פורום נוירולוגיה, שבץ מוחי, אירוע מוחי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צריבה בכף הרגל
    חני
    28/07/2012

    שלום בזמן הליכה או צעידה שורפות לי מאוד כפות הרגלים. היתי אצל רופא עור והוא הפנה אותי לנוירולוג.לא מבינה כלום ברפואה,האם יש בזה היגיון? תודה מראש. חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריבה בכף הרגל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריבה בכף הרגל - תגובה

    אייל קליין
    28/07/2012

    הנוירולוג הוא כתובת טובה להתחיל ולברר את הנושא, ייתכן ומקור הבעיה הינו עצבי - בעמוד השדרה או במקום אחר, תיתכן בעיית כלי דם, סוכרת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארוע מוחי
    יעקב
    27/07/2012

    בינואר השנה עברתי ארוע מוחי פוניתי לאסף הרופא נערכו בדיקות CT אולטרה סאונד צווארי ובדיקות נוספות ונשלחתי לביתי כאשר רגל שמאל ויד שמאל לא מתפקדים .נרשמתי למכון פיזיותרפיה בראשון וקיבלתי טיפול היום אני מתקשה בהליכה ובתפקוד של יד שמאל ניסיתי להרשם להידרותרפיה אבל במכבי לא אישרו. מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ארוע מוחי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארוע מוחי - תגובה

    אייל קליין
    30/07/2012

    אני באופן אישי חסיד של טיפולי הידרותרפיה בייחוד במצבים של פגיעה נוירולוגית אך אני יודע כי הטיפולים עדיין אינם מאושרים בשגרה על ידי קופות החולים. איני יודע כיצד לעזור בנושא זה. חשוב להתרכז ולהפנות משאבים לטיפולים שאתה כן מקבל על מנת להפיק את המיטב מהם. לטיפולי הפיזיותרפיה חשיבות עצומה בהמשך תהליך השיקום שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש מובילים לבחילות והקאות
    אני!!
    24/07/2012

    שלום
    אני בת 23
    סובלת מכאבי ראש חזקים שבאים בהתקפות, בערך פעם בשבוע
    לאחר שהכאב מתחיל מתפתח בד"כ בחילות והקאות.
    הכאב יכול להימשך יום שלם וחולף מעצמו בד"כ ביום שלמחרת.
    ממה זה נובע? מה אפשר לעשות??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש מובילים לבחילות והקאות - תגובה

    אייל קליין
    26/07/2012

    יש לפנות לנוירולוג לבירור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגלים רדומות
    לימור
    23/07/2012

    שלום, אתמול במהלך שיעור פילאטיס לאחר תרגיל בו לחצתי שמוקם מתחת לברכיים ובין הרגלים, נרדמו לי שתי הרגלים מהברך ועד לכף הרגל. תנועתית אין שום הגבלה או כאב שריר, אבל תחושתית אני לא מרגישה את השוקיים כבר למעלה מ-15 שעות. רופאת המשפחה הפנתה לENG, רק שהתורים בעוד חודש האם יש משהו לעשות לפני כן? בחינת B12 תקין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רגלים רדומות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגלים רדומות - תגובה

    אייל קליין
    26/07/2012

    רוב הסיכויים שמדובר בתופעה שנגרמה עקב לחץ מקומי על עצבים. אם זה לא יעבור עד הבדיקה אז תבצעי אותה ותמשיכי את הבירור. אם יעבור אז את יכולה להמשיך בחייך ולהימנע מהתרגיל הספציפי הזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אירוע מוחי חולף
    מ.פ.
    22/07/2012

    שלום,
    לפני מס' שבועות קרתה לי תופעה מוזרה - ביום מסויים אחה"צ הרדמות של כף רגל +כף יד ימין בו זמנית לדקה/ שתיים ועבר. אחרי פרק זמן שוב - וכך לאורך כל הערב מס' פעמים של הרדמות כף רגל וכף יד. למחרת הרגל כבר נרדמה עד מעל לברך, היד נרדמה עד לבית השחי וכן חצי פנים - הכל בצד ימין ובו זמנית.כל מקרה כזה ארך כדקה שתיים וחלף, לעתים מס' פעמים בשעה, מס' פעמים ביום למשך כ-4 ימים. מאז התופעה לא חזרה על עצמה. לא נשאר כל סימן חזותי לכך.
    לאחר כשבועיים הגעתי לרופאה נוירולוגית שהפנתה אותי לבדיקת E.E.G , דופלר עורקי צוואר וכן בדיקת סי. טי. מוח שטרם ביצעתי. כמו כן רשמה לי אספירין כשהחשד הוא אירוע מוחי חולף.
    אבקש לדעת האם אירוע מוחי חולף יכול לבוא לידי ביטוי בצורה מוזרה כזו, או שאולי זה גם יכול להיות ביטוי של התקף פיברומיאלגיה שאני סובלת ממנה שנים רבות.
    זאת פעם ראשונה שאני חווה תופעה כזו, הנוירולוגית כלל לא התייחסה לנושא
    הפיברומיאלגיה.
    אודה מאד לתשובתכם מכיוון שבשום מקום לא קראתי על הגדרת אירוע מוחי בצורה כזו ואני (נראה לי טבעי), מודאגת היות ויחלוף עוד לפחות שבוע טרם אקבל תשובות לבדיקות.
    תודה מראש,
    מרים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אירוע מוחי חולף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אירוע מוחי חולף - תגובה

    אייל קליין
    26/07/2012

    אין קשר לפיברומיאלגיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם כך - מס' שאלות

    מ.פ.
    26/07/2012

    תודה על התשובה .
    האם התופעה שחוויתי אם כך - אכן אירוע מוחי? האם ייתכן שאירוע כזה מופיע לסירוגין במשך 4-5 ימים? האם יש אופציה שזה משהו אחר ואם כן, מה?
    תודה מראש.
    מרים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם כך - מס' שאלות - תגובה

    אייל קליין
    27/07/2012

    בגדול פגיעה בתחושה בחצי גוף שחלפה לאחר זמן מה יכולה להתאים למצב של ארוע חולף (TIA). במצבים אלה עיקר ההתערבות היא בזיהוי גורמי סיכון ומניעת ארועים נוספים ולכן לרוב באמת מתחילים טיפול באספירין וכמו כן יש לנטר גורמי סיכום נוספים (סוכרת, שומנים בדם, משקל) ולשמור על אורח חיים בריא ופעילות גופנית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש, בעורף ובפנים מצד שמאל
    תמיר
    22/07/2012

    שלום רב,
    בן 34

    סליחה על הטקסט הארוך, מביא רק סימפטומים מהם סובל כבר מספר שנים.
    לפני כארבע שנים עברתי תאונת דרכים עם חבלת ראש.
    מאז אני סובל מכאבי ראש בעיקר בזמן שכיבה או בשינה.
    לא יודע אם יש קשר בין הדברים וזה לא משנה לי.
    כמו כן אני סובל מחולשה רבה בגפיים וכאבים (בעיקר כפות ידיים ורגליים, יד ימין יותר משמאל) לאחר קימה בבוקר. אני מתעורר פעמים רבות במהלך הלילה וחש שהשינה אינה טובה.
    כמו כן תחושה של כאב בעורף שמאל מאחורי האוזן ומעל לאוזן שמאל. כאשר אני מעסה את המקום אני מרגיש לעיתים זרמים. בצד זמאל של הפנים אני חש נימול כמעט תמידי, על החיבור בלסת ועד מסביב לעין שמאל.
    בזמן האחרון חלה החמרה שבה החלו הכאבים בגפיים להחמיר וכן שאר הסימפטומים. אני קם בבוקר תשוש ולוקח לי זמן להתאושש.
    הכאבים בעורף נמשכים לאורך כל היום ותחושת הכבדות בידיים וברגליים גם כן.
    בנסוף לאלה, יש לי קושי קל בבליעה ולעיתים השתנקות.
    יש לי כאב חד בגרון שמרגיש מאחורי הבליטה שבגורגרת והוא מקרין לעיתים לאוזן.
    סובל מדי פעם מקשיי נשימה. לאחרונה הוחמר גם-כן.

    בדיקות רבות של CT (עמ"ש, צוואר, גרון, מוח) ללא ממצאים, פרט לרקמה פוליפואידית, 4 מ"מ באזור לרינקס. ממתין לתשובות MRI.

    התחושה של נימול בצד שמאל עד מסביב לעין שמאל הפכה לשגרת יומי,
    רוב הפגישות אצל הרופאים אינן מניבות פרי לאיתור הבעיה.
    האם ייתכן שיש קשר לעורק הקרוטיד?
    מה המלצתכם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה של MRI

    תמיר
    29/07/2012

    בלט דיסק קטן בעמוד שדרה צווארי, ללא לחץ על השק הדורלי.
    ובכל זאת אלה המיחושים שלי.
    כמו כן, אני עצמי שמתי לב בMRI שבצד שמאל מאחורי האוזן יש נפיחות ניכרת. שם גם אזור הכאבים המקרין לעין, לסת לחי. צירפתי תמונה.

    כאבי הראש באים וחולפים.
    אך הכאבים בידיים בכל בוקר ( וגם בכפות רגליים, אך פחות) משורש כף היד, מתישים. גם הצוואר והגב נוקשים ועייפים.

    אודה מאוד על תשובתכם או התייחסותכם.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • באיזה גובה מצויין הבלט?

    יוסי
    31/07/2012

    c4-5 c5-6 ........?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • C5-C6

    תמיר
    31/07/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפי התמונה ששלחת

    יוסי
    02/08/2012

    יש לחץ על השק הדוראלי ב C5-6 . האם תוכל למצא את התמונה של החתך
    האקסיאלי שמתאימה ל C5-6 . מה שם הרדיולוג שפענח את הMRI שלך?
    האם יש ב MRI עוד תמונה שמראה את חוט השדרה במלואו באזור C4-5 ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש, בעורף ובפנים מצד שמאל - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    02/08/2012

    יש לבצע מרי עש צאורי ומוחי וכן אמג .
    לעיתים לאחר תאונות דרכים למרות שכל הבדיקות תקינות יש תלונות מרובות חלקין על רקע פגיעה צוארית וחלקן נובעות מטראומה נפשית בעקבות התאונה . אני ממליצה לבצע את הברור עד תומו .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר גלעד

    תמיר
    02/08/2012

    אודה לך על תשובה,

    ראי נא בהודעה הקודמת בשרשור ציינתי תוצאת הMRI וצירפתי תמונה.
    מדובר בכאבים אמיתיים שהחמירו מאוד. התאונה היתה לפני ארבע שנים. כעת המצב מאוד החמיר. לא מדובר על תשישות וכיו"ב אלא על כאבים ממש, בעיקר בשכיבה -שינה, ובאופן מובהק בתנועות מסוימות (של צוואר או כתף ושכמות).

    אודה מאוד על התייחסותך לתמונה המצב כאן.
    בברכה,
    תמיר


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשש לארוע מוחי
    רותם
    18/07/2012

    שלום רב,

    סבתא שלי בת 85. לפני כ- 10 שנים עברה אירוע מוחי אשר החליש את יד ורגל שמאל ומאז היא לא נעה באופן עצמאי. כמו כן היא סובלת בשנים האחרונות מלחץ דם גבוה.

    לפני כשבוע, כאשר התעוררה, שמנו לב שחצי פנים שמאל שלה עקום והיא סבלה מנימול ביד ימין.

    מיד לקחנו אותה למיון בתל השומר- שם בדקה אותה נוירולוגית ששללה ארוע מוחי. היא עברה בדיקות דם, אקג, סיטי ראש וצילום חזה. בבית החולים סברו כי מדובר בעצב חיצוני ושלחו אותה לאף אוזן גרון. הרופא אף אוזן גרון שלל גם את אופציה זו. בית החולים החליטו לא לאשפזה ושחררו אותה ללא אבחנה מדויקת.



    בשלושה ימים האחרונים היא איבדה יכולת תנועה מוחלטת ביד ימין ומרגישה חולשה כללית חריפה.



    אני ממש פוחדת ולא יודעת איך לעזור לה. אודה לחוות דעתך על הנושא.


    תודה רבה!


    רותם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשש לארוע מוחי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשש לארוע מוחי - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    22/07/2012

    אם המצב מחמיר לדעתי יש צורך לקחת אותה שוב לחדר מיון להערכה מחודשת ולא להמתין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקצוץ והירדמות
    שימרית
    17/07/2012

    שלום רב בת 29 מזה שנה וחצי אני סובלת לתקופות באות והולכות מעקצוץ והרדמות בלחי השמאלית שלפעמים משליך גם ליד השמאלית כמו כן חשוב לציין שהיתה לי בעיה בשן וכתוצאה מכך עשיתי טיפול שורש וכתר עדיין יש לי בעיות בחניכים של השן וכשהרופא משחק לי עם השן ויש לי כאבים חוזרים העקצוצים האם יש קשר בין שני הדברים ??האם יש לי סיבה להלחץ ממשהו חמור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עקצוץ והירדמות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד משהו על הרקע

    שימרית
    17/07/2012

    עשיתי בדיקה דם והרופא משפחה עשה לי בדיקה נירולוגית וטען שהכל בסדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקצוץ והירדמות - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    22/07/2012

    אין קשר בין השן לעקצוצים . לעיתים עקצוצים יכולים להיות על רקע של מתח נפשי אבל בכל מקרה כדאי לבצע מספר בדיקות אצל נוירולוג שיחליט אם יש צורכ בברור מעמיק או לא .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תימוס מוגדל במבוגר
    אורית
    17/07/2012

    שלום ד"ר גלעד, אני בת 55. אובחנתי במה שמצויין בכותרת (תימוס מוגדל-הופרפלאציה) בעת CT קרדיאק+חזה לפני שנתיים. כיום הופיעו סגירות עפעפיים, ונשלחתי למס' בדיקות בחשד למיאסטניה גרביס.
    רופא הקופה הפנה אותי ל CT חזה נוסף, כצפוי, וכשביקשתי לאבחן הפעם ב-MRI
    (מחשש לקרינה הרבה), טען שלא ידוע לו על אבחון כזה בטכנולוגיית MRI.
    באופן אישי בדקתי בשני מכוני בתי חולים שאכן מתבצעת בדיקה כזו.
    שאלתי אלייך:
    האם מבחינה דיאגנוסטית יש גם עדיפות ל-MRI כדי לוודא אם/עד כמה התימוס שלחה גרורות וכיו"ב?
    כל זה נובע מהיותי בת לאם שנפטרה מסרטן ולאב שחלה בשני סוגי סרטן. אין לי עניין בקרינה מיותרת. (ואוכל לעשות את הבדיקה עם זיכוי ביטוח פרטי, במקרה של קופ"ח עיקשת).

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תימוס מוגדל במבוגר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תימוס מוגדל במבוגר - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    22/07/2012

    כן בהחלט כדאי לבצע מרי לאזור הטימוס למרות שגם סיטי חזה מספיק בכדי לאבחן הגדלתו . בכל מקרה לדעתי אם הטימוס מוגדל כדאי להוציאו ובמיוחד אם יש חשד למחלה כמו מיאסטניה גרביס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • EMG ובדיקת דם
    רומן
    16/07/2012

    אימי המבוגרת סובלת מחולשה בשרירי הצוואר ונשלחה לבדיקות EMG
    התוצאות: רושם לפגיעה מיופטית בשרירים הפרוקסימלים
    חשד לפגיעה שורשית בפיזור C7-11 ד''צ
    כמו כן בבדיקת דם ACETYLCHOL.RECEPT.Ab התוצאה מחוץ לנורמה
    65.2 p.mol/ml
    אימי במעקב נוירולוג אך התור שלה נקבע רק לעוד חודש.
    אשמח להבין יותר את התוצאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    EMG ובדיקת דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • EMG ובדיקת דם - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    22/07/2012

    יש לה גם בעיה כתוצאה משינויים בעמוד שדרה אבל לפי בדיקת הדם יש חשד למחלת מיאסטניה גרביס שהיא מחלה של שרירים ויש לגביה טיפול תרופתי כדאי לפנות דחוף לנוירולוג לטיפול .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחושת נימול ביד ימין
    אמיר
    16/07/2012

    היי
    לפני שנה ועשרה חודשים בזמן הריון ,היתה לאשתי תחושת נימול ביד ימין ובצד ימין בפנים למשך דקה,היא אושפזה להשגחה וטופלה בקלקסן עד הלידה,לאחר הלידה {לפני שנה} בוצעה בדיקת MRI אשר יצאה תקינה.
    אתמול בערב היתה לה תחושה נוספת הפעם בצד שמאל
    בהמלצת חבר נגשתי למיון סורוקה עם אשתי ולאחר בדיקה נוירולוגית קצרה שוחררנו הביתה עם הפניה ל MRI.
    הסתדר לנו במיידית לעבור בדיקת MRI ,אשר יצאה תקינה וללא שינוי עם בדיקת הMRI לפני 10 חודשים.ברצוני רק לצוטט חלק מהתשובה "עורק וורטברלי שמאלי דומיננטי", "מוקדים קטנים ובודדים בחומר הלבן הדו צידי, בלתי ספציפיים, ללא שינוי מהבדיקה הקודמת".
    1. אשמח להבהרה לגבי שני הציטוטים הללו,ומה משמעותם?
    2.מדוע זה קרה לאשתי ומאיזו סיבה? אני חייב לציין שהיא סובלת מאלרגיה להרבה דברים כמו אבק וכדומה ,שזה מתבטא בהתעטשות ונזלת מרובה,האם יש קשר בין הפרעה נוירולוגית למערכת החיסון?
    3. האם זה סימן לטרשת נפוצה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תחושת נימול ביד ימין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבהרה לאחר ייעוץ נוירולוגי

    אמיר
    17/07/2012

    אשתי סובלת מכאבי ראש ומגרנות על בסיס יומי ,לפני שנתיים בזמן הריון היתה לה תחושת נימול ביד ימין ,בשפה ובלחי,זה נעלם לאחר 3 דקות,היא טופלה בקלקסן עד הלידה. לאחר הלידה {לפני שנה} היא עברה MRI מוח תקין אך עם הערה "מוקדים קטנים ובודדים בחומר הלבן הדו צידי -בלתי ספציפיים", שלשום בערב לאחר יום עמוס כאבי ראש אשתי חשה שוב תחושת נימול הפעם בצד שמאל,וזה נעלם לאחר 3 דקות. אתמול עברנו שוב MRI מוח וזה יצא שוב תקין עם הערה זהה לקודמת "מוקדים זעירים כמתואר וללא שינוי,ללא עדות לאיסכמיה חריפה". האם כאבי ראש עלולים לגרום לתחושת נימול חולפת ? ומהי הערכתך באופן כללי- בדיקת גוף נוירולוגית תקינה.לדברי הנוירולוגית אבחנתה הקלינית לגבי אשתי היא מיגרנה יום יומית עם אאורה אשר בהחלט יכולה לגרום לתחושת נימול חולפת!,האם סברה זו הגיונית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחושת נימול - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    22/07/2012

    בדכ ארועים קצרים של נימול למספר דקות הם לא סימן לטרשת נפוצה אבל יכולים להיות סמן לבעיה של כלי דם קטנים . גם הממצא במרי מוח יכול להיות סימן של פגיעה בכלי דם קטנים לשם המשך ברור יש לבצע ברור לקרישיות יתר וכן ברור קרדיאלי מקיף ואם הכל תקין ואינה סובלת ממיגרנות יש בכל זאת לקחת טיפול מונע באספירין באופן קבוע ולהיות במעקב של נוירולוג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאייל קליין
    דנה
    16/07/2012

    שלום,

    בMRI עמ"ש צווארי כתוב - בקע מרכזי קטן בגובה C4-C5 ללא לחץ משמעותי על החוט.

    מה זה אומר "בקע מרכזי קטן"?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאייל קליין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאייל קליין - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    22/07/2012

    אין לזה שום משמעות .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הזרקת בוטוקס.
    מיכאל
    15/07/2012

    שלום.
    אני בן 51. בחודש אפריל עברתי אירוע מוחי. כעת אני מחלים בבית. אחרי האירוע יש לי נוקשות ביד שמאל. הומלץ לי לעבור בדיקה/הזרקת בוטוקס. אני מטופל בפרדקסה 150מ"ג.
    מה היעילות של הטיפול בבוטוקס? האם יש תופעות לוואי? האם הטיפול כואב? האם אני ארגיש "מושבת" (בערב אני מוזמן לחתונה) לזמן מה? האם אני חייב מלווה לבדיקה?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הזרקת בוטוקס.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הזרקת בוטוקס. - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    22/07/2012

    הזרקת בוטוקס לאחר ארוע מוחי מטרתה להוריד את הספסטיות אין לה תופעות לואי והיא לא כואבת . ההשפעה שלה להורדת ספסטיות לא מופיעה מיד אלא לאחר כשבועיים כדאי לנסות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיואש חייב עזרה ועצה!!!
    אבירן
    15/07/2012

    שלום...אני בן 24...מאז שחרורי מהצבא לפני 3 שנים אני סובל מהתקפים של חולשות שרירים לסירוגין בעיקר בידיים וברגליים, החולשות באות בעיקר בלילה או לאחר שינה כאשר הגוף במנוחה כאשר אני בשכיבה או ישיבה לפעמים אני מרגיש חריקה מוזרה בשריר החלש. יש לציין כי אני מאמן כושר ומתאמן פעיל בחדר כושר כ5 פעמים בשבוע וצורך אבקות חלבון, התחושות לא עוזבות אותי לפעמים הם נעלמות לאיזה שבוע או חודש אבל חוזרת ולא נותנות לי מנוח, הלכתי לניאורולוג שעשה לי בדיקות כוח ורפלקסים ואמר לי שהכל בסדר בהתחייבות אבל עדיין אני מרגיש כי משהו לא בסדר יש לציין שאין הסטוריה של מחלות שרירים במשפחה והאם אפשר להעריך מצב של בן אדם על ידי בדיקות כוח ורפלקסים וללא מכשור מיוחד?.....מי מה זה יכול לנבוע לפי השערות של מה אני מספר? אשמח אם תעזרו לי בבקשה זה חשוב מאוד!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיואש חייב עזרה ועצה!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיואש חייב עזרה ועצה!!! - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    22/07/2012

    בבדיקה נוירולוגית אפשר להעריך אם קיימת חולשת שרירים או לא וגם יש לזה סימנים נלווים כמו החזרים ירודים ודלדול שרירים . בכל מקרה יש צורכ לבצע בדיקת דם ל CK ויש גם לחשוב על החומרים שאתה לוקח שאולי גורמים לחולשת שרירים .
    קשה להעריך על איזו חולשה מדובר אם אתה עושה חדר כושר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרוייצפלד יעקב
    אירית
    14/07/2012

    מדובר אחי בן 48 לפני כשבעה חודשים תחושות רדיפה וחוסר שינה בהמשך דיכדוך עייפות, רצון לישון חוסר יכולת מחשבה ושיחה לאורך זמן הפסקת עבודה (בתפקיד בכיר) דיבור לא ברור וחוסר יכולת תפקוד יום יומית. ברקע אב ודודה שמתו ממחלת הקרויצפלד יעקב. בדיקות EEG תקינות לחלוטין וNRI תקין לחלוטין. מה הסיכוי למרות הבדיקות שגם אחי חלה במחלה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרוייצפלד יעקב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרוייצפלד יעקב - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    22/07/2012

    ניתן לבדוק עי בצוע בדיקת נוזל שדרה מהגב ושליחת הבדיקה לחלבון טאו .
    לא ניתן לשלול בודאות כי מדובר באותה מחלה . בשלב התחלתי של המחלה הבדיקות יכולות להיות תקינות אבל כמובן באות בחשבון אפשרויות אחרות גם כן כמו למשל מחלה נוונית אחרת או דכאון יש להתיעץ עם נוירולוג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום