מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איבוד תחושה בידיים וברגלייםמאור11/07/2012
לפני כיומיים עישנתי סם פיצוציות כלשהו שהשפעתו הייתה זרמים בגוף ואובדן תחושה בידיים וכו' - שמתי לב שהחומר חזק וגרם לי גם לאי יכולת לזוז וממש לא הצלחתי להחזיק דברים.
עכשיו עברו יומיים וכשאני מנסה לגעת בחפצים ודברים אני מאבד תחושה בכף היד והאצבעות ומרגיש מן נימול כזה , התחושה חוזרת לאחר כמה שניות , אך ממשיכה להתרחש כל פעם מחדש למשך כל היום. יש לציין תחושה דומה בכפות הרגליים
אני מפחד שנגרם לי נזק בלתי הפיך ושכל החיים זה ימשיך ככה , האם סביר שהתופעות יעברו ?
נבדקתי על ידי נוירולוג הבדיקה תקינה .
אילו בדיקות צריך לעבור ?? איך ניתן להסביר את התופעה והאם היא חולפת.
אשמח למידע ועזרה.. זה מאוד מאוד מלחיץ אותי ! נהיה לי חרדות מזה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איבוד תחושה בידיים וברגליים - תגובה
ד``ר רונית גלעד12/07/2012יש להמתין עוד מספר ימים קרוב לודאי שהתופעות יחלפו ואין סיבה לדאגה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ראייה לקויה וכאבי ראש בצפייה במחשבלינוי11/07/2012
שלום רב,
אני סובלת ממגרנות אבל אחת לחצי שנה, והן לא כוללות קשיים בראייה בכלל (רק כאבי ראש והקאות).
אני חיילת בחיל המודיעין וחלק מרכזי מעבודתי הוא שהות מרובה מול המחשב (לפחות 10 שעות ביום).
לאחר בערך 6 שעות מול המחשב אני מתחילה לראות נקודות שחורות שמתרבות משנייה לשנייה (כמו לאחר שמסתכלים על השמש בחדר סגור) ואז מתחיל לי כאב ראש חזק מאוד, יותר חזק מזה של המיגרנות שיש לי.
זה התחיל לי כלפני שלושה שבועות בערך וחוזר כל יום בשעות יחסית קבועות (אני בתפקיד מזה שלושה חודשים).
בנוסף, לאחר בדיקת עיניים נודע כי יש לי צילנדר, לאחר שעשיתי משקפיים וניסיתי לשבת שוב מול המחשב, כל הסימפטומים עדיין חזרו זה לא עזר.
אשמח לקבל יעוץ כלשהו זה חשוב לי מאוד כי אני פשוט לא מצליחה לתפקד.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ראייה לקויה וכאבי ראש בצפייה במחשב - תגובה
אייל קליין11/07/2012ממליץ לפנות לאורטופד על מנת להעריך האם מקור הבעיה הוא צווארי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צווארסיגלית11/07/2012
שלום, מדוע יש לי החמרה קשה לאחר עיסוי בצוואר ולאחר שחייה?
תמיד לאחר עיסוי בצוואר אני לא יכולה לישון כל הלילה בגלל שהכאבים בצוואר מחמירים לי וגם מחמירים בצוואר הרעידות החזקות. בעקבות העיסוי היה לי החמרה קשה ברעד ובכאב בצוואר. היה לי תחושת כובד גדולה בצוואר. הרגשתי לאחר העיסוי סחרחורת בלילה היו לי גם כאבים חדים מאוד בראש והרגשתי שאני נחנקת והיו לי דקירות בראש.
ואותו דבר גם בשחייה - לאחר ששחיתי התגברו הרעידות והיו לי כאבי תופת בצוואר - על מה זה יכול להעיד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מסקנות וסיבות אפשריות
יוסי11/07/2012כנראה שעמוד השדרה הצווארי שלך במצב לא טוב בלטי דיסק וכו.
א. להפסיק עיסויים בצוואר זה יכול רק להזיק
ב.להפסיק שחייה שבה מסובבים את הצוואר.
ג.אם הכאב נמשך ויש הקרנות לידיים או לרגליים למשך חודש ויותר לבקש לעשות
בדיקת דימוי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצוואר - תגובה
אייל קליין11/07/2012ראשית אם עיסוי בצוואר גורם לך לתגובה משמעותית כל כך בכיוון השלילי אז כמובן שצריך להפסיק מייד לעשות את סוג הטיפול הזה. שנית רצוי כמובן להתייעץ עם אורטופד על מנת להעריך מהו מקור הבעיה. ידוע שבעיות צוואריות יכולות להתבטא גם בכאבי ראש וסחרחורות אך יש לבדוק אם זה באמת המקור. קיים קשר נמוך בין הדמיה לבין המצב הקליני (כאבים חמורים לא בהכרח יתבטאו בצילום וההיפך מצב בעייתי בצילום לא בהכרח יתבטא בכאבים) ולכן לא הייתי ממהר לבקש צילום רנטגן כיוון שזוהי בדיקה הכרוכה בחשיפה לקרינה אלא אם האורטופד שיבדוק אותך ימליץ על כך. יש לזכור גם כי פריצות דיסק אינן נראות בצילום רנטגן ובכל מקרה מהוות חלק קטן מאוד מבעיות עמוד השדרה שלנו (מדברים על זה יותר ממה שזה באמת קורה...). לא ציינת בת כמה ומה בדיוק הבעיות שאת סובלת מהן את ולכן קשה לתת כיוון אבחנתי. לדעתי בפגישה עם האורטופד יש לשקול הפניה לפיזיותרפיה, שם יוכלו לבצע הערכה פיזיקאלית מקיפה ולעזור לך בבעייתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חייבת עזרה !!אלינור10/07/2012
פני כחצי שנה אמא שלי סבלה מורטיגו .. ואישפזו אותה בבית חולם לאחר שזה החמיר חששו שזה אירוע במוחח הקטן לאחר בדיקות מקיפות ואמ אר אי וסיטי של כל הגוף התוצאות יצאו טובות חוץ מאשר שמצאו שומן או ציסטה בריאה אשר היא פיחדה ללכת לבדוק את זה
איך זה מתקשרלפורום הזה אז אנ י אתחיל לספר
במהלך ה3 חודשים האחרונים אמא שלי לא פעילה חברתית (וזה אף על פי כן הייתה לפני מאוד פעילה חברתית ונוסעת לטיולים ומטיילת ) עכשיו היא יושבת בבית(היא עדיין עובדת ) מהעבודה לביתללא כל פעילות
חלשה מאוד
נופלת הרבה (מין תחושת רעד ברגלייים ועד נפילה שאן לה שליטה על כך) כאבים בידיים עד כדי כך שהיא אומרת שהיא לא מרגישה ולא יכולה להקליד במחשב או לעשות כל פעולה פשוטה כמו להחזיק עט הכתב שלה נהיה חרטומים עד כדי כך שלא מצליחה לפתוח קופסא של נס קפה ,אפטיות, אגואיסטיות, מעשנת הרבה
בדקנו באין ספור רופאים וכו7לם אומרים שמבחינה בריאותית היא בסדר
נירולוג אף אוזן גרון קרדיולוג בדיקות דם
אני מרמינה שזה מחרדה כי עברנו אני והיא זוועות שאבא שלי נפטר הוא נפטר בבית (התפוצץ לו הוריד הראשי בצוואר 9וראינו אתץ כל המחזה לנגד עיננו וכן עברנו איתנו שנים קשות של המחלה(סרטן) עכשיו היא מסתובבת עםתחושה שיש לה מחלה בגוף
זה דיכאון??
יכול להיות סיפטומים כאלה של חוסר איכפתיות עצמי חוסר תיאבון רעד חולשה עד כדי נפילה
היא לא מעוניינת ללכת בשום אופן למיון
אשמח אם תעזרו לי ואם תוכלי להמליץ על טיפול כל שהו או על רופאאא
בהמשך למה שרשמתי לקחנו את אמא שלי לאחר נפילות מרובות לבית החולים בדקו אותה שם . בדיקות דם א.ק.ג ובדיקת נירולוג ממצאים לא נמצאו
אמא נשלי מתלוננת על כאבים בידיים(אין לה תחושה בהם השרירים טובים ) מבחינ ת כוח יש לה
אבל היא הולכת מקבלת חולשה ברגליים ונופלת מאנחנו ממש מפחדים שיחררו אותנו מהביתחולים איך שבאנו לעלות למונית היא נפלה(ואיבדה את הכרתה ) חזרנו שוב למיון ושוב עשינו בדיקות CT לראש ולחזה והרופא אמר שיחש בעיה במוחון הקטן פגיעה צרבלארית . ושבאישפוז שהייתה מצאו בלוטת ליפה מוגדלת בריאות ושלחו אותה לבדיקה אשר לא הלכה ... יש קשר בין העיניין של הריאה לזה שהיא נופלת???
חייבת עזרה דחוף כבבר אובדת עצות ומאוד דואגת לאמא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חייבת עזרה !! - תגובה
אייל קליין11/07/2012אין קשר לריאה, יש קשר ישיר לבעיה במוחון. אני מציע לפנות לרופא המשפחה על מנת שיפנה למסגרת שיקומית כלשהי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אירוע מוחי לאבא שלינילי09/07/2012
אבא שלי בן 66 אחרי 4 אירועים מוחיים. מהראשון הוא יצא בסדר. בשני הוא היה מאושפז בביה"ח שבועיים ואח"כ נשלח לשיקום במשך חודש וחצי. הוא חזר הביתה ולא הסכים לעזוב את ההליכון שלו. מאז הוא לא חזר לעצמו. הוא לא מוכן ללכת בלי ההליכון. הוא לא מסוגל לנהוג/לרקוד/ללכת לטייל ברחוב וכד'. רוב הזמן הוא יושב בבית (מלבד 3 פעמים בשבוע שהוא יוצא לאיזה מועדון למשך כמה שעות) ורואה טלויזיה. בקופ"ח לא מכירים בו כסיעודי, כך גם בביטוח לאומי. הוא נכנס לדיכאון ולא מוכן לקבל מאיתנו עצות. ההורים שלנו גרושים כבר כמה שנים, ובת זוגתו בשנים האחרונות גם עזבה אותו..... מה עושים???? לאן לפנות ???? אשמח לקבל כל עזרה/יעוץ/הכוונה מכל מי שרק יכול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אירוע מוחי לאבא שלי - תגובה
אייל קליין11/07/2012שלום רב
לא לגמרי הבנתי מה השאלה.
ארוע מוחי, ובוודאי ארועים חוזרים מהווים טראומה משמעותית לגוף ולנפש ולכן חשוב לנסות ולתמוך באביך ככל האפשר. לעיתים אנו רואים שינויים התנהגותיים לאחר ארוע מוחי כתוצאה מהפגיעה המוחית עצמה, לעיתים מדובר בדיכאון, לעיתים מדובר בחרדה וכו'. בכל מקרה חשוב לנסות ולתת טיפול רב-מקצועי על מנת לתת מענה למגוון הבעיות. הדבר מעט קשה לביצוע בקהילה אך בהחלט אפשרי. צריך להיעזר ברופא המשפחה, נוירולוג, פסיכיאטר במישור רפואי-תרופתי, רצוי לפנות לפיזיותרפיה ו/או ריפוי בעיסוק על מנת לנסות ולהמשיך את תהליך השיקום במישור הפיזיקאלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאן להמשיך לאחר MRI.שאלה שלא נענתהא.ש09/07/2012
שלום רב
כחודשיים לאחר לידה שלישית.
סובלת ממיגרנה עם אאורה מגיל 12 בערך עם תדירויות משתנות של פעם בשנה ולפעמים אף הפרשים גדולים יותר.
במהלך ההריון האחרון מחודש שישי סבלתי(זו פעם ראשונה שסובלת מכך בהריון) מהתקפים שקרו בהפרש של שבועיים(של אאורה) כמו כן כאבי ראש וסחרחורות כמעט על בסיס יומי.התייעצתי עם נוירולוג באופן פרטי ששלח אותי לבצע MRI ללא חומר ניגוד אותו ביצעתי בחודש שמיני והיה ללא ממצאים.
נאמר לי על ידי הנויורולוג כי ככל הנראה בגלל ההריון ההתקפים הוחמרו ונוספו להן הסחרחורות ורוב הסיכויים כי יעברו לאחר הלידה.מאז ההתקף האחרון בחודש שמיני לא סבלתי מאאורה אך ממשיכה עדיין לאחר הלידה לסבול ממיגרנות/כאבי ראש קלים ומה שיותר מציק הוא הסחרחורות עם לחץ שיש לי מעל העיניים(תחושה של עייפות וכאילו העיניים נעצמות).איני יודעת מה לעשות היות והMRI יצא תקין ומעשה גם בירור עם אא"ג שלא העלה ממצאים. האם יש לפחות משהו שאני יכולה לעשות בנוגע לסחרחורות ???
כמו כן שכחתי לציין שבMRI נמצא כי יש לי בלט דיסק צווארי .האם זה יכול לגרום לסחרחורות שלי??
תודה מראש ויום נעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאן להמשיך לאחר MRI.שאלה שלא נענתה - תגובה
ד``ר רונית גלעד22/07/2012לגבי מיגרנות או מיגרנות עם אאורה יש לקחת טיפול מונע כדי למנוע את ההתקפים . לגבי הסחרחורות לא הבנתי בדיוק למה הכוונה אם מדובר בסיבובים הקורים בזמן שינוי תנוחה מדובר בבעיה אזנית אם מדובר בהרגשה כללית רעה עם לחץ בעיניים יש לעבור בדיקת עיניים ובדיקות דם לשלול בעיה של חסר ויטמינים או ברזל .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשלחתי לבדיקת EEGהדסהש107/07/2012
בגלל סחרחורות וכאבי ראש.מה הבדיקנה מוכיחה..?יש לציין שדופלר צוארי יצא תקין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא קבלתי שום תשובה לשאלתי וחבל
הדסהש118/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשלחתי לבדיקת EEG - תגובה
ד``ר רונית גלעד22/07/2012EEG היא בדיקה לא מדויקת לכאבי ראש וסחרחורות ובודקת בדכ אם יש אפילפסיה .
במידת הצורך ולפי החלטת הנוירולוג המטפל במקרה זה יש לבצע סיטי מוח .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חולשה בידיים וברגלייםאסנת06/07/2012
שלום, אני בת 52 לא ישנה בלילות, פעילה מאד במשך היום עבודה פיזית,תופעה מוזרה קורית לי בלילה,הידיים והרגליים כואבים לי מאד,אני לא ישנה,מה ההמלצה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חולשה בידיים וברגליים - תגובה
אייל קליין07/07/2012לא ברור האם את סובלת מחולשה או מכאבים או אולי משניהם אנא פרטי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחולשה בידיים וברגליים
אסנת08/07/2012אפשר להגיד שזה יותר חולשה מכאבים,אף על פי שלפעמים זה מגיע גם לכאבים,קשה להסביר זאת,אני כל רגע משנה תנוחה בשינה,החולשה מביאה בעקבותיה את הכאב,כל לילה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדבר נוסף...חולשה בידיים וברגליים
אסנת08/07/2012שכח,תי לציין גם שאם אני יושבת על הברכיים,מאד קשה לי לכולם,זה דורש המון מאמצים5461
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדבר נוסף...חולשה בידיים וברגליים - תגובה
אייל קליין08/07/2012קשה להגיד על פי תאורך מה ההמלצה. אני חושב שכרגע כדאי לפנות לנוירולוג, על מנת שיוכל לבצע אנמנזה מקיפה ולהבין בדיוק מהי הבעיה. ייתכן שמדובר על עומס גופני ונפשי ותו לא אך כדאי לברר את מהות הסימפטומים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח סיטיחיים06/07/2012
האם רופא נוירלוג שמקבל את סי די הבדיקה אינו מספיק לצורך חוות דעת והמשך טיפול ? מה יש בפענוח שרופא נוירולוג לא יכול לאבחן באמצעות הסי די? מי עושה את הפענוח במכון מור ? האם לא נוירולוג ? נתקלנו בבעיה שרופא נוירולוג בקופה לא היה מוכן לפתוח ולהסתכל בסידי ללא הפענוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח סיטי - תגובה
אייל קליין07/07/2012לרופא שהוא רדיולוג במקצועו יש ניסיון רב בפענוח הבדיקות ולכן תשובותיו מדויקות יותר ומבוססות יותר. יש להניח כי הנוירולוג יודע כיצד לפענח את הבדיקה אך מטבע הדברים ניסיונו פחות כיוון שאינו מפענח את אותה כמות של בדיקות כמו הרופא הרדיולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה לעשותיגאל01/07/2012
שלום רב! לפני מספר שנים נפגעתי בעבודתי, המל"ל קבע לי 19%. הרגשתי החמרה ועברתי CT ן-EMG:תוצאות
L3-L4 בלט דיסק דיפוזי עם לחץ על השק
L4-L5 בלט דיסק דיפוזי עם לחץ על השק. קיים חשד ללחץ על עצב ההיקפי השמאלי.
L5-S1 בלט דיסק אחורי מרכזי ולטראלי יותר משמאל עם לחץ על השק הדוראלי ועל העצב ההיקפי השמאלי.
EMG - THE STUDY SUGGEST RT.CHRONIC DENERVATION AT THE L5-S1 LEVEL, ACUTE DENERVATION AT THE LT.L2-L3 LEVEL, CHRONIC DENERVATION AT THE LT.L5 LEVEL. MAY SUGGEST ROOT LESION.
יותר מפורט: ׂׂ TRIBAL S1-S2 RIGHT MEDIAL GASTROC - MOD INACT NEURׂ
LEFT EDB DEEP PERONEAL L5-S1 MOD INACT NEUR
RIGHT EDB DEEP PERONEAL L5-S1 - MOD INACT NEUR
LEFT AT - DEEP PERONEAL L4-L5 - MOD INACT NEUR
RIGHT AT DEEP PERONEAL L4-L5 - MOD INACT NEUR
LEFT VASTUS LITREALIS - FEMORAL L2-L3-L4 - ACUTE PART DEN
הליכה בקושי עם גרירת רגלים פלוס כאבים בגב ורגליים וחוסר תחושה. רציתי לשאול - עד כמה רציני המצב ומה לעשות? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה לעשות - תגובה
אייל קליין07/07/2012קשה לענות על השאלה עד כמה רציני המהצב כיוון שבדיקות הדמיה ללא קורלציה קלינית (כלומר לבדיקה פיזיקלית) הן בעלות משמעות מוגבלת. תאור הסימפטומים שלך מתאים אכן לפגיעות העצביות המתוארות ב EMG. יש לפנות לאורטופד ו/או לנוירולוג על מנת להחליט על הטיפול המתאים. האופציות בגדול הן טיפול שמרני על ידי פזיותרפיה, טיפול שמרני פחות במרפאות כאב למיניהן או ניתוח על מנת לשחרר את הלחץ מהעצבים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאביםמארק01/07/2012
.הכל התחיל לפני 4 חודשים,כאשר התחלתי להרגיש כאב בשורש כף יד ימין וחוסר תחושה באותה כף יד בהשוואה ליד שמאל,תחילה פניתי לאורטופד שהפנה אותי לבדיקת EMG שם אבחנו חוסר מוליכות של העצב המדיאני,בהשוואה ליד שמאל ושיערו שמדובר בתסמונת התעלה הקרפלית. חזרתי לאורטופד עם התשובות של הבדיקה והוא הפנה אותי לפיזיוטרפיה,בפיזיוטרפיה עשיתי 11 טיפולים ותרגילים בבית,שם שיערו שמדובר בלחץ של שרירי הצוואר ובית החזה על עצב המדיאן ואמרו שיש צורך להגמיש את השרירים,אחרי שהפיזיוטרפיה לא עזרה החלטתי לפנות בצורה עצמאית למנואל טרפיסט (כירופרקט)-המרכז לרפואה האלטרנטיבית של בוריס שילמן בראשון לציון,שבעזרת הידיים שלו ניסה להחזיר את חוליות עמוד השדרה למקומם בכך שטען שמהות הבעיה שלי היא בשורשי עצב שנלחצים בחוליות של עמוד השדרה של בית החזה הייתי אצלו 5 פעמים כך שבפעם האחרונה הוא הזריק לי זריקת קורטיזון נגד הדלקת (זריקה אחת 6 דקירות 2 ביד שמאל 2 ביד ימין ו 2 באיזור עמוד השדרה בגב) בזמן הטיפול שלו ועד עכשיו ההרגשות של חוסר תחושה\זרמים\כהות נשארו ואף הופיעו ביד השניה,במיוחד אחרי שינה בזמן התעוררות, בנוסף על כפות הידיים נראים כל דם בצבע ורוד-כחול שהסתעפו-כנראה מחוסר סירקולציה,כמו כן ישנו כאב עז מאיזור עמוד השדרה שנמשך כבר הרבה מאד זמן והוא מופיע בעיקר בישיבה ועמידה, הגעתי אליו שוב שבוע לאחר הטיפול האחרון והתלוננתי על כל התופעות,הוא בדק את עמוד השדרה ואמר שהדיסקים\החוליות זזו בעקבות זה שאני לא שומר על הנהלים\ההוראות ועושה תנועות צדדיות,הוא סידר לי את החוליות שוב אך הכאב חזר אחרי ביום למחרת.... גם בגב וגם בידיים,כאילו סתם הלכתי אליו ובזבזבתי זמן וכסף והכי מפחיד זה שכיאלו נגרם לי נזק...התורים לרופאים בקופת חולים (אורטופד וניורלוג) רחוקים מאד ובנתיים אני סובל ומחפש פתרונות מהרפואה האלטרנטיבית,חשבתי על דיקור סיני בשביל הניורופתיה אך מה לגביי הכאב שמגיע מעמוד השדרה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים - תגובה
אייל קליין07/07/2012הספרות אינה תומכת בכך שמנואל תרפיסטים אכן מזיזים את החוליות ו"מחזירים למקום" אותן או את הדיסקים ולכן יש לקחת בערבון מוגבל את הדברים כולל את מידת הנזק שניתן לגרום בטיפול מנואלי. יחד עם זאת טיפול מנואלי יכול בהחלט לשבש את האיזון (העדין לפעמים) וליצור החמרה בסימפטומים אך לא בהכרח מדובר החמרה בבעיה מבחינת מצב החוליות. אני מציע לפנות שוב לאורטופד על מנת לבצע הערכת מצב מחודשת ולשקול את המשך הטיפול. אולי סדרה נוספת של טיפולי פיזיותרפיה. ניתן בהחלט לשקול גם רפואה אלטרנטיבית. קיימת כמובן גם אופציה ניתוחית לטיפול בבעיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות דם+דיקור סיני
מארק07/07/2012המשך להודעה הקודמת: האורטופד שלח אותי לפיזיוטרפיה אחרי שבדק את עמוד השדרה,הכאב מגיע מהרקמות שלידו כמו כן,הייתי אצל ניורולוג ששלח אותי לבדיקות דם מקיפות והתחלתי בו זמנית גם דיקור סיני (פרטי) כרגע פעם בשבוע,בבדיקות דם ESR CRP גבוהים מהנורמה
ESR 26
CRP 11.2
כמו כן התחלתי להרגיש כאבים (עצבובים וזרמים) בכף רגל ימין
בנוסף לחוסר תחושה זרמים ועצבוב ב2 הידיים
מה משאני מבין יש לידלקת,השאלה היא איזה איך מטפלים בה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות דם+דיקור סיני - תגובה
אייל קליין08/07/2012סימפטומים של חוסר תחושה וזרמים מבטאים בעיה עצבית, כלומר לחץ או גירוי של עצב או עצבים כלשהם. אני ממליץ בשלב זה לנסות סדרה נוספת של טיפולי פיזיותרפיה, לפיזיותרפיסט יש כלים מגוונים על מנת לאתר את מקור הלחץ ולעזור בהפחתתו. חלק מביצוע תנועות של עמוד השדרה, מתיחות שרירים, הדרכה לתרגילים ושימוש נכון בגוף וכו. לדעתי זהו הטיפול השמרני המועדף כרגע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב
מארק10/07/2012הפיזיוטרפיסטים מסרבים לתת לי טיפול בגלל ההחמרה במצב אחרי שספרתי להם על הזרמים ברגל ימין
והם רוצים ש רופא ניורולוג,יאבחן קודם את הבעיה
ורק אחרי זה יקבע טיפול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיקצוצים ותחושת שריפה..שרית01/07/2012
שלום, רציתי לדעת אם יש קשר בין ארוע מוחי שעברתי לפני כשנה, לבין העיקצוצים ותחושת השריפה ורפיון שרירים,וקושי מוטורי בשתי הידים והרגליים...????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיקצוצים ותחושת שריפה.. - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/07/2012יכול להיות קשר אם העקצוצים הם בצד של הארוע המוחי אבל אם זה כללי אז אין קשר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צחי נויבנימין29/06/2012
קרוב לשנתים שאני מרגיש עייפות וכאבים בשרירים וגם חולשת שרירים לאחרונה.לא מצאו כלום בבדיקות דם רבות ואחרות ולאחרונה נאמר לי ע"י הרופא שיתכן ואני סובל מפיברומיאלגיה.אבל כדי להיות בטוח הוא שלח אותי גם לבדיקה שנקראת אי-אם-גי שם ראו חולשת שרירים.יש לי תור לביופסיה עוד 3 חודשים.
השאלה שלי זה:
1.מה עלולים למצוא בבדיקה?
2.האם יכול להיות שחולשת שרירים באה בגלל שלא היתי בפעילות כמעט בשנים האחרונות והשרירים נחלשו מעצמם?
3.אני לוקח כבר כמעט חצי שנה מגנזיום שהמליצו לי בבית טבע.האם יכול להיות שהוא גרם לי לחולשת שריר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צחי נוי - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/07/2012אין קשר למחלה של שרירים לבין העובדה שלא עשית פעילות גופנית בדכ מדובר במחלת שרירים ראשונית .
מגנזיום מופרש במהירות מהדם ולכן לא סביר שהוא הגורם לחולשת שרירים . יש צורכ בהשלמת הברור עי ביופסיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- somting#22/06/2012
מה עושים אם יש רעידות בפה וברגליים בגלל תרופות פסיכיאטריות ואחרי שהפסקנו אותם זה עוד ממשיך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר somting - תגובה
אייל קליין24/06/2012חוזרים לפסיכיאטר ומתייעצים גם עם נוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ייעוץאורית21/06/2012
סבא שלי כבן 80,מתפקד טוב בחיי היומיום,סובל מסוכר ובעיות לב.קיבל ארוע מוחי גדול בצאת השבת,מאושפז בבית חולים לניאדו בנתניה,למעשה לעיתים מראה סימנים חיוביים של זיכרון מלא ואף מבחינה פיזית הוא משתפר.שאלתי האם זה לא חשוב להעביר אותו לבית חולים אחר עם מחלקה נירולוגית.על פניו נראה שלנאידו מתפקדים נכון,אבל אם הוא יהיה בבית חולים על מחלקה נירולוגית האם זה לא הכי נכון עבורו???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ייעוץ - תגובה
אייל קליין24/06/2012מבלי להכיר את בית החולים והצוות אני מניח כי יש שם גם רופאים נוירולוגים מנוסים וטובים. מה שחשוב כרגע זה לייצב את סבא שלך מבחינה רפואית ולהעבירו לשיקום מוקדם ככל האפשר. לעיתים הטלטול שבהעברה בין בתי חולים יכול לבטל תועלת אפשרית במעבר הזה וכפי שאמרתי לא בטוח שזה בכלל נחוץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)

.jpg)
.jpg)

