אפשר לחכות עם זה או שזה מצריך בדיקה באופן בהול?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סחרחורות וקפיצות בעין - תגובה
אייל קליין30/07/2012אם מדובר על תופעה חדשה אז אני מציע לפנות בהקדם לנוירולוג. אם התורים ארוכים והתופעה נמשכת ניתן לפנות למיון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נימול בקצות האצבעות בידיים וברגלייםניקה30/07/2012
שלום
חולת סכרת בת 55 לא מאוזנת שנים רבות
לאחרונה מרגישה נימול בקצות אצבעות הידיים והרגליים.
בידיים אף קילוף עור קל בקצות האצבעות
הנימול בא והולך - לסירוגין לפעמים יום ללא ולפעמים כל כמה דקות נעלם וחוזר
שאלתי היא: אם זו נירופטיה היקפית? ואם כן, האם זה הפיך ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נימול בקצות האצבעות בידיים וברגליים - תגובה
אייל קליין30/07/2012ייתכן ומדובר בנוירופטיה אך יש לבצע את הבירורים הנדרשים על מנת לשלול אבנות נוספות. יש לפנות לנויולוג להתחלת הבירור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות CT אגיואריה30/07/2012
אני חולה לב בסיכון גבוה (30%) ובנוסף לאחר cva
נשלחתי לבדיקת CT אגיו של עורקי הצואר, בגלל בעיות חוסר שווי משקל ובעיות ביציבות.
התוצאה ארוכה ולסיכום נכתב:
התרשמות: היצרות קשה בביפורקציה של הקורטיס הימני.
חסימה מלאה של העורק הוורטבלי הימני.
מה הפרוש של התרשמות זו?
האם יש דחיפות בפניה לרופא?
(הרופאה שלי בחו"ל ונקבע לי תור רק לסוף אוקטובר)
אריה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות CT אגיו - תגובה
אייל קליין30/07/2012אני מציע לפנות בהקדם לרופא נוירולוג עם תוצאות הבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התכווצויות, חולשה ועייפותליה28/07/2012
שלום רב,
אני בת 34, מזה שנים ( 4+-) סובלת מחולשה הולכת וגוברת ברגליים ובידיים. לפני כשנתיים ביצעתי EMG שהיה תקין. כל הבדיקות הכלליות תקינות. משקל 75 גובה 174...זה התחיל מנימול והתכווצויות, הומלץ לי ע"י רופא משפחה להתחיל לקחת מגנזיום. אני לוקחת כל יום.( כדורי מגנזיום במיוחד להתכווציות ברגליים) הכאבים מהתכווצויות אכן נעלמו, אך אני עדיין מרגישה "אצבע" קופצת ברגל, או כף רגל מתעוותת בעיקר אם אני נמצאת במזגן. בנוסף, יש לי חולשה גדולה בידיים ( לא מצליחה לאורך זמן להחזיק את הדוש במקלחת מעל הראש) וכו..לפני יומיים היתי צריכה לרוץ בשביל להספיק לעלות לאוטובוס - וברגע מסויים פשוט לא הרגשתי את הרגל. תחושה כאילו הרגליים מצמר גפן.אני מתעייפת המון, שמתי לב שכל הזמן מנסה לשבת , לא יכולה לעמוד באופן ממושך...נרדמת ( הולכת לישון) בכל הזדמנות.סובלת מסחרחורות בקימה, ממש משחיר בעיניים ולוקח כמה שניות עד שאני מתחילה לראות שוב. יכול להיות שמדובר בפיברומיאלגיה/טרשת נפוצה? מה עליי לעשות כעת בשביל לברר ותר לעומק?אילו בדיקות לעבור? תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך- משהו נוסף
ליה28/07/2012לפני כשש שנים באופן פתאומי "נתפס" לי הגב, כאב חד ששיתק אותי לשבוע , עד כדאי כך שלא יכולתי לעלות על המיטה. מאז אני סובלת מכאבי גב ( תחתון) . הייתכן ומדובר בפריצת דיסק אשר גורמת לכל התופעות הללו? איזו בדיקה עליי לדרוש? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה שלא נענתה- בבקשה..
ליה31/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


