מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חוסר שיווי משקלשלומי12/09/2012
שלום , אני בן 29 ומעל חצי שנה אני סובל בתדירות דיי גבוהה מחוסר שיווי משקל,במצבים אלו הגוף שלי נבהל ונכנס לפחד.הרגשת רעד בגוף וזרמים בידיים.מן הרגשה של רפיון שרירים..
נבדקתי אצל רופא אף אוזן גרון אשר טען שהכל נראה תקין.
הניאורולוג עשה לי בדיקות בסיסיות כגון רפלקסים והליכה בקו ישר וכו'...וטען גם כן שהכל תקין.
האם יש עוד אלטרנטיבות בהן אני יכול לבדוק את הנושא? אשמח לקבל חוות דעת והכוונה להמשך טיפול על מנת לשלול עוד אופציות...
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר שיווי משקל - תגובה
ד``ר רונית גלעד14/09/2012לעשות בדיקות דם כולל בי 12 תפקודי בלוטת התריס בדיקות מלאות .
יש גם לבצע הדמיה מוחית פעם בחיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוףדנית12/09/2012
אני כבר חודש סובלת מדי פעם מהרגשה כמו של נימול בפנים לפעמים זה גם מגרד
יכול להיות שהעור יבש כי סך הכול אני מרגישה טוב ואני בת 20.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף - תגובה
ד``ר רונית גלעד14/09/2012נימול בפנים יכול להיות מלחץ אבל גם מסיבות אחרות עליך להבדק אצל נוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ACETYLHOL.RECEPT.A.Bתרצה12/09/2012
קבלתי תוצאה של הבדיקה הנ"ל 0.9 ראיתי שהנורמה 0.0-0.5 מה זה אומר ? אבקש לקבל כל אינפורמציה אפשרית תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ACETYLHOL.RECEPT.A.B - תגובה
ד``ר רונית גלעד14/09/2012מעט מוגבר מופיע בדכ במחלת מיאסטניה גרביס שהיא מחלה של התעיפות שרירים או ראיה כפולה נא להתיעץ עם נוירולוג .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיזינסמיה10/09/2012
שלום, אני בחור בן 34, בריא בדר"כ, אם כי סובל ממיגרנות (תורשתי).
לפני שישה שבועות, התחלתי לסבול מתחושה מוזרה של חוסר שיווי משקל (מדובר בתחושה בלבד, אני לא באמת עומד ליפול) כנראה דיזינס.
זה התחיל באופן פתאומי, באותם ימים היו קצת שלשולים ועצירות לסירוגין, כמו גם עייפות, אבל לא משהו משמעותי, ואני לא בטוח אם יש קשר.
בשבועיים הראשונים התחושה ליוותה אותי לאורך כל היום. לאחר מכן, היתה הטבה מבחינת העוצמה והתדירות, וזה המשיך להופיע "בגלים" - 3 ימים כן 3 ימים לא, לפעמים אני מרגיש את זה למשך כמה שעות ואז זה נעלם לחלוטין. לפעמים זה נמשך יום שלם.
הדבר מפריע לי ומטריד אותי מאוד.
עשיתי בדיקות דם (ספירה, תפקודי כבד וכליות, ,בלוטת תריס, B12), נבדקתי ע"י רופא אף אוזן גרון, ועשיתי גם בדיקת שמיעה - לא מצאו שום דבר.
אני משרת בצבא ולכן כל תהליך הבירורים והבדיקות אורך זמן.
אשמח לקבל חוות דעת, מה זה יכול להיות והכוונה איזה בדיקות כדאי לעשות.
ד"א, קראתי שבחלק מהמקרים, אומרים שזה נובע ממתח, לחץ או חרדה. אני משוכנע במאה אחוזים, שזה לא המצב אצלי.
בתודה מראש, גיל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיזינס - תגובה
ד``ר רונית גלעד14/09/2012עליך קודם כל להבדק עי נוירולוג . ולברר אם הבדיקה תקינה . כרגע איני יודעת מה להמליץ לך .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CAUDA EQUINAיגאל08/09/2012
שלום רב! אובחנתי בבקע של 3 דיסקים L3-S1. אני לא מרגיש רגליים מתחת לברכיים, ואני מאבד מדי פעם את התחושה באזור המפשעה ואיזור פנימי של הירכיים, עם הפרעה בהפרשות וכאבים עזים באזור זה. נשוי ללא יחסי מין כשנתיים. חשד ל-CAUDA EQUINA. יש דבר כזה ש- CAUDA EQUINA מופיעה ל-כי שבוע - אחרי זה שיפור משמעותי לשבועיים-שלושה - שוב החמרה ושוב שיפור. וכך תוך שנתיים. רציתי לשאול אם יש דבר כזה או ל- CAUDA EQUINA מצב תמיד יציב וקבוע? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CAUDA EQUINA - תגובה
אייל קליין09/09/2012לא חייב להיות קבוע בחומרת ואופן הופעת הסימפטומים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורת והקאהרחל07/09/2012
קמתי בבוקר ולא הצלחתי לקום מהמיטה , חולשה עזה אחזה בי והיו לי סחרחורות. לקח לי זמן רב לייצב עצמי עד ישיבה ולאחר מכן הקאתי. אחרי שהקאתי מרגישה קצת יותר טוב אין סחרחורת אך עדיין חלשה ותחושה מוזרה.. כבר מאתמול בערב היו לי תחושות מוזרות וממש מעט סחרחורת אך אף פעם לא ברמה כזאת שאני לא מצליחה לקום מהמיטה . אני בת 40 ובסהכ בריאה. האם זה אירוע מוחי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סחרחורת והקאה - תגובה
אייל קליין09/09/2012רצוי לפנות לרופא מוקדם ככל האפשר. לרוב לא הייתי מאפיין סימפום יחיד של סחרחורות כארוע מוחי אך יש לבצע הערכה מקיפה. ייתכן שחווית סחרחורות על רגע בעיה במערכת הווסטיבולרית, יש לפנות גם לרופא א.א.ג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהמירה05/09/2012
האם ידוע על קשר, אפילו אנקדוטלי, בין נטילת סטטינים ומחלות כגון ALS?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
אייל קליין09/09/2012שמעתי על מספר תיאורי מקרה שדיברו על כך אך אלו כמובן אינם מחקרים מדעיים ואינם יכולים להצביע על קשר סיבתי. מחקר אחד גדול שנעשה לא ראה קשר כזה כיוון שההיארעות של ALS בקרב נוטלי סטטינים לא עלתה על זו שבאוכלוסיה הכללית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דר' יקרהגליה03/09/2012
דר' גלעד שלום רב!
בבדיקת דופלקס עורקי הצוואר אחד התוצאות בקרוטיס פנימי (ica) נמצאו רבדים
טרשתיים הומוגנים במוצא ובחלקו הפרוקסימלי של העורק, זרימת הדם נמצאה תקינה,
אני מאד מודאגת האם יש טיפול .אני רוצה לציין שאני בת 59.
אשמח להבחנתך
בתודה מראש
גליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דר' יקרה - תגובה
ד``ר רונית גלעד06/09/2012בסך הכל הבדיקה תקינה כדאי לשקול לקחת אספירין כטיפול מונע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהQ10
גליה06/09/2012דר' שוב שלום
אני לוקחת באופן קבוע Q10 מזה שנים האם זה מקביל לאספירין?
תודה מראש
גליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טרשת אוטואמונית, בדיקת דם שליליתמשה02/09/2012
שלום,
טרשת נפוצה היא מחלה אוטואמונית,
אם בבדיקת דם לגלוי מחלה אוטואימונית מתקבלת תשובה שלילית, זה שולל את האפשרות שהחולה חלה בטרשת נפוצה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טרשת אוטואמונית, בדיקת דם שלילית - תגובה
אייל קליין06/09/2012לא שולל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צניחת עפעףשירן02/09/2012
אני בן 25 ושמתי לב שבשנה וחצי האחרונות יש לי עפעף אחד שצנח לו, רואים את זה באופן ברור מאוד לעומת העפעף השמאלי שהוא תקין.
זה קרה לאחר שהייתי בתקופה מאוד לחוצה בחיי...
חוץ העפעף אני חושב שהכל תקין.
אני רוצה לדעת האם יש מקום לדאגה ויכול להיות שמדובר במשהו שדורש בדיקה רפואית, או שהכל בסדר וזה רק משהו חיצוני?
אודה לתשובתך בהקדם, תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צניחת עפעף - תגובה
ד``ר רונית גלעד06/09/2012צניחת עפעף בעיקר בזמן עיפות יש לבדוק אצל נוירולוג לשלול מחלת שריר וכד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח של בדיקת מיפוי עצמותאפרת29/08/2012
ערב טוב
אני סובלת חודשיים מכאבים פנימיים חזקים בידיים וברגליים
משבוע שעבר התחיל לי כאב חזק בראש בצד שמאל ובצוואר מכיוון הראש עד הכתף
כל הבדיקות דם תקינות הייתי אצל נוירולוג והוא שלח אותי למיפוי ולבדיקת e.m.g
שעדיין אני מחכה לתור .
תשובת המיפוי עצמות:הודגם מוקד קליטת יתר קטן ובלתי ספציפי באזור הפיזיפורם בכף יד ימין.הממצא הודגם במבט אחד ואינו חד משמעי בנוסף מוקד קטן בגבול לטרלי עליון של גג האורביטה משמאל.
אשמח לדעת מה זה אומר ?מה יש לי ?
תודה מראש ואשמח לקבל תשובה בהקדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח של בדיקת מיפוי עצמות - תגובה
ד``ר רונית גלעד30/08/2012אין לי מושג מה אומר ממצאים קטנים יכולים להיות סימן לדלקת מקומית או אולי משהו אחר כנראה צריך צילום ממוקם לאזוןר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לתשובה
אפרת02/09/2012מהו גג האורביטה משמאל איפה זה ? בראש או ......
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביצוע MRA במקום CTAדניאל29/08/2012
שלום אני בת 30 וב MRI תקופתי שאני עושה כתוב ש "התגלתה הפרעה בזרימה בסינוס סיגמואידלי שמאל , יתכן חסימה - מומלץ השלמה עם CTA" אני די חוששת בגלל הקרינה - *האם לא ניתן לבצע MRA ? *מה ההבדל בעצם בין CTA ל MRA מבחינת תוצאות - ודיוק , תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביצוע MRA במקום CTA - תגובה
ד``ר רונית גלעד30/08/2012בדכ MRA ו CTA יש להם אותה יעילות ניתן לעשות MRA במקום CTA השאלה אם הקופה תאשר לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה+ שאלה
דניאל30/08/2012אני אנסה אך אשמח אם, תוכלי לומר לי / לייעץ לי איזה נימוקים לרשום לרופאה שהפנתה אותי לCTA ולא ל- MRA הן מבחינת חוסר ההבדל בין תוצאות הבדיקה לשני סוגי הבדיקה (כי היא אמרה CTA' השאלה למה...האם זה כי זה מה שנרשם בפיענוח? כלור, נימוק שזה אותו איכות בדיקה לבעייה הספציפית שהם בודקים לבין נימוקים שאני לא רוצה קרינה . המון תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יד ורגל רדומות לאחר החלמה מסרטןTzifim28/08/2012
שלום, אני אחרי תקופה של טיפולים כימוטרפיים לאחר סרטן שד. לאחר הטיפולים עברתי ניתוח כריתת שד והוצאה של 15 בלוטות. הטיפולים הסתיימו לפני חצי שנה והניתוח היה לפני חמישה חודשים ( הMRI יצא נקי). לאחרונה, התחלתי להרגיש שהיד שלי ( זו שבצידה היה הניתוח) רדומה ( נימול וחולשה ביד)- יש ימים שהתחושה הזו חזקה יותר מימים אחרים. הרופאים שלחו אותי לסי טי מוח שיצא נקי, לאחרונה גם הרגל שלי התחילה להיות מעט רדומה באופן קבוע. שאלתי היא: יש סיבה לדאגה? יכול להיות שסי טי לא יעלה על חזרה של הסרטן? לאיזה איש מקצוע כדאי לפנות ( אולי בכלל אין קשר לסרטן שהיה)?  
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יד ורגל רדומות לאחר החלמה מסרטן - תגובה
ד``ר רונית גלעד30/08/2012יש לבצע אמג הולכה לעצבי הידיים והרגלים לשלול שאין פגיעה עצבית על רקע טיפול כמוטרפי ולהתיעץ עם נוירולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רעד באצבע, כבדות ברגל ימיןדנה28/08/2012
שלום רב!
אני בת 25, בריאה בדר"כ.
מאז שהייתי קטנה היה לי רעד קל בידיים.
לאחרונה התחילו לי רעידות של האצבע ביד ימים כך שאני מתקשה למשל בעת הרעידות ללחוץ על העכבר. בנוסף אני מרגישה כבדות של רגל ימין. לפני כמה שנים התלוננתי על כאב בגב התחתון הימני, אך בדיקות שנעשו (לא זוכרת איזו) שללו בעיה כלשהי.
אני מתעמלת לעיתים קרובות בחד"כ (אופני ספורט וסטפר בעיקר).
האם ייתכן שהכאבים בגב מפעם קשורים לכך? ומה המשמעות של רעידות באצבעות יד ימין?
תודה רבה,
דנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רעד באצבע, כבדות ברגל ימין - תגובה
ד``ר רונית גלעד30/08/2012יש רעד שמופיע בפעולה או תנוחה מסוימת והוא יכול להיות על רקע משפחתי או מסיבה לא ברורה כדאי להבדק אצל נוירולוג .
בעיות בגב מפעם יכולים להיות ולהשליך גם על עכשיו .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מאיזה מינון קלונקס תורם לסדיציה,נוגד חרדה ומרגיע מצבים נפשיים?ד``ר רונית גלעד28/08/2012
מאיזה מינון קלונקס תורם לסדיציה,נוגד חרדה ומרגיע מצבים נפשיים,ומאיזה מינון הוא מיועד להפרעות נורולוגיות,כלומר איפה קו התפר,מינון פסיכיאטרי-מינון אנטי אפלפטי.?שאלה שנייה האם תרופה פריזיום יותר חזקה או פחות חזקה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר רונית גלעד30/08/2012פריזיום היא תרופה מצאותה משפחה של הקלונקס אבל יותר עוזרת להתקפים אפילפטיים . קלונקס אין לו גבול שחלקית עוזר לזה או לזה . ברגע שהוא מרגיע הוא גם עושהנ דכוי למוח ולכן מוריד התקפים אפילפטיים .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתכווציות בשרירי הפנים הלשון צד ימי
גרינהיים זיוה03/04/2013ביתי בת 26 סובלת כבר שנתייןם מהתכווצויות פיתאומיות בשרירי הפנים בצד ימין ,ועיוות כל צד ימין ווקושי בסגירת הפה והפעלת הלשון, כתוצאה מכך חוסר יכולת לדבר, ההתקף נמשך כשעתיים ביצעה בדיקות MRI , ראש ןביופסיית שרירים ועוד בדיקות רבות עדיין ללא פתרון. למי ניתן ליפנות דחוף ביותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)


