מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ריטאליןליאור22/11/2012
שלום, אני סטודנטית בת 24, סובלת מADHD
אני נוטלת בקביעות ריטאלין. בעבר נטלתי במינון של 30 מ"ג, אולם לאחרונה הנוירולוג העלה את המינון וכיום אני נוטלת 40 מ"ג. שאלתי היא, האם יש קשר בין משקל הגוף לבין תופעות הלוואי של הכדור? גובהי 1.65, משקלי 54 ק"ג ומאז התחלתי ליטול 40 מ"ג, אני מרגישה חולשה ועייפות בלתי פוסקות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפסיקי במידית לקחת ריטאלין
אבי24/11/2012תראי מה אומר הדר' ריקארדו שטיינברג על כך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהריטאלין - תגובה
ד``ר רונית גלעד28/11/2012זה לא כל כך הקשר בין משקל הגוף למינון אבל התופעות לואי כנראה מהעובדה שמינון הריטלין גבוה מדי בשבילך ואני ממליצה להורידו בחזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גידול???יוני22/11/2012
שלום
כבר איזה חודש וחצי יש לי הרגשה קצת מוזרה בראש.
כאילו כל שניה הולך להתחיל לי כאב ראש אבל זה לא מגיע לזה. זה מתבטא לפעמים בהרגשה של לחץ במצח ומאחורי הראש.
עשיתי בדיקות דם הכל היה תקין. הייתי אצל הנוירולוג אתמול שאמר שהבדיקה הנוירולוגית שלי תקינה.
השאלה שלי היא האם בדיקה נוירולוגית תקינה שוללת כמעט לגמרי גידול במוח?
הסיפור שלי נשמע כמו גידול?
ראוי לצייו שאני נמצא בלחץ בתקופה האחרונה.
תודה,
יוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אגב אני בן 27
יוני22/11/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגידול??? - תגובה
ד``ר רונית גלעד28/11/2012כאביר אש לעיתים קרובות נגרמים מלחץ נפשי אבל אם הם לא עוברים והכאב ממשיך כדאי לבצע סיטי מוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טקסיה טלנגיאקטזיהירון20/11/2012
איך אפשר לבדוק אטקסיה טלנגיאקטזיה?, אחרי שהילד נולד בעזרת בדיקות דם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - חסימה בורידים של המוחאל20/11/2012
שלום רב, חמותי לפני כשבוע אושפזה ותוך מספר ימים היא כבר במצב אשר אינה מסוגלת לשלוט בצרכים שלה, אינה מסוגלת לדבר יותר משתי מילים. נדמה כי מבינה מה מתרחש בסביבתה, אבל איבדה יכולת מילולית. לפי הבנתי בMRI מצאו כי נוצרה חסימה בורידי המוח. האם ישנה אפשרות להסבר תופעה זאת ובנוסף האם ישנו טיפול או ניתוח בכדי להחזיר אחורה את הגלגל, או האם ישנו רק טיפול אשר מעקב הדרדרות ומה הוא הטיפול. בברכה, אל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חסימה בורידי המוח
אל20/11/2012למה לא עונים לי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא עונים לי
אל20/11/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איבוד שליטה ומלחמה בכךליאור14/11/2012
שלום,
האם איבוד שליטה בעקבות שתייה של סם (שניתן לא בידיעה)
ומלחמה גדולה במצב
עד שעבר
יכולה לפגוע במוח? ובזכרון?
האם זה יכול להגביר חרדות , דאגנות ולעורר דכאון לאורך שנים אחרי המקרה?
אשמח לדעתכם ולהמלצה על בידוקת/טיפול
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איבוד שליטה ומלחמה בכך - תגובה
ד``ר רונית גלעד15/11/2012אם זה חד פעמי בדכ לא גורם להפרעה קבועה אלא המצב זמני בלבד . אם השמוש לאורך זמן זה יכול לגרום למצבים נפשיים חולניים ונזק קבוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיווי משקלליאור14/11/2012
שלום,
אני בת 36
כבר כ10 שנים ישנה תופעה שבאה והולכת
סוג של איבוד שיווי משקל ופחד של עילפון
ברוך השם, הכל בסדר, לא היה עילפון (ח"ו)
אך התחושה מפחידה ולא נעימה ברגעים שהיא שם
לפעמים זה נעלם להמון זמן (חודשים)
ולפעמים זה קורה כמה פעמים בשבוע
אשמח לדעתך
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיווי משקל - תגובה
ד``ר רונית גלעד15/11/2012הרגשה של כמעט עלפון יש צורך לעשות ברור כולל ברור נוירולוגי וכן ובעקר ברור של הלב כולל הולטר לב ואקו לב וכן בדיקה נוירולוגית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום!! בבקשה אם אפשר תשובה מהירהספ14/11/2012
אני נמצאת בחו"ל (איסטנבול)
אני בת 22
לפני יומיים נסעתי פה במיניבוס, בזמן הנסיעה השענתי את הראש על החלון
ואז נכנס בנו רכב בצד של האוטו
בצד שהשענתי עליו את הראש
קיבלתי מכה יחסית חזקה בראש, בצד של הראש באיזור הרקה
אך לא הייתה שום תגובה של הגוף (לא הקאה, לא בחילות, לא סחרחורות, ולא איבוד הכרה)
כעבור שעה לקחו אותי לבית חולים עברתי בדיקה ע"י נוירולוג (ללא צילום) רק בדיקה נוירולוגית + לחץ דם, ואישונים, והכל תקין
אך לפח מה שהבנתי הסימנים יכולים להופיע אח"כ... אני בלחץ נוראי
האם יש סיבה לדאגה? המכה הייתה יחסית חזקה
בתודה מראש
ספיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים?
ספ17/11/2012בבקשה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ספ18/11/2012אני כמה ימים לאחר התאונה ויש לי כאב בצד של המכה... תחושת אי נוחות בכל הצד של המכה... ובאזור האוזן
מה כדאי ומומלץ לעשות ?.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
אייל קליין19/11/2012כאבים באזור המכה בהחלט מובנים, ייתכנו גם כטבים מפושטים יותר לכיוון הצוואר. בכל מקרה של החמרה בסימפטומים או שאין הקלה יש לפנות לבדיקה חוזרת אצל נוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
ספ19/11/2012הייתי כבר פעמיים אצל נוירולוג.. והוא אמר שהכל נראה תקין ואין סיבה לדאגה,
יש כאבים, אך לא חמורים כל כך... והדרגה משתנית
בעיקרון , זה אמור לעבור?
או שיכולה להיווצר בעיה כרונית?
באמת שמבחינת תפקוד הכל כרגיל,ולא היו סימנים קיצוניים...
אני רק קצת דואגת מהחמרה פתאומית...או שישארו לי הכאבים (אפילו שהם נורא חלשים)
ויש כבר קצת שיפור בתחושה
תודה רבה על התשובה וההתייחסות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה - תגובה
אייל קליין19/11/2012אפשר לבקש גם הפניה לפיזיותרפיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פגיעה בעצב אינטרקוסטלי???שירה14/11/2012
אייל שלום רב,
אני פותחת הודעה זו כהודעה חדשה ולא כהודעת המשך להודעותיי הקודמות, בענין תחושת זרמים/נימולים בשד שמאל (ראה בבקשה מייל אחרון שלי בנושא אליך) מכיוון שרציתי אם תוכל להשיב לי לשאלה : האורטופד אמר לי שהבעיה שלי כנראה היא עצב אינטרקוסטלי ולא בעיה אורטופדית.
שאלתי היא מה הסימפטומים של עצב אינטרקוסטלי? והאם התיאור שלי עונה על בעיה כגון עצב אינטרקוסטלי. ולמי פונים בענין זה? ומה הטיפול?
להזכירך, תחושת זרמים/נימלולים בשד שמאל עם תחושת כאב דוקר חד בתוך השד לכיוון הפיטמה.
אנא תשובתך!!!!
תודה רבה מראש!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פגיעה בעצב אינטרקוסטלי??? - תגובה
ד``ר רונית גלעד15/11/2012אני לא יודעת מה בדיוק הרגשותיך . בכל מקרה עצב אינטרקוסטלי זה עצב שעובר בין הצלעות ולכן גם הכאב צריכ להיות לאורכ העצב כלומר מתאים לרווח שבין הצלעות . לכן רק רופא שבודק אותך יכול להחליט אם מדובר בעצב אינטרקוסטלי או לא . הכאב יכול גם לנבוע מבעיה גבית בגובה די 1- די 6 ולכן יתכן ויש מקום לבצע מרי בגובה זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך-בבקשה שאלות הבהרה
שירה15/11/2012ד"ר רונית גלעד שלום רב,
תודה רבה לתשובתך.
מכיוון שאני מאד סובלת, אנא תשובתך וסבלנותך האדיבה.
רציתי לציין כי מה שאני מרגישה כבר קרוב לחודשיים זה נימולים/זרמים באופן קבוע ותמידי בשד השמאלי וכן לחץ באזור הצלעות לכיוון בית השחי.
כמו כן נוקשות בצוואר וכשאני מפנה את הצוואר לצד שמאל יש לי כאב בחוליות הגב העליון. (כאב נסבל).
כירוג שד שבדק אותי הפנה אותי לאורטופד אשר אמר שיכול להיות פגיעה בעצב אינטרקוסטלי.
הייתי גם אצל רופא נוירולוג אשר אמר שמבחינה נוירולוגית הבדיקה תקינה.
האם הנוירולוג לא יכל לדעת האם זה עצב אינטרקוסטלי?
אני מבינה ממך כמובן שרק רופא שבודק יכול להגיד אם זה המיקום של פגיעה בעצב אינטרקוסטלי, אך במידה והאבחנה של האורטופד לגבי המיקום נכונה של עצב אינטרקוסטלי, האם יכול להיות שזה יגרום לי לתחושת נימולים/זרמים לשד? זו השאלה שלי.
בכל אופן האורטופד אמר שזו לא בעיה אורטופדית ולכן לא נתן לי לבצע בדיקות נוספות.
שאלתי הנוספת היא למי אני צריכה לפנות ? לאיזו תחום ברפואה? מי מאבחן דבר כזה? .מי ייתן לי בדיקת MRI מכוונת?
תודה מראש על סבלנותך.
ב ב ר כה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההייתי אצל נוירולוג-אנא תשובתך
שירה18/11/2012ד"ר שלום רב,
עוד בטרם ענית לשאלות שלי לגבי סימפטומים של כאב של עצב אינטרקוסטלי,
ניגשתי היום לנוירולוג, אשר בדק ואמר שזה לא נראה לו פגיעה של עצב אינטרקוסטלי, ולא נראה לו שי שלי פגיעה עיצבית.
שאלתי היא האם יתכן נימלולים/זרמים/רטט באזור החזה העליון ושד שמאל שאינם קשורים לעצב?
מה עוד יכול לגרום לסימפטומים כאלו כמו פגיעה של עצב ושאינו עצב?
למי אני יכולה לפנות עם הבעיה הזו אם כך?
אורטופד אומר שזה לא בעיה אורטופדית, כירורג שד אומר שלא בעיה של שד, נוירולוג אומר שזו לא בעיה נוירולוגית אז אני נשארת שוב ללא אבחנה ו/או טיפול.
מה אפשר לדעתך לנסות לבדוק?
לגבי עמוד שדרה גבי D1-D6 כפי שהמלצת לבצע MRI, האם יתכן בעיה בעמוד שגרה גבי בלא שארגיש משהו? איזשהו כאב בגב? מה גם שהאורטופד אומר שזה לא בעיה אורטופדית?
אנא סבלנותך ותשובתך.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ בראש ובחילותאלירן14/11/2012
היי אני פונה בפעם הראשונה בשאלה לפורום שכזה בתקווה שפה אני ימצא את התשובה שאני כל כך מחפש , אז ככה אני בן 28 שסובל מלחצים בראש ובחילות במשך קרוב ל8 שנים עשיתי כבר את כל הבדיקות האפשריות (סיטי ראש , MRI , בדיקות דם . ואפילו גסטרו וכו' ) והכל יצא תקין יש לציין שהלחצים בראש באים והולכים כרצונם אין שום לוגיקה במשך ההתקף או עוצמתו , בין היתר אני הובחנתי כסובל מהתקפי חרדה והייתי בטוח שהלחץ בראש מגיע כסימפטום של לחץ נפשי אך לא כך הדבר משום שאני כבר חודשיים עם שילוב של קלונקס וציפרלקס שהעלימו כמעט לחלוטין את הסימטומים של החרדה אך הלחץ בראש והבחילות לא עוברות מה לעשות עזרו לי בבקשהה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדיין לא קיבלתי תשובה
אלירן14/11/2012בבקשה תענו לי אני על סף יאוש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחץ בראש ובחילות - תגובה
ד``ר רונית גלעד15/11/2012עליך להתיעץ עם הרופא שלך על מנת שהנוירולוג שלך יאבחן האם מדובר בהתקפי מיגרנה או בהתקפים של כאבי ראש שנקראים TENSION H כלומר התקפים של כאבי ראש על רקע מתח נפשי לכל אחד מהאבחנות הנל יש סימנים אופינים שרק לפי התאור של התלונות שלך הרופא יוכל להחליט על מה מדובר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהלורן14/11/2012
אני לא יודעת אם אני שואלת את השאלה במקום הנכון(אם לא אשמח אם תפנו אותי לפורום המתאים).
אני בת 26 ,סבלתי במשך מספר חודשיים מכאבים בראש בצד השמאלי,בשבועיים האחרונים בנוסף לכאב ראש יש לי כאבים איומים בכל איזור העורף,צוואר,באחורי הראש,וזה ממשיך להתפשט גם לאיזור הגב יש לזה תחושה של דלקת בכל האיזור האחורי של הגוף מאחורי הראש עד אמצע הגב.אני מורחת משחות אבל ללא שיפור. הייתי אצל רופא משפחה שלצערי לא ממש הסביר ממה זה נובע הוא נתן לי מרשם לתרופה בשם אורקקוסיה.הבנתי שזו תרופה מאוד חזקה האם מומלץ לקחת?(מותר לבצע פעילות גופנית בזמן לקיחת הכדורים או שאין קשר?)זו באמת יכולה להיות דלקת?אשמח לדעת מה הסיבה לכל הכאבים האלה.תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
אייל קליין14/11/2012הכאבים יכולים להיגרם מעומס ומתח של שרירי הצוואר. אין בעיה עם פעילות גופנית וארקוקסיה. מומלץ לגשת לאורטופד ולבקש הפניה לפיזיותרפיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופהדני12/11/2012
שלום אני בן 32 מזה כשלושה שבועות אני מרגיש חולשה סחרחורות באות ונעלמות, אני מתעייף מהר, תחושה מוזרה כמו כבדות בראש צד ימין, כמו כן כבדות לאורכו של כול הגוף צד ימין (כאילו משהו מושך אותי לצד ימין) אתמול היו עקצוצים בחציו הימני של הלשון. שבוע שעבר הייתי מאושפז במחלקה נויירולוגית עשו לי סיטי שיצא תקין פרט לבלט דיסק אחורי C6-C7 וימני בינוני עם לחץ קל על השק הטקלי ומוצא השורש מימין. לאחר מכן עשו לי MRI מוח + ע"ש צווארי והתוצאה הייתה במוח: "בסדרת FLAIR הודגם מוקד היפראינטנסי קטן בקורפוס קלוזום משמאל בצמוד לדופן של החדר הלטרלי השמאלי. בסדרת DWI קיים רושם למוקד היפראינטנסי קלוש באזור. משמעות הממצא איננה ברורה, יתכן מוקד לא ספציפי". - אני לא מבין מה יש לי. ולגבי הצוואר - אותה תשובה של הסיטי. אשמח אם תסביר לי את התשובה של הMRI מוח. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים לי על השאלה?
דני14/11/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה דחופה - תגובה
ד``ר רונית גלעד15/11/2012במרי מוח יש מוקד שטיבו לא ברור האם זה היה תמיד או מדובר בממצא חדש והאם זה מתאים לתלונות שלך זה אתה חייב לשמוע מרופא הנוירולוג שלך . בכל מקרה ממצא כזה יכול להיות או על רקע של פגיעה בודדת בכלי דם ולכן יש לעשות ברור לכוון בדיקות דם של קרישיות יתר או יכול להיות על רקע של דלקת או יכול להיות כלום שכך נולדת עם זה . לכן יש צורך בהמשך ברור ולברר עד כמה זה קשור לתלונות שלך כי גם יתכן שאין כל קשר .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם אלו תסמינים של טרשת נפוצה?
דני17/11/2012ד"ר רונית גלעד תודה על התשובה, רציתי לשאול אם לדעתך יש כאן חשד לטרשת נפוצה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר רונית בבקשה תשובה לשאלה הזו
דני18/11/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא עונים לי?
דני20/11/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהדן12/11/2012
שלום כיצד יודעים בוודאות שבדיקת emg שרשום פגיעה עיצבית נירופתית קשורה ב 100 אחוז לסכרת שאני סובל נשלחתי בגלל כאבי רגליים מוחולשה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
אייל קליין14/11/2012לבדיקה יש מופע אופייני לסוגי בעיות שונים, לרוב ההתאמה היא טובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי מיגרנותלי11/11/2012
היי אני סובלת מהרבה כאבי ראש יחסית קלים ולעיתים גם ממיגרנות שאובחנו ע״י ניורולוג שנתן לי את הכדור רילרט 40 מג.
בדרך כלל לכאב ראש קל יחסית אני לוקחת אקמול פוקוס ואם אני תופסת את זה בזמן זה מקל. אחרי כשעתיים או שלוש שאני מבינה שזה לא עזר ומדובר בכאב ראש חזק ומרגיש כמו התחלה של מיגרנה אז אני שוקלת לקחת את הכדור שקיבלתי מהניורולוג (שאגב עדיין לא ניסיתי אותו) וכתוב בעלון לא לקחת אותו בזמן או 24 שעות לפני או אחרי שימוש בתרופות מקבוצת ארגוטמין לטיפול במיגרנות.
חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי האם מותר לי בערך כשלוש או ארבע שעות לאחר לקיחת כדור אחד של אקמול פוקוס לקחת כדור של רילרט? האם בכלל אקמול פוקוס נכלל בקבוצת התרופות הללו?
אשמח לתשובה בהקדם..
תודה והמשך יום נעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוץ מכדורים
יפעת12/11/2012היי
האמת אני לא מכירה את הכדורים האלה אבל אני ממליצה לך לשקול טיפולים נוספים. שמעתי מחברה על רופאה טובה בתחום, כדאי ללכת לבדוק, ששמה דר דיין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לגבי מיגרנות - תגובה
ד``ר רונית גלעד15/11/2012בחולה מיגרננה אין לקחת תרופות פשוטות לכאבי ראש לא אקמול ולא כל כדור אחר . איך שמתחיל הכאב יש לקחת רילרט בלי לחכות לראות למה מתפתח בגלל לקיחת כל כדורי האקמול וכו תדירות ההתקפים מתגברת .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהר.ר11/11/2012
שלום רב,
טופלתי ביומירה עקב דלקת פרקים ספחתית היה שיפור ניכרבפרקים אך לאחר כחצי שנה לפתע הופיעו תופעות של נימול,הליכה על ביצים הרדמיות ידיים ויותר תחושה של שרירים תפוסים בירכיים.
הטיפול התרופתי הופסק- נעשה
EMG תסמונת לכידה אולנרית במרפק דו צדדית וכן תמונה נוירופיזיולוגית המתאימה לפולינוירופתיה מוטורית וסנסורית ככל הנראה בעיקר דמיאלינטיבית.
מאז אין מוצא לכאבים ,לעיפות לתחושה האי נוחה.בבדיקה אמרו יעבור עד שנה .....
השבוע קבלתי אישור ל ARAVA כתחליף ליומירה
אשמח לשמוע כוון, מחשבה
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר רונית גלעד15/11/2012אם יש נוירופטיה יתכן על רקע טיפול תרופתי ניתן לטפל בסימפטומים עי כדורים לכאבים כמו סיבמלתה או ליריקה .. בכל מקרה יש צורך לבצע ברור לגבי הנוירופטיה אולי היא נובעת מבעיות אחרות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה אין מענה לשאלות?שואלת08/11/2012
שאלתי לפני שבועיים ודילגו על שאלתי כמו על רבות אחרות - אני מעתיקה ואודה על תשובה.
שלום
בן משפחתי בן 78, בריא בדר"כ. עבר ארוע מוחי לפני כשנה. מאז הארוע נוטל פעם על סמך מה מחליטים לתת אספירין או פלביקס? אני קוראת שפלביקס הוא כדור מתקדם יותר. האם לא כדאי לעבור לנטילה קבועה שלו? (גם במימון פרטי, זה לא שיקול בנושא כזה).
בנוסף הוא מקבל סטטור 10 מג. הוא אינו במעקב של רופא מטפל, אלא רק מרחוק, מגיעה אחות לבדיקות דם - פעם בחצי שנה ואני בקשר עם הרופא משפחה טלפונית בנגוע לחידוש מרשמים. האם הוא צריך להיות במעקב של נוירולוג? או רופא שיגיע לבית ויבדוק אותו (כמעט 8 חודשים שלא נבדק כלל כולל כשהתשחרר מבי"ח).
סופשבוע מצוין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה אין מענה לשאלות? - תגובה
אייל קליין14/11/2012לגבי פלביקס- יש להיתייעץ עם הרופא המטפל.
אם מצבו יציב ואין בעיות מיודות ביקורת פעם בשנה אצל נוירולוג מספיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


